• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet niet of iemand dit probleem hier al heeft neergezet, maar ik doe VWO en het bronnenboekje van het examen tekenen 2013. eerste tijdvak, staat dus niet op Examenblad. Van tijdvak 2 staat er helemaal niks op.:') Ik kan nu dus geen examens oefenen. Iemand met hetzelfde probleem?


    Caution first, always.

    Hoe the fuck wil je tekenen oefenen? Je hebt je werk toch allang af?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze zijn bij mij op school aan het zeuren over niezen en neus ophalen en zo, maar ik ben allergisch voor stof en heb hooikoorts, dus ik vind het vet vervelend, want ik kan er niks aan doen :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ook leuk. Heb een kei irritante hoest opgelopen. Ik loop de hele dag te hoesten. Dat gaat leuk worden tijdens mijn examen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ook leuk. Heb een kei irritante hoest opgelopen. Ik loop de hele dag te hoesten. Dat gaat leuk worden tijdens mijn examen.

    Je mag eten tijdens je examen dus ik zou gewoon een grote zak drop meenemen :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pariah schreef:
    Heeft iemand nog tips voor het leren van kunst algemeen? D:


    Vooral veel proefexamens maken om aan de vraagstelling te wennen, want ze willen echt de meest zweverige dingen van je weten...
    En vooral vaktermen uit je hoofd leren. Bij Jazz bijvoorbeeld syncoop en bij licht/donker contrast op schilderijen clair-obscur. Dat soort dingen, dan toon je aan dat je weet waar je het over hebt. :)

    Ik heb morgen ook kunst algemeen, super spannend!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Morgen begint het! Succes allemaal! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel veel succes guys! *O*

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 8:15 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heel veel succes iedereen, jullie kunnen het! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heel veel succes voor iedereen die vandaag begint! Ik begin woensdag pas


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Succes iedereen, we kunnen het!


    Happy Birthday my Potter!

    Inderdaad heeeeeel veel succes iedereen! Jullie kunnen het.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha bedankt.

    Ik heb nog een tip (: denk er gewoon over als een toetsweek. Je hebt zelfs nog een herkansingmogelijkheid!! (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heel veel succes iedereen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik weet niet of iemand dit nog ziet, zal wel niet, maar de puntenindeling van de examens is al bekend! (gewoon legaal, wees maar niet bang)
    Zo bestaat de samenvatting van NL uit 5 richtlijnen, waarbij je voor de eerste richtlijn 5 punten, tweede 2, derde 5 en vierde en vijfde 3 punten krijgt.

    Succes guys!


    The night is dark and full of terrors.