• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    'Campbell. Als je je schaamt voor mij, of bang bent dat ik het door zpu gaan vertellen aan karkarov of zo iets.. dan kan ik weg gaan als je wilt.' Hij stond op en even dacht ik dat hij weg zou lopen maar hij boog in plaats van naar mij zodat ik recht in zijn bruine kijkers moest kijken.
    ‘Je weet dat dat niet hoeft, als je me kunt vertrouwen. Ik weet zeker, er is iets aan de hand met jou. Waarom zeg je het niet gewoon?’ ik schudde mistroostig mijn hoofd. Ik wist zelf niet eens waar alles vandaan kwam.
    ‘Weet je wat, zeg het maar als je wilt en zeg het niet als je het niet wilt.’ Hij ging op de stoel zitten waardoor ik even schichtig naar madame Plijster keek die mij strak aanstaarde alsof ze net zoals professor Perkamentus mij als een boek kon lezen.
    Terwijl George nog doorraasde pulkte ik aan de deken die zeer ongemakkelijk voelde. Ik had het gevoel dat de enige vriend die ik ooit gemaakt had verloren was. Als het dan vriendschap was.
    Misschien wilde hij wel toefen met mij maar dan wist hij nu wel dat hij van een koude kermis thuis zou komen. Campbell Dylan Saunders was niet die onmogelijke National Zwerkbalster.
    Opeens hoorde ik madame Plijster zuchten en meteen keek ik naar haar.
    ‘Campbell Saunders. Ik zie heus wel wanneer je liegt en wanneer niet. Ik heb dat moeten leren voordat ik bij St Holisto of hier mocht werken.’ Ze zweeg even en ik zag dat ze het er moeilijk mee had wat ze me nu moest vertellen.
    ‘Je hebt haast alle symptomen voor hersenbloeding. Natuurlijk is het nog niet zeker en de oorzaak voor de hersenbloeding kan onzeker zijn. Het kan erfelijk zijn, het kan door meervoudige beschadiging aan de hersenen zijn op vroege leeftijd tot latere.’ Ik knikte terwijl ik mijn lip voelde trillen die ik tegenhield door gewoon dom te knikken. ‘Ik kan daar wel mee leven.’ Probeerde ik zo nonchalant mogelijk te zeggen en ik wilde gaan opstaan maar Madame Plijster leek mij te doorzien en hield me direct tegen. ‘Campbell, het spijt me. Maar ik denk dat ik je echt niet kan laten gaan. Misschien kun je lichte dingen doen zoals met je hoofd bij school blijven maar je kan niet het Zwerkbal veld op gaan. Misschien heb je het helemaal niet maar dan moet je vragen beantwoorden.
    Ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik tranen probeerde tegen te houden. Het kwam als een bom op me neer. Als ik niet kon zwerkballen was er geen leven meer voor mij. Mijn hele leven was dan voor niks geweest.

    Ik laat madame plijster zo vragen stellen :p ik dacht laat ik nog maar ff george de kans geven om te reageren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    waarom luisterd Campbell de hele tijd niet, als ik vertel dat hij mijn vriend is :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    waarom luisterd Campbell de hele tijd niet, als ik vertel dat hij mijn vriend is :'D


    omdat het Campbell is XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga iets proberen te doen, zodat het in Campbell door kan gaan dringen dat George echt zijn vriend is.. maar wat :'(

    ik haat je x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ginny, Kijk, dit zijn de pillen waar ik erover had.' Ik wilde niet kijken maar ondanks alles keek ik toch. Waren dat de pillen wat ervoor zorgde dat hij met mij om kon gaan?
    ‘Meer dan een op een dag innemen is gevaarlijk. Ik nam per ongeluk drie tegelijk in daarnet, daarom dat ik buiten bewust haar had gezoend.’ Ik zuchtte zachtjes het kon niet dat hij per ongeluk drie inslikte. Het was vast omdat het steeds erger werd om met mij om te gaan. Vooral nu we een soort van ‘relatie.’ Hadden. Dan had hij meer nodig dan normaal en ik zou hem zo de dood in jagen.
    'Ik hou van je en ik wil je niet kwijtraken, Ginny. Als je dat nog steeds niet geloofd, kun je het nu zien.'
    De woorden hoorde ik niet eens meer ik kon alleen maar kijken naar de pillen die Ralf in zijn mond stopte. Hij mocht niet zelfmoord plegen door mijn stomme karakter.
    Ik keek hem voor een fractie van een seconde aan en duwde hem toen naar achter waardoor ik boven op hem lag en zijn mond openbrak om de pillen eruit te halen. Het zou er gênant uit zien voor het blote oog maar ik wilde niet dat Ralf dood ging en ook niet probeerde me tegen te houden. Ik klemde zijn lichaam tussen mijn benen terwijl ik alle pillen uit zijn mond haalde en ondanks alles af en toe contact maakte met zijn grijze ogen die meer voor mij betekende dan wat dan ook terwijl ik de laatste pil uit zijn mond haalde. Mijn duim streelde langs zijn lip terwijl ik de laatste pil in mijn hand hield. Voordat ik het wist drukte ik mijn lippen op de zijne en duwde mijn boven lichaam dichter tegen hem aan terwijl hij nog op de grond lag door mijn omklemmende benen en mijn handen op zijn borstkas rustte.

    Oeeh overleefd Ralf Ginny wel? muahahah >:D ze is gulzig; i know :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ffs snel douchen ik nu


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ginny Weasley

    ‘Ginny, Kijk, dit zijn de pillen waar ik erover had.' Ik wilde niet kijken maar ondanks alles keek ik toch. Waren dat de pillen wat ervoor zorgde dat hij met mij om kon gaan?
    ‘Meer dan een op een dag innemen is gevaarlijk. Ik nam per ongeluk drie tegelijk in daarnet, daarom dat ik buiten bewust haar had gezoend.’ Ik zuchtte zachtjes het kon niet dat hij per ongeluk drie inslikte. Het was vast omdat het steeds erger werd om met mij om te gaan. Vooral nu we een soort van ‘relatie.’ Hadden. Dan had hij meer nodig dan normaal en ik zou hem zo de dood in jagen.
    'Ik hou van je en ik wil je niet kwijtraken, Ginny. Als je dat nog steeds niet geloofd, kun je het nu zien.'
    De woorden hoorde ik niet eens meer ik kon alleen maar kijken naar de pillen die Ralf in zijn mond stopte. Hij mocht niet zelfmoord plegen door mijn stomme karakter.
    Ik keek hem voor een fractie van een seconde aan en duwde hem toen naar achter waardoor ik boven op hem lag en zijn mond openbrak om de pillen eruit te halen. Het zou er gênant uit zien voor het blote oog maar ik wilde niet dat Ralf dood ging en ook niet probeerde me tegen te houden. Ik klemde zijn lichaam tussen mijn benen terwijl ik alle pillen uit zijn mond haalde en ondanks alles af en toe contact maakte met zijn grijze ogen die meer voor mij betekende dan wat dan ook terwijl ik de laatste pil uit zijn mond haalde. Mijn duim streelde langs zijn lip terwijl ik de laatste pil in mijn hand hield. Voordat ik het wist drukte ik mijn lippen op de zijne en duwde mijn boven lichaam dichter tegen hem aan terwijl hij nog op de grond lag door mijn omklemmende benen en mijn handen op zijn borstkas rustte.

    Oeeh overleefd Ralf Ginny wel? muahahah >:D ze is gulzig; i know :D


    hier lachte ik me dood; xD
    en hier was ik een beetje zo van; :|


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Campbell Saunders. Ik zie heus wel wanneer je liegt en wanneer niet. Ik heb dat moeten leren voordat ik bij St Holisto of hier mocht werken. Je hebt haast alle symptomen voor hersenbloeding. Natuurlijk is het nog niet zeker en de oorzaak voor de hersenbloeding kan onzeker zijn. Het kan erfelijk zijn, het kan door meervoudige beschadiging aan de hersenen zijn op vroege leeftijd tot latere.’ Mijn kaak viel wat open en ik sprong zo nonchalant mogelijk op van mijn stoel waarna ik me bijna verslikte in mijn eigen speeksel, en kuchend mijn armen weer kruiste. ‘Ik kan daar wel mee leven.’ Ik perste mijn lippen op elkaar en sloot mijn ogen. Die jongen maakt me gek. Waarom blijft hij zo kalm? Ik ben een persoon die altijd kalm en spontaan is, zelf ik en niet kalm! ‘Campbell, het spijt me. Maar ik denk dat ik je echt niet kan laten gaan. Misschien kun je lichte dingen doen zoals met je hoofd bij school blijven maar je kan niet het Zwerkbal veld op gaan. Misschien heb je het helemaal niet maar dan moet je vragen beantwoorden.’
    Hij kneep zijn oog dicht en ik zag dat hij duidelijk zijn tranen probeerde in te houden. Ik liet mijn schouders ontspannen dalen en kwam weer naast Campbell staan, waarna ik terug keek naar Madama Plijster.
    ‘als u nu bedoeld dat Campbell nooit meer kan zwerkballen, ik verzeker u ik ga een tegengif voor hersenbloedding uitvinden..’ even keek ik terug naar Campbell, en weer terug naar Madama Plijster en ik zuchtte. Natuurlijk kan ik dat niet. Maar ik heb hoop. Maar voor niet lang.
    ‘sorry Campbell,’ fluisterde ik nog waarna ik teleurgesteld weer in mijn stoel zakte.
    Ik wist, zag zelfs dat hij meermalig niet naar me luisterde toen ik tegen hem sprak. Ik zuchtte wanhopig en sprong weer naast Campbell neer, en verbod hem bijna om naar me te luisteren. Ik wil gewoon dat hij weet dat hij niet alleen staat, en dat alles goed gaat komen met zwerkbal en Karkarov.
    ‘ik ga proberen alles weer beter te maken voor jou, omdat ik meer om je geef van Karkarov of die blonde gozer Malfoy, alleen omdat ik je pas een halve dag ken, maar je blijft mijn vriend.’ En de belangrijkste worden zoals ‘’vriend’’ en ‘’beter maken’’ zette ik er een extra duidelijke uitdrukking op zodat hij me wel moest horen.

    [als je hem nu weer gaat negeren, George gaat zichzelf uit het raam gooien (cat) maar echt; hij gaat een briefje schrijven en dat in de broekzak van Campbell proppen, zodat Camp het overal en altijd kan gaan lezen en niet kan negeren x’D]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George is n freak ik ga t zo lezwn een momentke xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Even bleef het stil en ik dacht dat ik dood ging, maar plotseling voelde ik hoe Ginny me op de grond smeet en haar benen om die van mij heen klemde waardoor het onmogelijk werd voor mij om op te staan. Ik greep naar haar pols maar ik leek wel verlamd te zijn. Ze trok mijn mond open waar de pillen lagen die ik niet had doorgeslikt, en schrok me dood wanneer ik begon kok te halzen toen ze haar hele hand in mijn mond propte, tot poging om de pillen eruit te halen. Ik werd angstaanjagend bang bij het idee en fijt, van hoe ver ginny haar hand in mijn lichaam kon laten komen. Ik klapte uiteindelijk mijn mond diep hijgend dicht toen Ginny de laatste pilletje uit mijn mond had wetendw krijgen, waarna ik haar met diep geshrokken ogen aanstaarde. Dit kan op mijn lijstje met de ergste traumatische dingen die ik ooit heb meegemaakt. Absurd stopte ik met ademhalen toen Ginny zich dichterbij naar mij boog en voor ik het wist, drukte ze haar lippen op die van mij waarna ze zichzelf nog dichter tegen me aan drukte, aangezien we nu beiden op de grond lagen, waarna ik haar kus met vol plezier accepteerde. al gauw stroomde er een enorme kippenvel toen ze haar hand op mijn borstkas liet rusten. Mijn hand plaatste automatisch achter haar nek en begon met mijn duim wat over haar nek te cirklen, en het naar haar o zo kwetsbare rug gleed en ik mijn hoofd zijwaarts draaide waarna haar lippen hoogstwaarschijnlijk ergens bij mijn wang of oor was gekomen. Mijn hart klopte zo snel in mijn borstkas, precies op de plek vaar ginny haar hand nog lag waardoor ik bang was dat ze het zou voellen. Bij die idee begin mijn hart juist sneller te kloppen.
    'Mag ik opstaan, Gin? Het is namelijk erg koud hier op de vloer.' Ik grijnze naar haar en met mijn hand veegde ik haar lok terug achter haar oor die voor mijn ogen slingerde. Ondanks dat de vloer erg koud was, had ik het hartstikke warm hier.. betekend dit nu dat we weer samen zijn.. en deze keer echt?

    [Hij gaat dood doordat ginny haar plet op de koude vloer]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders
    ‘ik ga proberen alles weer beter te maken voor jou, omdat ik meer om je geef van Karkarov of die blonde gozer Malfoy, alleen omdat ik je pas een halve dag ken, maar je blijft mijn vriend.’
    Ik opende mijn ogen en voor een seconde keek ik hem aan om vervolgens naar madame Plijster te kijken. ‘Ik zal eerlijk antwoorden; ik moet weten of dit mijn toekomst beïnvloed.’ Mijn blik gleed automatisch naar mijn handen en wachtte op de eerste vraag die zou komen. Van buiten leek ik ontspannen en rustig maar van binnen raasde allemaal emoties door mij heen die ik niet kwijt kon.
    ‘Heb je soms moeite met woorden te benoemen of moeite met praten?’ ik knikte. Lang hoefde ik over die vraag niet na te denken. Als mijn ‘fans’ me zagen maar ook buiten dat.
    ‘Heb je toevallig ook soms hevige hoofdpijn door een onverklaarbare reden, of ben je soms afwezig en lijk je in een andere dimensie?’ langzaam begon ik met mijn handen te spelen terwijl ik knikte. Het ging niet de goede kant op. Ik hoopte juist dat ik op alles nee zou moeten knikken.
    ‘Heb je moeite met dingen onthouden, verwardheid, dubbelzicht?’ ik beet op de binnenkant van mijn wang terwijl ik weer ja knikte.
    Even bleef het stil in de ziekenzaal wat mijn hart leek te omklemmen terwijl ik wachtte op een vraag van madame Plijster.
    ‘Denk je soms wel eens aan zelfmoord of heb je ernstige depressies?’ Ik zweeg terwijl ik naar voren bleef kijken. Ik had op alles tot nu toe ja geknikt en ik wist dat ik dat ook bij deze kon doen. Ik keek naar boven. Richting het dak waar bijzondere sterren schenen. Normaal kon ik daar rust in vinden. In een koele bries die door mijn haren streek terwijl ik over het veld vloog. Alsof ik de hele wereld aan kon. Mijn kaken stonden strak op elkaar en ik knikte terwijl er een traan uit mijn oog ontsnapte en mijn schouders gingen schokken. Terwijl meerdere tranen over mijn gezicht begonnen te glijden.
    Ik huilde zoals ik vroeger huilde. Toen ik de gevolgen van mijn huilen nog niet ondervonden had.

    Sry niet zo’n top stukje maarja  wel drama!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HAHA OMFG dit meen je niet ik lach me hier dood bij Ralfs stukje XD !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen had je george zijn leven vernield en gaf hij het op x) jij mag kiezen; zal ik hem troosten of stil blijven staan deze keer :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Overigens, ik ben namelijk heel erg slecht in het troosten van personen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En toen had je george zijn leven vernield en gaf hij het op x) jij mag kiezen; zal ik hem troosten of stil blijven staan deze keer :')


    Troost hem ik laat hem zo wel janken in je armen :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya