• Aan de hand van dit topic kwam ik op het volgende idee:

    Elk account mag maar 2 topics in elke subsectie van RPG forum hebben. Dus twee in het rollentopic gedeelte, twee in het speeltopic gedeelte, etc. Dit zal wel betekenen dat deze dingen ook echt in een aparte sectie moeten staan.
    Je mag een nieuw topic aanmaken als je niet meer dan twee topics hebt in een subsectie. Dus, als je 1 topic in een RPG subforum hebt, mag je er nog eentje aanmaken. Daarna moet je wachten totdat een van de twee vol zit. 2 is natuurlijk relatief en zou veranderd kunnen worden.

    DIt is redelijk makkelijk te doen in mijn beleving, doordat je het aantal topics dat iemand in een subsectie heeft met een simple SQL query kan opvragen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 12:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Urie schreef:
    Ik vind het wel een goed idee, wat ik irriteer me echt eindeloos aan hoeveel RPG's sommige gebruikers steeds opnieuw starten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Urie schreef:
    Ik vind het wel een goed idee, wat ik irriteer me echt eindeloos aan hoeveel RPG's sommige gebruikers steeds opnieuw starten.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet helemaal hoe ik dit voor me moet zien, want wat gebeurt er als steeds andere mensen het vervolg-topic aanmaken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik weet niet helemaal hoe ik dit voor me moet zien, want wat gebeurt er als steeds andere mensen het vervolg-topic aanmaken?
    Die kunnen er maar twee aanmaken en daarvoor heb je altijd de moderators nog. Die kunnen hem dan gewoon sluiten en die persoon een waarschuwing sturen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Die kunnen er maar twee aanmaken en daarvoor heb je altijd de moderators nog. Die kunnen hem dan gewoon sluiten en die persoon een waarschuwing sturen.


    Dan word het echt een gedoe met kijken wie er een nieuw topic mag openen en daar heb ik echt absoluut geen trek in, dus tegen.
    Hoe wil je dat trouwens gaan doen met de verhalen die al lopen, maar geopend zijn door users die meerdere verhalen heeft gestart. Dat allemaal sluiten? Ik vind het maar niks.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dan word het echt een gedoe met kijken wie er een nieuw topic mag openen en daar heb ik echt absoluut geen trek in, dus tegen.
    Hoe wil je dat trouwens gaan doen met de verhalen die al lopen, maar geopend zijn door users die meerdere verhalen heeft gestart. Dat allemaal sluiten? Ik vind het maar niks.


    Die kunnen dan toch gewoon blijven lopen? Die persoon mag er dan gewoon niet meer bijmaken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Die kunnen dan toch gewoon blijven lopen? Die persoon mag er dan gewoon niet meer bijmaken.


    Maar dan kun je toch geen nieuw topic aanmaken als het oude topic vol is?

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 15:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ehm... Je weet toch dat het aanmaken van meerdere accounts niet verboden is? Dus wat zou iemand dan stoppen om twee accounts aan te maken om vier RPG's te hebben? Of drie en zes rpg's? Het zou alleen nog maar verwarrender worden.

    Overigens is dit al meerdere keren voorgesteld door Bastille. Haar suggesties zijn te vinden hier, hier en hier. Allemaal afgewezen omdat het niet te handhaven of te controleren was of te makkelijk om te omzeilen.


    quidquid excusatio prandium pro

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Maar dan kun je toch geen nieuw topic aanmaken als het oude topic vol is?


    Ik bedoelde niet meer RPG's erbij maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik bedoelde niet meer RPG's erbij maken.


    Maar als het RPG topic van RPG nummer 3 van een user vol is, dan moet die user toch een nieuw topic aanmaken voor RPG nummer 3, waarbij hij in overtreding is ondanks het feit dat hij of zij geen nieuwe rpg aanmaakt. Plus dat die persoon al in overtreding is als de regels in werking gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben het er ook niet mee eens.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Maar als het RPG topic van RPG nummer 3 van een user vol is, dan moet die user toch een nieuw topic aanmaken voor RPG nummer 3, waarbij hij in overtreding is ondanks het feit dat hij of zij geen nieuwe rpg aanmaakt. Plus dat die persoon al in overtreding is als de regels in werking gaan.


    Ja, dat wilde ik dus zeggen. :')
    Dank u.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    (...)Dan vraag je aan een moderator of het topic gesloten kan worden, zoals hierboven besproken. Daarna kun je gewoon weer een nieuw topic openen :Y)

    Ik, persoonlijk, ben tegen een tijdgebonden iets. Dat verneukt in mijn ogen het doel van dit dee. Dan kan je namelijk alsnog 10 topics tegelijk hebben, als je maar lang genoeg wacht.


    Ah zo. Dan ben ik het met je eens. En - ik weet dat het gewoon een voorbeeld was - dan zou ik zeggen drie topics per user. Omdat er per RPG meestal een praat-, speel- en rollentopic is. (:
    Edit: Laat maar, dat is niet nodig als het per subforum RPG geldt. Ik moet beter lezen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 16:12 ]


    :)

    Zou iemand mij ten eerste de reden van de klacht uit kunnen leggen? Ik zie namelijk het hele punt er niet van in als de enige reden is dat veel topics vastlopen.

    Ik ben het er niet mee eens
    Zoals in de beginpost staat, ligt het probleem niet alleen bij het snelle openen van RPG's. Als mensen reageren op een rollentopic en er zo'n 10 schrijvers zijn, dan is er toch geen probleem?
    Als er al geen animo is op de rollentopics, zou er geen rprobleem moeten zzijn, want dan loopt er ook niets vast

    Ik denk dat het probleem zit bij de eisen en dat mensen eens in de week móéten reageren. Als je dan even geen tijd hebt, lig je er meteen uit en kunnen andere schrijvers ook niet verder omdat jouw personage verdwenen is.
    Ook denk ik dat de woordenlimieten een hoop... verpesten. Op simpele situaties zijn niet zulke lange antwoorden nodig, maar je post wordt niet geaccepteerd als hij te kort is. Maar als je niet altijd tijd hebt, heeft een ander meer aan 50 woorden dan aan niets of aan een past van 300 die vervolgens alleen maar een herhaling is van wat er al stond en ik vind dat bijna erger, want iemand herschrijft mijn stukje dan gewoon.

    Ik denk dat het limiteren van het aantal topics minder zin heeft, wan waarom zouden die niet vastlopen?
    Je kunt je idee gewoon beter voorstellen in het ideeen-forum en als er dan animo is, besluiten welke eisen er komen. Als je dat met zijn allen doet in plaats van alleen de topicstarter, is het leuker voor iedereen.

    Hoe wil je het trouwens gaan menagen? Zijn er wel RPG moderators? Nog niet, dacht ik. Dis niemand kan het bijhouden en als Rutger helemaal een script moet schrijven om ervoor te zorgen dat het automatisch gaat, krijg je weer dat mensen niet even rustig een vervolgtopic kunnen openen of zo.

    Ik vind het dus geen goed idee, om een lang verhaal kort te maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes