Ik ben het er niet mee eens
Zoals in de beginpost staat, ligt het probleem niet alleen bij het snelle openen van RPG's. Als mensen reageren op een rollentopic en er zo'n 10 schrijvers zijn, dan is er toch geen probleem?
Als er al geen animo is op de rollentopics, zou er geen rprobleem moeten zzijn, want dan loopt er ook niets vast
Ik denk dat het probleem zit bij de eisen en dat mensen eens in de week móéten reageren. Als je dan even geen tijd hebt, lig je er meteen uit en kunnen andere schrijvers ook niet verder omdat jouw personage verdwenen is.
Ook denk ik dat de woordenlimieten een hoop... verpesten. Op simpele situaties zijn niet zulke lange antwoorden nodig, maar je post wordt niet geaccepteerd als hij te kort is. Maar als je niet altijd tijd hebt, heeft een ander meer aan 50 woorden dan aan niets of aan een past van 300 die vervolgens alleen maar een herhaling is van wat er al stond en ik vind dat bijna erger, want iemand herschrijft mijn stukje dan gewoon.
Ik denk dat het limiteren van het aantal topics minder zin heeft, wan waarom zouden die niet vastlopen?
Je kunt je idee gewoon beter voorstellen in het ideeen-forum en als er dan animo is, besluiten welke eisen er komen. Als je dat met zijn allen doet in plaats van alleen de topicstarter, is het leuker voor iedereen.
Hoe wil je het trouwens gaan menagen? Zijn er wel RPG moderators? Nog niet, dacht ik. Dis niemand kan het bijhouden en als Rutger helemaal een script moet schrijven om ervoor te zorgen dat het automatisch gaat, krijg je weer dat mensen niet even rustig een vervolgtopic kunnen openen of zo.
Ik vind het dus geen goed idee, om een lang verhaal kort te maken.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes