• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    McBride schreef:
    (...)
    Nee, ik blokkeer het nummer niet omdat ik wil weten wie het is. Vooral die geluidsfragmenten zijn zóóó nep. Ik vind het gewoon vervelend dat ik niet weet wie het is. :p Plus grappen over zm moet je niet maken.

    Die persoon zei dat ze Mikasa op Quizlet heet. Dat is ene Daniela die ik niet eens ken. Dus ergens lijkt het me stug.. :p

    Heet ze nu Ruskow? Ik ken haar, vaag. Maar voor zover ik weet, zou ze zoiets niet doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Heet ze nu Ruskow? Ik ken haar, vaag. Maar voor zover ik weet, zou ze zoiets niet doen.


    Jep. Maar ik ken haar niet eens en heb haar nog nooit gesproken. Dus sowieso denk ik al niet dat zij het is. Maar nu vraag ik me nog steeds af wie het wél is, en de stalker heeft daar nog geen antwoord op gegeven. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat dit gevoel...


    Caution first, always.

    Ik ben serieus bang voor mijn kat op dit moment ):


    26 - 02 - '16

    Mijn stalkers zijn 2 meiden genaamd Daphne en Lola die mijn nummer hebben gevonden door op Google ''woopwoop'' in te typen. Terwijl als ik dat doe ik niets krijg wat überhaupt over mij gaat.
    Ik vind het nog steeds verdacht..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Mijn stalkers zijn 2 meiden genaamd Daphne en Lola die mijn nummer hebben gevonden door op Google ''woopwoop'' in te typen. Terwijl als ik dat doe ik niets krijg wat überhaupt over mij gaat.
    Ik vind het nog steeds verdacht..

    Whut. Hoe kan dat überhaupt? Je nummer is toch privé? Het lijkt me in elk geval niet iets wat je zomaar op het internet kan vinden door "woopwoop" in te tikken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Whut. Hoe kan dat überhaupt? Je nummer is toch privé? Het lijkt me in elk geval niet iets wat je zomaar op het internet kan vinden door "woopwoop" in te tikken.


    Geen idee, maar dr is een 3e bij gekomen. Vast ook uit dat vrienden groepje want die 2 zijn in ieder egval wél vriendinnen zeggen ze.. o.O
    En ze noemen me allemaal Woopwoop.. Ik vind het écht maf. Een vriend van me wil vanmiddag na zijn school wel voor me zoeken wie het zijn. c: Dus das wel lief.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God dit is hilarisch.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    McBride schreef:
    (...)
    Geen idee, maar dr is een 3e bij gekomen. Vast ook uit dat vrienden groepje want die 2 zijn in ieder egval wél vriendinnen zeggen ze.. o.O
    En ze noemen me allemaal Woopwoop.. Ik vind het écht maf. Een vriend van me wil vanmiddag na zijn school wel voor me zoeken wie het zijn. c: Dus das wel lief.

    Het zou in ieder geval wel fijn zijn als je er asap achter zou komen. Het is zo onrespectvol om over bepaalde zaken te praten, alsof ze niets betekenen. Stelletje weirdos zijn het. Hopelijk is die vriend snel klaar met school, zodat dit voorbij is. Ik ben stiekem nu wel benieuwd wie het werkelijk zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou de namen hier op gooien als je ze hebt, plus usernames als ze van Q zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Hiraeth en Vlahos

    Ik vind het ook zeer belachelijk dat ze zich zo onrespectvol gedragen en er grappen over maken. Heb ik ze ook gezegt maar volgens mij boeit het ze niet echt. En Tom is om half 5 thuis dus dan gaat ie voor me zoeken wie het zijn precies.
    Mochten het Q'ers zijn dan weet ik eigenlijk niet wat ik doen ga. I mean, het heeft niet veel nut om het tegen een mod te zeggen aangezien het op whatsapp gebeurt, toch?..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Hiraeth en Vlahos

    Ik vind het ook zeer belachelijk dat ze zich zo onrespectvol gedragen en er grappen over maken. Heb ik ze ook gezegt maar volgens mij boeit het ze niet echt. En Tom is om half 5 thuis dus dan gaat ie voor me zoeken wie het zijn precies.
    Mochten het Q'ers zijn dan weet ik eigenlijk niet wat ik doen ga. I mean, het heeft niet veel nut om het tegen een mod te zeggen aangezien het op whatsapp gebeurt, toch?..


    Hetis stalken, en als ze je nummer via Q hebben denk ik wel dat er wat aan gedaan kan worden door de mods. Of ik moet nu wel heel fout zitten met mijn gedachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 13:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Hetis stalken, en als ze je nummer via Q hebben denk ik wel dat er wat aan gedaan kan worden door de mods. Of ik moet nu wel heel fout zitten met mijn gedachten.


    Nouja, ze zeggen dus dat ze het via google hebben. Iets wat ik raar vind, want nog steeds kan ik niets vinden als ik ''woopwoop'' intik..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Nouja, ze zeggen dus dat ze het via google hebben. Iets wat ik raar vind, want nog steeds kan ik niets vinden als ik ''woopwoop'' intik..


    Ik zou lekker wachten tot die vriend van je jou helpt, dan heb je je antwoord ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik zou lekker wachten tot die vriend van je jou helpt, dan heb je je antwoord ^-^


    Haha dat sowieso. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •