• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Vlahos schreef:
    (...)
    Hetis stalken, en als ze je nummer via Q hebben denk ik wel dat er wat aan gedaan kan worden door de mods. Of ik moet nu wel heel fout zitten met mijn gedachten.

    Ik sluit me hierbij aan -
    Het is inderdaad stalken, en daarbij doen ze onbeschoft over allerlei zaken. Ik weet niet hoe ze aan je nummer komen, maar dat hoort bij je privacy. Q kan er zeker wat (een deel) aan doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ik sluit me hierbij aan -
    Het is inderdaad stalken, en daarbij doen ze onbeschoft over allerlei zaken. Ik weet niet hoe ze aan je nummer komen, maar dat hoort bij je privacy. Q kan er zeker wat (een deel) aan doen.


    Hmm jah oke. Ik denk dat ik ff afwacht of Tom te weten komt wie het precies zijn en dan kijk ik wel eem verder. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dang... this is wrong (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien kan je proberen je nummer in te toetsen op Google? Of in combinatie met je naam.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Misschien kan je proberen je nummer in te toetsen op Google? Of in combinatie met je naam.


    Ik kom op Franse sites uit dan, dus dat schiet niet echt op.. Maar gelukkig dan dat mijn nummer niet op het internet te vinden is. :p

    Die derde persoon zegt Lolo te heten, en ze zegt die Daphne en Lola te kennen. Schijnbaar stond mijn nummer al tussen haar contacten, iets wat ik raar vind... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Ik kom op Franse sites uit dan, dus dat schiet niet echt op.. Maar gelukkig dan dat mijn nummer niet op het internet te vinden is. :p

    Die derde persoon zegt Lolo te heten, en ze zegt die Daphne en Lola te kennen. Schijnbaar stond mijn nummer al tussen haar contacten, iets wat ik raar vind... :/


    Met de landcode ervoor, Frankrijk gebruikt namelijk ook mobiele 06 nummers.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Met de landcode ervoor, Frankrijk gebruikt namelijk ook mobiele 06 nummers.


    Ook dan niet. En ook niet als ik mijn naam erbij intyp.

    Die ene Lolo zegt dat ze 12, 13 en 14 jaar oud zijn. Lolo is 12 en de meest normale van de 3. Die doet tenminste gezellig zonder rare dingen. Toch wil ik weten hoe ze aan mijn nummer komen..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Ook dan niet. En ook niet als ik mijn naam erbij intyp.

    Die ene Lolo zegt dat ze 12, 13 en 14 jaar oud zijn. Lolo is 12 en de meest normale van de 3. Die doet tenminste gezellig zonder rare dingen. Toch wil ik weten hoe ze aan mijn nummer komen..

    Lola en Lolo, wtf x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Lola en Lolo, wtf x'D


    I know right. :')

    Daphne, Lola en Lolo.

    Alleen wil Lolo me dénk ik wel helpen met vragen aan die vriendinnen van dr hoe ze aan mijn nummer komen, maar nu gaat ze eerst buitenspelen met haar broertje en zusje -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    I know right. :')

    Daphne, Lola en Lolo.

    Alleen wil Lolo me dénk ik wel helpen met vragen aan die vriendinnen van dr hoe ze aan mijn nummer komen, maar nu gaat ze eerst buitenspelen met haar broertje en zusje -.-'

    Thafucking fuck? xddd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McBride schreef:
    (...)

    I know right. :')

    Daphne, Lola en Lolo.

    Alleen wil Lolo me dénk ik wel helpen met vragen aan die vriendinnen van dr hoe ze aan mijn nummer komen, maar nu gaat ze eerst buitenspelen met haar broertje en zusje -.-'

    Misschien ken je die mensen persoonlijk? Of is je nummer doorgegeven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat heeft hij die draad hard aangespannen, zeg... Pijn.


    help

    Toen had ik ongeveer alle kaakcomplicaties die je kan hebben. Fijn (cat)


    I dress to kill, but tastefully

    Snel verder leren. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Delish schreef:
    (...)
    Misschien ken je die mensen persoonlijk? Of is je nummer doorgegeven?


    Die Daphne heeft mijn nummer aan die Lola doorgegeven en ze hebben mijn nummer in die Lolo's mobiel gedropt, als ik het allemaal goed begrijp. Ik ken ze ook geen van allen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •