• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    Conchita Wurst staat nu ingeschreven als een zij, dus dan lijkt me dat wel duidelijk. En volgens mij was dat van een meisje omdat ze ook in het verkeerde lichaam zit en wel een jongen wil zijn. (Voor zover ik het volg) Dus dan vind ik dat dat wel mag.
    - Of je moet nog een extra keuze hebben als 'geslacht onbekend' of 'geen geslacht.'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Choncita staat nu ingeschreven als een zij, dus dan lijkt me dat wel duidelijk. En volgens mij was dat van Vlahos omdat ze ook in het verkeerde lichaam zit en wel een jongen wil zijn. (Voor zover ik het volg) Dus dan vind ik dat dat wel mag.
    - Of je moet nog een extra keuze hebben als 'geslacht onbekend' of 'geen geslacht.'

    Oh, dan is het begrijpelijk. Naam werd overigens met de reden niemand te "outen" of te "beledigen" genoemd volgensmij.
    Zover ik weet, is dat niet een jongen wíllen zijn. Maar een jongen zijn alleen lichamelijk een meisje; brein klopt niet tegenover lichaam.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 22:59 ]


    We're all mad here.

    Dan neem je gewoon geen poppetje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ooh sorry. Ik wil niemand beledigen. Ik zal het verwijderen/aanpassen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind je klacht nou niet echt een serieuze klacht om eerlijk te zijn. :') Als die Conchita Wurst zich als een vrouw voelt, dan mag ze van mij gerust een vrouwelijk geslachtspoppetje hebben, lol. Maar om nou voor de lol je poppetje te veranderen, dat is inderdaad faken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap het best, ik vind ook dat daarvoor veel te snel een waarschuwing gegeven wordt. Meestal valt het niet eens onder faken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap het best, ik vind ook dat daarvoor veel te snel een waarschuwing gegeven wordt. Meestal valt het niet eens onder faken.


    We're all mad here.

    Novoselic schreef:
    Ik vind je klacht nou niet echt een serieuze klacht om eerlijk te zijn. :') Als die Conchita Wurst zich als een vrouw voelt, dan mag ze van mij gerust een vrouwelijk geslachtspoppetje hebben, lol. Maar om nou voor de lol je poppetje te veranderen, dat is inderdaad faken.


    Probleem is, dat het ook onder faken valt volgens de regels van Q en je gewoon een waarschuwing krijgt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap het best, ik vind ook dat daarvoor veel te snel een waarschuwing gegeven wordt. Meestal valt het niet eens onder faken.


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Ik vind je klacht nou niet echt een serieuze klacht om eerlijk te zijn. :') Als die Conchita Wurst zich als een vrouw voelt, dan mag ze van mij gerust een vrouwelijk geslachtspoppetje hebben, lol. Maar om nou voor de lol je poppetje te veranderen, dat is inderdaad faken.

    De MOD's springen op iemand die zijn poppetje naar blauw veranderd met een PB dat ze het of moeten aanpassen of een ban riskeren. Fijn om dan uit te moeten leggen aan wildvreemde hoe het in elkaar zit, in plaats van lekker jezelf te kunnen zijn?


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    De MOD's springen op iemand die zijn poppetje naar blauw veranderd met een PB dat ze het of moeten aanpassen of een ban riskeren. Fijn om dan uit te moeten leggen aan wildvreemde hoe het in elkaar zit, in plaats van lekker jezelf te kunnen zijn?


    Wat, een berichtje? Ik kreeg gelijk een waarschuwing toen ik dat deed. Lekker dan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat, een berichtje? Ik kreeg gelijk een waarschuwing toen ik dat deed. Lekker dan.

    Waarschuwing zelfs, min fout.***
    Fijn hoor als je in een verkeerd lichaam zit te moeten horen van, "Hey je bent een meisje verander dat eens terug!"


    We're all mad here.

    Ik vraag me af hoe ze het weten. Wie weet ben ik een jongen die al jaren een meisje beweert te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    (...)

    Probleem is, dat het ook onder faken valt volgens de regels van Q en je gewoon een waarschuwing krijgt.

    Echt waar? Oké, dat vind dan wel heel erg overdreven moet ik zeggen, zeker omdat het maar om een klein icoontje gaat.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vond het ook al zo scheef dat er zo streng wordt gekeken naar dat poppetje.


    Take me to wonderland