• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat, een berichtje? Ik kreeg gelijk een waarschuwing toen ik dat deed. Lekker dan.


    IK EEN BAN

    DavidBowie schreef:
    (...)

    IK EEN BAN


    Een paar waarschuwingen binnen een bepaalde tijd is een ban, hé. Al zal het me niet verbazen als ze je zomaar een ban gegeven hebben, want dat doen ze ook wel vaker als het hen uitkomt.


    Your make-up is terrible

    DavidBowie schreef:
    (...)

    IK EEN BAN

    Zonder een waarschuwing of iets? Wow ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Assassin schreef:
    (...)

    Een paar waarschuwingen binnen een bepaalde tijd is een ban, hé. Al zal het me niet verbazen als ze je zomaar een ban gegeven hebben, want dat doen ze ook wel vaker als het hen uitkomt.

    En als ze de persoon niet mogen, wat zijn het MOD-team toch geweldige mensen.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    En als ze de persoon niet mogen, wat zijn het MOD-team toch geweldige mensen.

    Het is best bekend dat als het mod team je niet mag je eerder tegen een waarschuwing en/of ban aanloopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)
    Het is best bekend dat als het mod team je niet mag je eerder tegen een waarschuwing en/of ban aanloopt.


    Dat vind ik wel belachelijk.


    16 - 09 - '17

    Buddy schreef:
    (...)
    Het is best bekend dat als het mod team je niet mag je eerder tegen een waarschuwing en/of ban aanloopt.


    Ja, als je de redenen ziet waarom een maand geband was... Heel scheef, maar ik mag er niks over zeggen. Ik werd mede geband omdat ik mods zwart maakte door de waarheid te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Buddy schreef:
    (...)
    Het is best bekend dat als het mod team je niet mag je eerder tegen een waarschuwing en/of ban aanloopt.


    True.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, als je de redenen ziet waarom een maand geband was... Heel scheef, maar ik mag er niks over zeggen. Ik werd mede geband omdat ik mods zwart maakte door de waarheid te zeggen.


    Wow...
    Maar dan nog, als je iemand niet kan hebben ga je die persoon toch niet slechter behandelen, zoiets doe je niet vind ik.


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Ik vind je klacht nou niet echt een serieuze klacht om eerlijk te zijn. :') Als die Conchita Wurst zich als een vrouw voelt, dan mag ze van mij gerust een vrouwelijk geslachtspoppetje hebben, lol. Maar om nou voor de lol je poppetje te veranderen, dat is inderdaad faken.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Als je het topic doorleest snap je misschien beter waarom de mening "geen serieuze klacht" - al is weerlegt. Als iemand er last van heeft mag diegene daarover klagen, komen melden dat jij het nergens over vindt gaan omdat je er geen last van hebt wordt door niemand gewaardeerd. Dankjewel.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Als je het topic doorleest snap je misschien beter waarom de mening "geen serieuze klacht" - al is weerlegt. Als iemand er last van heeft mag diegene daarover klagen, komen melden dat jij het nergens over vindt gaan omdat je er geen last van hebt wordt door niemand gewaardeerd. Dankjewel.

    Ik neem aan dat ik ook mag melden dat ik er geen laat van ondervind. Daarnaast sloot ik me toch aan bij deze reactie, ook al had ik de reacties van anderen al gezien.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat ik ook mag melden dat ik er geen laat van ondervind. Daarnaast sloot ik me toch aan bij deze reactie, ook al had ik de reacties van anderen al gezien.

    Ja mag, ik vertel je alleen dat het niet wordt gewaardeerd.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ja mag, ik vertel je alleen dat het niet wordt gewaardeerd.


    Kom nou, het is een beetje onzinnig als in een topic niemand meer mag posten tenzij ze het met OP eens zijn. Het staat iedereen vrij om te vinden wat ze willen en het is niet nodig om daar gelijk op te springen om ze te vertellen dat hun mening niet gewaardeerd wordt. Het zou wat beter zijn om in discussie te gaan en/of te vragen waarom die persoon dat vind (aangezien deze persoon een andere post quote)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ja mag, ik vertel je alleen dat het niet wordt gewaardeerd.


    Ze mag haar mening toch geven? Daar is iedereen tenslotte vrij in, ik vind niet dat je zo negatief tegen haar moet reageren, jij zou het ook niet fijn vinden als zij zo zou reageren op jouw mening.


    16 - 09 - '17