• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    Oh my gosh, chill gewoonweg! Met de mods zwart maken gaan jullie echt waar niks bereiken.


    -

    Aldea schreef:
    Oh my gosh, chill gewoonweg! Met de mods zwart maken gaan jullie echt waar niks bereiken.


    Huuuh? Wat is dit voor een random opmerking? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry, ik wil niemand hiermee beledigen, maar ik vind deze dingen de laatste tijd erg ver doorslaan. Ook met deze poppetjes kleuren. De meeste mensen voelen zich gewoon man of vrouw, of voelen zich anders meer het een dan het ander. Veruit de meeste mensen weten wel of ze zichzelf man of vrouw noemen. Moeten we dan overal aparte kleurtjes voor maken?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:41 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Sorry, ik wil niemand hiermee beledigen, maar ik vind deze dingen de laatste tijd erg ver doorslaan. Ook met deze poppetjes kleuren. De meeste mensen voelen zich gewoon man of vrouw, of voelen zich anders meer het een dan het ander. Veruit de meeste mensen weten wel of ze zichzelf man of vrouw noemen. Moeten we dan overal aparte kleurtjes voor maken?


    Niemand heeft het toch over aparte kleurtjes of heb ik wat gemist? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Huuuh? Wat is dit voor een random opmerking? :'p

    Random? Ik zat gewoon terug te lezen.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Random? Ik zat gewoon terug te lezen.


    Aah. Naar mijn idee waren we dat station inmiddels al gepasseerd en is het over het algemeen niemands bedoeling om de moderators zwart te maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Niemand heeft het toch over aparte kleurtjes of heb ik wat gemist? :'p

    Daar gaat het toch over in de beginpost? Of heb ik nu te snel gelezen?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Daar gaat het toch over in de beginpost? Of heb ik nu te snel gelezen?


    Alleen dat je de vrijheid zou moeten hebben om zelf je geslacht te veranderen dat je graag wilt, zonder dat je je daarvoor bij een mod moet verantwoorden. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.