• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ze mag haar mening toch geven? Daar is iedereen tenslotte vrij in, ik vind niet dat je zo negatief tegen haar moet reageren, jij zou het ook niet fijn vinden als zij zo zou reageren op jouw mening.

    Ik vind een klacht niet serieus nemen, in de woorden worden gebruikt, net zo negatief over mijn mening. (;


    We're all mad here.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ze mag haar mening toch geven? Daar is iedereen tenslotte vrij in, ik vind niet dat je zo negatief tegen haar moet reageren, jij zou het ook niet fijn vinden als zij zo zou reageren op jouw mening.

    Ik ben gewend dat mening geven hier op Quizlet geen probleem is, maar als hij er niet tegen kan zal ik me er niet meer mee bemoeien, want zulke dingen heb ik nooit zin in ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Ik ben gewend dat mening geven hier op Quizlet geen probleem is, maar als hij er niet tegen kan zal ik me er niet meer mee bemoeien, want zulke dingen heb ik nooit zin in ^^

    Je mag een mening hebben sure, maar je toont even weinig respect als ik deed. De woorden in je quote noemen iets waar iemand anders mee zit onserieus en zien het als een lachertje.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ik vind een klacht niet serieus nemen, in de woorden worden gebruikt, net zo negatief over mijn mening. (;


    Tja, ik vind toch dat ze er vrij in mag zijn haar mening te geven, of je dat nou leuk vind of niet, sorry.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Tja, ik vind toch dat ze er vrij in mag zijn haar mening te geven, of je dat nou leuk vind of niet, sorry.

    Einde discussie dus ze is vrij haar mening te geven, en ik ben vrij te zeggen dat ik die mening niet waardeer.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Einde discussie dus ze is vrij haar mening te geven, en ik ben vrij te zeggen dat ik die mening niet waardeer.


    Fine, wat jij wil. Ik ga slapen.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Fine, wat jij wil. Ik ga slapen.

    Dankjewel.

    Slaaplekker.


    We're all mad here.

    Zie het als een soort zero-tolerance policy. We hebben in het verleden eens problemen gehad met dit fenomeen en toen hebben wij besloten om daarin een lijn te trekken. Als jij beweert dat jij je in het echte leven een jongen voelt en jezelf ook een andere naam dan geeft etc. dan accepteren wij dat natuurlijk. Maar als je dit om een andere reden doet hebben wij besloten dit niet te accepteren, zeker niet als dit in combinatie gaat met faken van foto's. De reden dat we aan zero-policy doen is omdat we niet aan vriendjespolitiek willen doen en omdat er gewoon een duidelijke lijn moet zijn. Als je het dan bij de een toelaat en bij de ander niet dan komen daar terecht vragen over en dat willen wij hiermee voorkomen. Mocht dit je klacht niet beantwoorden omdat je eigenlijk vindt dat je oneerlijk behandeld bent in jouw specifieke zaak dan kun je altijd naar een bemiddelaar stappen.


    Life is hard and then we die

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ik vind een klacht niet serieus nemen, in de woorden worden gebruikt, net zo negatief over mijn mening. (;


    Waarom? In de quote staat dat het geen serieuze (in de context betekent dit ernstig) klacht is omdat er oplossingen zijn. Als iemand een klacht heeft kun je die klacht gegrond vinden of ongegrond. Deze persoon vind de klacht ongegrond, jij gegrond, deze persoon is het met jou oneens. En omdat deze persoon het met jou oneens is is deze persoon gelijk negatief over jouw mening en doet haar mening er niet toe?

    Je beweert dus nu dat iedereen die het met jou oneens is negatief is over jou mening en dat hun mening daarom niet gewaardeerd word. Dat is nou niet echt een prettige instelling en is niet echt bevorderlijk voor een open sfeer, hm?


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Waarom? In de quote staat dat het geen serieuze (in de context betekent dit ernstig) klacht is omdat er oplossingen zijn. Als iemand een klacht heeft kun je die klacht gegrond vinden of ongegrond. Deze persoon vind de klacht ongegrond, jij gegrond, deze persoon is het met jou oneens. En omdat deze persoon het met jou oneens is is deze persoon gelijk negatief over jouw mening en doet haar mening er niet toe?

    Je beweert dus nu dat iedereen die het met jou oneens is negatief is over jou mening en dat hun mening daarom niet gewaardeerd word. Dat is nou niet echt een prettige instelling en is niet echt bevorderlijk voor een open sfeer, hm?


    Ik waardeerde de quote niet nee, aangezien het "niet serieus" samen ging met "lol"; dit kwam meer over alsof het een lachertje is en voor sommige mensen is het blijkbaar iets wat bij hun speelt. Als er jouw toelichting/een toelichting bij zat had ik waarschijnlijk anders gereageerd.

    De quote kwam over als een zelfde instelling dus lokte ik reactie uit, je mag van mij prima een gegronde mening geven maar ergens een lachertje van maken valt bij mij verkeerd.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Einde discussie dus ze is vrij haar mening te geven, en ik ben vrij te zeggen dat ik die mening niet waardeer.


    Op deze manier klinkt het toch wat minder dat mijn "mening" - ik was het eens met die reactie, maar met een wat andere lading dat jij eraan gaf, maar dat kan gebeuren (:- ten alle tijde door iedereen niet gewaardeerd wordt. Jouw mening kan best zo zijn, de manier waarop het gezegd werd, was alleen nogal rot.
    Indeed, end of discussion.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Op deze manier klinkt het toch wat minder dat mijn "mening" - ik was het eens met die reactie, maar met een wat andere lading dat jij eraan gaf, maar dat kan gebeuren (:- ten alle tijde door iedereen niet gewaardeerd wordt. Jouw mening kan best zo zijn, de manier waarop het gezegd werd, was alleen nogal rot.
    Indeed, end of discussion.


    Dan bied ik bij deze excuses aan voor mijn rotte reactie, ik had niet gekeken naar een andere opvatting. Mijn manier van reager was meer om daarom reactie uit te lokken en aan te tonen dat er mensen het serieus namen. Einde discussie dus inderdaad.


    We're all mad here.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Waarom? In de quote staat dat het geen serieuze (in de context betekent dit ernstig) klacht is omdat er oplossingen zijn. Als iemand een klacht heeft kun je die klacht gegrond vinden of ongegrond. Deze persoon vind de klacht ongegrond, jij gegrond, deze persoon is het met jou oneens. En omdat deze persoon het met jou oneens is is deze persoon gelijk negatief over jouw mening en doet haar mening er niet toe?

    Je beweert dus nu dat iedereen die het met jou oneens is negatief is over jou mening en dat hun mening daarom niet gewaardeerd word. Dat is nou niet echt een prettige instelling en is niet echt bevorderlijk voor een open sfeer, hm?


    Dankje (: dat bedoelde ik ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    w/e
    Typisch Q, imo. Wordt meteen gezien als faken.
    Deze site wordt veel té serieus genomen met dit soort regels.

    Laat mensen lekker hun gender veranderen. Waarom zou je je daar druk om maken :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    w/e
    Typisch Q, imo. Wordt meteen gezien als faken.
    Deze site wordt veel té serieus genomen met dit soort regels.

    Laat mensen lekker hun gender veranderen. Waarom zou je je daar druk om maken :'D
    1. Kan gepaard gaan met faken
    2. Met een mannelijk poppetje maak je reclame voor jezelf omdat je ermee opvalt
    De reden dat we het hebben verboden heeft niet zozeer te maken met het feit dat wij het vervelend vonden. De meeste regels maken wij aan de hand van meldingen die wij binnenkrijgen van users. Jullie waren degene die ermee zaten dus hebben wij die regel ingesteld. Wij beslissen natuurlijk niet zomaar om zo een regel in te stellen.


    Life is hard and then we die