• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    McBride schreef:
    (...)

    In die zin geef ik je wel een punt, dat als je het echt gaat zóéken, dat dat gewoon wat overdreven is. Mocht zo'n fakend persoon lastig doen, dán pas zou ik zelf er wat aan doen, maar eerder niet.

    Mij maakt het ook niet uit dat Kyle/Kelly een andere kleur geslachtspoppetje heeft. Maar als je je kleur veranderd, en niemand weet er vanaf, dan denkt men misschien wel dat je faked. En dan kunnen ze zich misschien gaan afvragen wat er nog meer ''fake'' aan je is. En omdat faken niet mag, krijg je dan een waarschuwing. En dat is het beste te voorkomen door het ewl even aan te geven aan een mod dat je je poppetje veranderd, vind ik.


    Ja, hmm. Ik blijf erbij dat ik dat allemaal - met de huidige argumentatie - vergezocht vind, gezien je je ook je naam, leeftijd en eigenlijk al je andere gegevens kunt faken zonder dat iemand dat doorheeft. Ik vind het not done om andermans foto's te plaatsen en je voor te doen als diegene, maar ik geloof niet dat je iemand kwaad doet als je die andere dingen verandert. Je zou de vrijheid moeten hebben om jezelf te presenteren zoals je wil, maar oké. Niet dat ik er zelf de behoefte te voel om mijn geslacht te veranderen, maar ik zie nog steeds niet echt waarom iemand het niet zou mogen doen. Behalve omdat anderen het 'verwarrend' vinden. :'p Maar ja, lange leve de PB's.

    Waarom zou je wel een waarschuwing krijgen als je over je geslacht 'liegt', maar niet over je andere basisgegevens?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja, hmm. Ik blijf erbij dat ik dat allemaal - met de huidige argumentatie - vergezocht vind, gezien je je ook je naam, leeftijd en eigenlijk al je andere gegevens kunt faken zonder dat iemand dat doorheeft. Ik vind het not done om andermans foto's te plaatsen en je voor te doen als diegene, maar ik geloof niet dat je iemand kwaad doet als je die andere dingen verandert. Je zou de vrijheid moeten hebben om jezelf te presenteren zoals je wil, maar oké. Niet dat ik er zelf de behoefte te voel om mijn geslacht te veranderen, maar ik zie nog steeds niet echt waarom iemand het niet zou mogen doen. Behalve omdat anderen het 'verwarrend' vinden. :'p Maar ja, lange leve de PB's.

    Waarom zou je wel een waarschuwing krijgen als je over je geslacht 'liegt', maar niet over je andere basisgegevens?


    Ik heb net even oude topics doorspit en ik quote: "Deze regel is er omdat als het toegestaan is je zomaar voor te doen als het andere geslacht, we mensen met slechte bedoelingen ook gewoon licht geven voor whatever ze van plan zijn." Dit is geschreven door een oude moderator, en ik kan me best indenken waarom het dan verboden is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Persoonlijk vind ik had dit alles veel groter gemaakt word dan het is.
    Ik snap dat het verveld is voor de mensen waar dit echt om draait, want ik heb hier zelf ook in gezeten.
    Toen ik hier 5 jaar geleden net kwam zat ik behoorlijk met mezelf in de knoop en wat ik nu wilde. Besloten mijn popetje naar blauw te zetten, kreeg ik een waarschuwing. En dat vond ik terecht, want ik overtreed nu eenmaal een regel. -terwijl als ik begonnen zou zijn als jongen, er niets aan de hand geweest zou zijn, want dan had niemand het geweten.
    Afijn. Ik heb het toen gewoon rustig uitgelegd en er was alles behalve een probleem. Ik mocht mijn popetje blauw houden.
    Dus ik snap echt niet zo goed waar nu al het drama over gaat. Ik bedoel, over hoeveel mensen gaat het nou, die hier last van hebben.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Miserables schreef:
    (...)

    Ik heb net even oude topics doorspit en ik quote: "Deze regel is er omdat als het toegestaan is je zomaar voor te doen als het andere geslacht, we mensen met slechte bedoelingen ook gewoon licht geven voor whatever ze van plan zijn." Dit is geschreven door een oude moderator, en ik kan me best indenken waarom het dan verboden is.


    Wat voor slechte bedoelingen zouden dat moeten zijn? (:
    Iemand blijkt een grote oude man te zijn als je eens gaat afspreken? Wel, dat risico loop je altijd, toch?

    -wel bedankt dat je het opgezocht heb, trouwens.^^-

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)


    Nou ja, ik wil verder niemand aanvallen. Ik heb geen idee of je ook op mij doelt. :'p
    Ik zou het persoonlijk nogal vreemd vinden als mods geen uitleg erover willen geven. Je stelt een regel op en als iemand er een klacht over heeft, vind ik dat je dat moet kunnen uitleggen.
    Je kunt het 'iets kleins' vinden, maar als ik de reacties van sommigen leest, vind niet iedereen dit 'iets kleins.'


    Uitleg is maar beperkt mogelijk vanwege geheimhouding. Je ziet hier ook enkele beschuldigingen tegenover het mod team waar zij ook niks van of tegen kunnen zeggen omdat het niet toegestaan is om in het openbaar te vertellen dat iemand een waarschuwing heeft gekregen en/of waarvoor die waarschuwing was. Dat is ook waarom topics waarin geklaagd word over waarschuwingen niet toegestaan zijn. De mods kunnen zich daar niet verdedigen of verantwoorden. Dit is een beetje hetzelfde principe. Ik vermoed dat een specifieke zaak de aanleiding is geweest voor deze regel en dat ze daarom er niet te specifiek op in kunnen gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wauw, wat een gedoe weer.
    Ik snap best wat Kelly allemaal zegt, maar als je langer lid bent van Q, de regels snapt en hoe alles hier werkt, is het logisch dat je daarover gewoon een berichtje stuurt, je hoeft het allemaal niet eens uit te leggen, gewoon een zinnetje zodat ze het snappen. Maar aan de andere kant, als je hier nieuw bent en je komt met een jongenspoppetje, terwijl je foto's vrouwelijk zijn, krijg je een waarschuwing. Die waarschuwing kunnen ze niet verwijderen, die blijft voor altijd staan, ook al leg je het daarna uit. Ik zou het gewoon fijner vinden als er vrijheid in gegeven wordt, of dat er tenminste eerst naar gevraagd wordt door de mods voordat ze actie ondernemen. Ik vind het niet eens faken, een andere foto nemen en zeggen dat jij dat bent, is wel faken, maar als je een andere naam of leeftijd neemt, fake je toch ook niet?


    Your make-up is terrible

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Wat voor slechte bedoelingen zouden dat moeten zijn? (:
    Iemand blijkt een grote oude man te zijn als je eens gaat afspreken? Wel, dat risico loop je altijd, toch?


    Geen idee. Aandacht? Ik kan me Hale nog herinneren die beweerde zwanger te zijn. Ze had ook een echo geplaatst maar die kwam van google. Vozgens mij is ze toen geband.

    Het is niet mogelijk om bij iedereen te controleren welk geslacht ze zijn dus ik vermoed dat de vraag, waarschuwingen en bands vooral te pas komen als er iets gebeurt wat niet helemaal cool en een beetje verdacht is


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Uitleg is maar beperkt mogelijk vanwege geheimhouding. Je ziet hier ook enkele beschuldigingen tegenover het mod team waar zij ook niks van of tegen kunnen zeggen omdat het niet toegestaan is om in het openbaar te vertellen dat iemand een waarschuwing heeft gekregen en/of waarvoor die waarschuwing was. Dat is ook waarom topics waarin geklaagd word over waarschuwingen niet toegestaan zijn. De mods kunnen zich daar niet verdedigen of verantwoorden. Dit is een beetje hetzelfde principe. Ik vermoed dat een specifieke zaak de aanleiding is geweest voor deze regel en dat ze daarom er niet te specifiek op in kunnen gaan.


    Hmm. Je begrijpt wel dat je iedereen daar juist heel nieuwsgierig door maakt, hè? :')
    Weet je ik vind het prima als er niks mee gedaan wordt, maar ik wilde wel even kwijt dat het gewoon erg krom in de oren klinkt.
    Maar er kan toch wel gewoon uitgelegd worden wat er gebeurd is zonder dat daar een naam bij is genoemd?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Wauw, wat een gedoe weer.
    Ik snap best wat Kelly allemaal zegt, maar als je langer lid bent van Q, de regels snapt en hoe alles hier werkt, is het logisch dat je daarover gewoon een berichtje stuurt, je hoeft het allemaal niet eens uit te leggen, gewoon een zinnetje zodat ze het snappen. Maar aan de andere kant, als je hier nieuw bent en je komt met een jongenspoppetje, terwijl je foto's vrouwelijk zijn, krijg je een waarschuwing. Die waarschuwing kunnen ze niet verwijderen, die blijft voor altijd staan, ook al leg je het daarna uit. Ik zou het gewoon fijner vinden als er vrijheid in gegeven wordt, of dat er tenminste eerst naar gevraagd wordt door de mods voordat ze actie ondernemen. Ik vind het niet eens faken, een andere foto nemen en zeggen dat jij dat bent, is wel faken, maar als je een andere naam of leeftijd neemt, fake je toch ook niet?


    Of een andere woonplaats? :'')
    Want ik weet bijna wel zeker dat niemand hier zijn/haar echte woonplaats neerzet.


    26 - 02 - '16

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja, hmm. Ik blijf erbij dat ik dat allemaal - met de huidige argumentatie - vergezocht vind, gezien je je ook je naam, leeftijd en eigenlijk al je andere gegevens kunt faken zonder dat iemand dat doorheeft. Ik vind het not done om andermans foto's te plaatsen en je voor te doen als diegene, maar ik geloof niet dat je iemand kwaad doet als je die andere dingen verandert. Je zou de vrijheid moeten hebben om jezelf te presenteren zoals je wil, maar oké. Niet dat ik er zelf de behoefte te voel om mijn geslacht te veranderen, maar ik zie nog steeds niet echt waarom iemand het niet zou mogen doen. Behalve omdat anderen het 'verwarrend' vinden. :'p Maar ja, lange leve de PB's.

    Waarom zou je wel een waarschuwing krijgen als je over je geslacht 'liegt', maar niet over je andere basisgegevens?


    Persoonlijk vind ik liegen over je geslacht raar, maar liegen over de andere gegevens vind ik begrijpelijker. Niet heel Q hoeft bijvoorbeeld te weten waar ik woon, dat vind ik gewoon niet prettiger, en er zijn ook mensen die dat hebben met hun naam. Daarvan kan ik het wel snappen dat je er iets anders neerzet, maar tenzij iemand net zoals Vlahos zich niet prettig voelt in het lichaam waar hij/zij in geboren is en liever het andere geslacht zou zijn, snap ik niet waarom je überhaupt je poppetje roze zou maken als je een jongen bent of blauw wanneer je een meisje bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is gewoon een simpel poppetje. Als ik op mijn profiel zet dat ik 25 ben doet niemand er moeilijk over. Maar als ik zeg dat ik een jongen ben doet iedereen er moeilijk over?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kairos schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik liegen over je geslacht raar, maar liegen over de andere gegevens vind ik begrijpelijker. Niet heel Q hoeft bijvoorbeeld te weten waar ik woon, dat vind ik gewoon niet prettiger, en er zijn ook mensen die dat hebben met hun naam. Daarvan kan ik het wel snappen dat je er iets anders neerzet, maar tenzij iemand net zoals Vlahos zich niet prettig voelt in het lichaam waar hij/zij in geboren is en liever het andere geslacht zou zijn, snap ik niet waarom je überhaupt je poppetje roze zou maken als je een jongen bent of blauw wanneer je een meisje bent.


    Tja, er zijn nou mensen die tijdens hun Quizlet carrière erachter komen dat ze zich liever onder een ander geslacht presenteren. En omdat het hier wat makkelijker gaat dan in het echt, waarom niet? Als je ook je woonplaats en leeftijd naar hartenlust kunt veranderen, waarom dan moeilijk doen over een geslacht?

    Ik zet mijn echte woonplaats ook niet neer en mijn naam staat er niet eens volledig, dus zou ik me zowat gaan afvragen of mij dan ook een waarschuwing boven het hoofd hangt. Ik vind dat geslacht een gegeven is dat net zo belangrijk is als de rest die je invult, dus waarom een aparte status. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Tja, er zijn nou mensen die tijdens hun Quizlet carrière erachter komen dat ze zich liever onder een ander geslacht presenteren. En omdat het hier wat makkelijker gaat dan in het echt, waarom niet? Als je ook je woonplaats en leeftijd naar hartenlust kunt veranderen, waarom dan moeilijk doen over een geslacht?

    Ik zet mijn echte woonplaats ook niet neer en mijn naam staat er niet eens volledig, dus zou ik me zowat gaan afvragen of mij dan ook een waarschuwing boven het hoofd hangt. Ik vind dat geslacht een gegeven is dat net zo belangrijk is als de rest die je invult, dus waarom een aparte status. ;p


    Maar als dat zo is, dan kunnen ze dat toch tegen de mods zeggen dat ze om die reden hun poppetje veranderd hebben?
    Ik vind het gewoon raar dat je je poppetje blauw maakt, als je je gewoon een meisje voelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt he Sarita. Ik noem mezelf pieter en alles is oke, maar ik ben een jongen en

    Kairos schreef:
    (...)

    Maar als dat zo is, dan kunnen ze dat toch tegen de mods zeggen dat ze om die reden hun poppetje veranderd hebben?
    Ik vind het gewoon raar dat je je poppetje blauw maakt, als je je gewoon een meisje voelt.


    Daar gaat de discussie helemaal niet over.


    Your make-up is terrible