• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    Myle schreef:
    Ik wil je even melden dat ik je heb aangegeven en dat het niet lang zal duren voor je een ban hebt. Want dit soort dingen worden niet geaccepteerd op Q


    16 - 09 - '17

    Jezus..


    ars moriendi

    Meid, zoek alsjeblieft een leven wanneer je je ban hebt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Obvious troll is obvious. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mensen, blijf alsjeblief ontopic. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doe dan wat aan de meldingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Doe dan wat aan de meldingen.

    Zijn ze vast wel mee bezig.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Zijn ze vast wel mee bezig.


    I hope so ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, en ach. Als er niemand op reageert is de lol er ook zo af.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja maar er staat ook in de regels dat dit niet mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Ja maar er staat ook in de regels dat dit niet mag.


    Wat niet?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Wat niet?


    Die accounts, dat soort posts en teksten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Doe dan wat aan de meldingen.

    Het kan misschien niet de bedoeling zijn, maar ik denk wel dat het vriendelijker kan...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    Het kan misschien niet de bedoeling zijn, maar ik denk wel dat het vriendelijker kan...


    Ik bedoelde het niet verkeerd, over de computer klinkt het vaak anders. Ik zal er voortaan wel een smiley achter zetten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Die accounts, dat soort posts en teksten


    Volgens mij is de enige regel die ze heeft overtreden dat ze een seksgerelateerde username heeft.
    Hoewel er zoveel regels zijn dat ik ze ook niet allemaal ken. Maar haar account is al een paar weken oud en behalve haar hobby's valt het allemaal best wel mee. ;']


    Every villain is a hero in his own mind.