• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hmm. Je begrijpt wel dat je iedereen daar juist heel nieuwsgierig door maakt, hè? :')
    Weet je ik vind het prima als er niks mee gedaan wordt, maar ik wilde wel even kwijt dat het gewoon erg krom in de oren klinkt.
    Maar er kan toch wel gewoon uitgelegd worden wat er gebeurd is zonder dat daar een naam bij is genoemd?


    Pfft, niemand is nieuwsgieriger dan ik. Ik heb namelijk ook geen flauw idee :c vandaar alle vermoedelijks en waarschijnlijks. Dont kill me if I'm wrong pls xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Kairos schreef:
    (...)

    Maar als dat zo is, dan kunnen ze dat toch tegen de mods zeggen dat ze om die reden hun poppetje veranderd hebben?
    .



    Ik hoef ze toch aan niet te vertellen waarom ik mijn woonplaats, naam of leeftijd verander? Wie zijn zij om te bepalen of je reden goed genoeg is of niet?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Tja, er zijn nou mensen die tijdens hun Quizlet carrière erachter komen dat ze zich liever onder een ander geslacht presenteren. En omdat het hier wat makkelijker gaat dan in het echt, waarom niet? Als je ook je woonplaats en leeftijd naar hartenlust kunt veranderen, waarom dan moeilijk doen over een geslacht?

    Ik zet mijn echte woonplaats ook niet neer en mijn naam staat er niet eens volledig, dus zou ik me zowat gaan afvragen of mij dan ook een waarschuwing boven het hoofd hangt. Ik vind dat geslacht een gegeven is dat net zo belangrijk is als de rest die je invult, dus waarom een aparte status. ;p


    Wij zijn een bedreigde diersoort, net als pandas. Stel dat iedereen zijn poppetje mag veranderen en iedereen word opeens een jongetje. Dat is het equivalent van gewone beren schilderden en beweren dat het pandaberen zijn! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wij zijn een bedreigde diersoort, net als pandas. Stel dat iedereen zijn poppetje mag veranderen en iedereen word opeens een jongetje. Dat is het equivalent van gewone beren schilderden en beweren dat het pandaberen zijn! D:

    Haha. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat een gedoe allemaal zeg :'D

    Ik snap de users en ik snap de mods. Uiteindelijk geldt wat de regels zeggen en als dat een zero-tolerance policy is, dan is dat pech voor de user. Helaas pindakaas. Betekent natuurlijk niet dat ze meteen een waarschuwing moeten sturen. Even een PB'tje om na te vragen waarom is wel zo handig (en netjes).

    EDIT: Daarbij kan je natuurlijk als user ook gewoon een PB'tje naar een mod sturen. Net zo makkelijk :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Wat een gedoe allemaal zeg :'D

    Ik snap de users en ik snap de mods. Uiteindelijk geldt wat de regels zeggen en als dat een zero-tolerance policy is, dan is dat pech voor de user. Helaas pindakaas. Betekent natuurlijk niet dat ze meteen een waarschuwing moeten sturen. Even een PB'tje om na te vragen waarom is wel zo handig (en netjes).


    Heel stiekem vraag ik me soms gewoon af of de mods weten waarom bepaalde regels zijn opgesteld. Zeker als het over dingen gaat die langer geleden zijn gebeurd. Daarmee wil ik hen niets verwijten, maar ik ben stiekem gewoon nieuwsgierig. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wij zijn een bedreigde diersoort, net als pandas. Stel dat iedereen zijn poppetje mag veranderen en iedereen word opeens een jongetje. Dat is het equivalent van gewone beren schilderden en beweren dat het pandaberen zijn! D:


    Hehe. Maar iedereen wil toch een pandabeer zijn? Geef ze dan in elk geval de kans om een nep pandabeer te zijn. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hehe. Maar iedereen wil toch een pandabeer zijn? Geef ze dan in elk geval de kans om een nep pandabeer te zijn. :'3


    Ja, en dan zijn ze niet meer bedreigd en worden ze afgeknald en opgezet. Dat moeten we niet hebben.

    I'll make an exception for you, Emma Watson. I KNOW YOURE HERE SOMEWHERE


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ja, en dan zijn ze niet meer bedreigd en worden ze afgeknald en opgezet. Dat moeten we niet hebben.

    I'll make an exception for you, Emma Watson. I KNOW YOURE HERE SOMEWHERE


    Hmm. Ja, daar kan ik niets meer tegenin brengen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)


    Ik hoef ze toch aan niet te vertellen waarom ik mijn woonplaats, naam of leeftijd verander? Wie zijn zij om te bepalen of je reden goed genoeg is of niet?


    Miserables had net ook al neergezet waarom het wel voor het geslacht geldt.
    Maar goed laat maar, blijkbaar mag ik hier toch geen eigen mening over hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hmm. Ja, daar kan ik niets meer tegenin brengen.


    #ridiculousanalogiesftw

    Maar voor het serieuze antwoord: uiteindelijk moet ergens een lijn getrokken worden en die zal altijd arbitrair zijn. De belangrijkste vraag is hoe regels geïmplementeerd worden maar ik vrees dat we daar geen antwoord op krijgen. Desalniettemin zou het sowieso het geval moeten zijn dat een user de kans krijgt om uit te leggen waarom die dat verandert. Er is een fakertest voor foto's volgens de huisregeles en er zal vast eenzelfde iets zijn voor dit.

    Mocht het nu zijn dat je wel zomaar een waarschuwing hebt gekregen kun je in discussie gaan met de mods of contact opnemen met ons en dan zullen wij het uitzoeken. Ervaring leert me echter dat men liever klaagt op het forum omdat men dan van de waarheid kan maken wat men wil


    quidquid excusatio prandium pro

    Kairos schreef:
    (...)

    Miserables had net ook al neergezet waarom het wel voor het geslacht geldt.
    Maar goed laat maar, blijkbaar mag ik hier toch geen eigen mening over hebben.


    Wauw, ik heb toch nooit gezegd dat je geen mening mag hebben? Dat ik het niet met je eens ben, wil toch niet zeggen dat ik wil dat je je mond houdt ofzo?
    Ik heb haar post ook wel gelezen, maar écht veel duidelijker werd het daar niet van - niet voor mij, althans.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 12:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Beste users, wat willen jullie nu dat wij doen? De regel gaat niet veranderen, dat heeft met specifieke zaken te maken die wij hier niet openbaar gaan neerzetten. Willen jullie dat wij voortaan eerst vragen waarom het poppetje is veranderd i.p.v. dat we meteen een waarschuwing sturen? Willen jullie dat ter discussie stellen met dit topic? Want daar zouden we het inderdaad over kunnen hebben.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Beste users, wat willen jullie nu dat wij doen? De regel gaat niet veranderen, dat heeft met specifieke zaken te maken die wij hier niet openbaar gaan neerzetten. Willen jullie dat wij voortaan eerst vragen waarom het poppetje is veranderd i.p.v. dat we meteen een waarschuwing sturen? Willen jullie dat ter discussie stellen met dit topic? Want daar zouden we het inderdaad over kunnen hebben.


    Dat lijkt me inderdaad de beste oplossing, als jullie bij voorbaat geen uitleg gaan geven waarom die regel er is. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    PUKKELxDING schreef:
    Beste users, wat willen jullie nu dat wij doen? De regel gaat niet veranderen, dat heeft met specifieke zaken te maken die wij hier niet openbaar gaan neerzetten. Willen jullie dat wij voortaan eerst vragen waarom het poppetje is veranderd i.p.v. dat we meteen een waarschuwing sturen? Willen jullie dat ter discussie stellen met dit topic? Want daar zouden we het inderdaad over kunnen hebben.


    Dat vind ik een heel goed begin, ja.


    Your make-up is terrible