• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Dankjewel! I vote for wolfstar too :Y) Hmm...Wat ik zou geven? Sowieso een drie uur durende knuffel... Ik zou ze geven wat ze het liefste wilden hebben, maar volgens mij hebben ze alles al, en jullie?]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 8:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Asmodom schreef:
    (En de mac is ook weer dicht. Happy Birthday, groots almachtig voorbeeld van mij en Harry <3

    Leuke posts trouwens. I vote for Wolfstar _O_ )


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin -> Daggers.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    'Zwarts, voor het eerst vind ik een idee van jou echt briljant. Maak er werk van zou ik zeggen. En Potter, misschien is het het feit dat je zojuist mijn beste vriend alweer beledigde met die vage bijnaam, hij heet SEVERUS, maar ik pas. Ga maar met één van je fans uit en laat mij met rust.' zegt Lily en ik kijk haar fronsend aan. Ik weet zeker dat ze zich zou vervelen als ik haar al een dag met rust laat, laat staan een week.
    'Remus, je hebt je vrienden gevonden, ik ga maar eens opzoek naar de mijne. Als je vanavond of morgen even wil kijken welke avonden je in de gangen kunt patrouilleren, dan kunnen we binnenkort met z'n allen een rooster maken. We kunnen de Huffelpufs onmogelijk alles laten doen, hoewel ik mij afvraag of de Slytherins dit jaar mee gaan werken.' Lily glimlacht naar Remus en kijkt dan weer naar mij en Sirius. 'Oh, en Remus zal jullie misschien sparen wat betreft punten aftrekken, maar als jullie de regels overtreden zal ik niet aarzelen. Ook al kost het ons de afdelingsbeker. Dat is dan jullie schuld en niet de mijne. Ik doe gewoon wat ik hoor te doen als Klassenoudste.' Ze loopt weg terwijl ze er weer net zo perfect uitziet ale alle vorige jaren. Wat heb ik haar gemist zeg.
    De trein stopt en Sirius en Remus vinden het leuk om boven op elkaar te vallen en ik kijk er fronsend naar.
    'Sorry.' mompelt Remus.
    'Hallo Maanling,' zegt Sirius, 'ik ben blij dat jij het bent en niet James, jij weegt haast niks. James heeft het gewicht van een obesitasolifant.'
    'Hey, ik sta gewoon hier hoor!' zeg ik verontwaardigd, maar Remus en Sirius zijn te druk bezig met elkaar om op mij te letten. Sirius' haar zit vast aan Remus' badge en iedereen loopt langs. Uiteindelijk zijn ze los en van elkaar af en ze staan op terwijl ik verveeld tegen de muur leun.
    'AAN DE KANT!' zegt Sirius tegen een groepje tweedejaars giechelige meisjes en ze duiken weg. 'Dankjulliewel popjes en nee ik flirt niet met tweedejaars, dus dit telt niet.' zegt Sirius en ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Je was net wel met Remus aan het flirten hoor. Dat telt wel.' Zeg ik zodat alleen Sirius het hoort. 'Jullie zouden best een leuk stel zijn.' Ik pak mijn koffer en spring de trein uit.
    'Hey Maanling, kan je toevallig niet een Patrouille avond inplannen vlak voor of na je harige probleem?' zeg ik tegen Remus. 'Dan neem ik het wel van je over. Zo lief ben ik wel!' Ik kijk hem even grijnzend aan terwijl ik mijn koffer bij de grote stapel neergooi en richting de koetsen loop.
    'Ik hoop dat er niet al te veel eerste jaars zijn. Ik heb honger.' Ik kijk naar Hagrid en de eerste jaars om hem heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga met mijn ouders en broertje naar Zuid-Holland om een auto op te halen, van Friesland naar Zuid-Holland is echt een rot stuk reiden (2/3 uur voor de heen reis).


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja, van t Noorden daar heen duurt lang. Iknow! Veel plezier ofzo xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WillNotLearn schreef:
    Ik ga met mijn ouders en broertje naar Zuid-Holland om een auto op te halen, van Friesland naar Zuid-Holland is echt een rot stuk reiden (2/3 uur voor de heen reis).


    Gaam jullie door flevoland? Ik woon in flevoland^^ Kopje koffie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daggers schreef:
    Ja, van t Noorden daar heen duurt lang. Iknow! Veel plezier ofzo xd


    haha, zit nu in de trein van leeuwarden naar Utrecht, twee ur lang naast mn broertje zitten :') Jippie


    Don't be like the rest of them, darling

    Als je langs flevoland komt moet ik echt heel snel terug naar flevoland omg... Dat gaat alleen niet lukken. En Fem I love your post<3 Prongs is awesome.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    volgensmij kom ik niet door flevoland, not sure do.
    & All the marauders are awesome :3


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    haha, zit nu in de trein van leeuwarden naar Utrecht, twee ur lang naast mn broertje zitten :') Jippie


    (Utrecht (H) daar ga ik studeren komend jaar! Ik ben alleen op het moment gewoon thuis :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Studeren in utrecht lijkt me cool! En dan ben je dichtbij Flevoland... oeeeh c:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Asmodom schreef:
    (...)

    (Utrecht (H) daar ga ik studeren komend jaar! Ik ben alleen op het moment gewoon thuis :c )


    [ Nice, wat ga je studeren? ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lol, ik wil dicht bij huis studeren xd. Gewoon lekker in Delfzijl of Appingedam.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    [ Nice, wat ga je studeren? ]


    (Theater-, Film- en Televisiewetenschappen.
    En de dichtstbijzijnde universiteit bij mij is geloof ik in Amsterdam en dat is ook al een stukje reizen, half uur/uur dus ik zou sws niet heel dichtbij kunnen studeren, als ik een universitaire opleiding wil doen en dat wil ik wel. Bovendien zit die studie alleen in Utrecht, want verder heb je wel media studies, maar daar zit geen theater bij en om nou alleen Theaterwetenschappen te studeren, vind ik ook zo stom, want film en televisie interesseren mij ook erg. Nieuwe media, wat er ook bijhoort iets minder, maar dat vind ik ook wel leuk en bovendien kunnen we ook vakken over dans volgen. Het is overigens een soort combi van psychologie, geschiedenis etc. over die onderwerpen en je kan er van alles en nog wat mee worden. Tis niet echt goed uit te leggen wat je er nou precies doet, maar tis heel leuk.)


    Happy Birthday my Potter!