• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Thanks allemaal c: ik had echt even behoefte aan een HP-related username ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (Thanks allemaal c: ik had echt even behoefte aan een HP-related username ^^)


    Snap ik (: Hoewel Rider ook echt superleuk was. Flynn/Eugene staat bovenaan in mijn favo disney karakters.




    En zo kan ik nog wel even doorgaan


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    Snap ik (: Hoewel Rider ook echt superleuk was. Flynn/Eugene staat bovenaan in mijn favo disney karakters.




    En zo kan ik nog wel even doorgaan


    (Ik neem Rider altijd weer terug na een tijdje, want hij is amazing, hoewel ik zelf Jafar ook heel leuk vind en Asmodom vind ik nu ook weer een hele leuke. Ik blijf ze gewoon lekker afwisselen, tot ik weer een ingeving heb c: )


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ze lacht. Nee, dat is niet de bedoeling! Al maakt het haar nog mooier. Misschien moet ik haar vaker bedreigen. Dat ze dan vaker naar mij lacht. Het zou best leuk zijn. Ze is boos ook vreselijk leuk, maar het is leuker als ze lacht.
    'Zo, zo Potter. En wat zou je dan wel niet doen als ik mijn stok zou laten zitten waar die nu zit. Zou je mij ook ondersteboven hangen of één of andere pesterige spreuk gebruiken?' Zegt ze en haar punt gaat eindelijk van mij af. Het deed echt pijn. Ze zet een stap naar voren waardoor ik iets omlaag moet kijken om haar aan te kunnen kijken. 'Of zou je gemener zijn en mij ook fysiek pijn doen in plaats van alleen te mentaal martelen?' Ik hef mijn hoofd op en steek mijn neus in de lucht. Wat denkt ze wel niet van me!?
    'Ik ben geen vrienden met die smerige vrienden van Secretus. Ik zal je geen pijn doen. Ik weet niet of je het door had, maar ik ben geen Zwadderaar.' Ik zet ook een stap dichterbij waardoor er misschien nog maar 10 centimeter tussen ons is.
    'Sukkel.' Ik voel hoe Sirius tegen mijn achterhoofd slaat. Wat doe ik nu weer verkeerd? Hij trekt me weg en ik kijk paniekerig naar Lily. Ze praatte eindelijk met me, trekt Sirius me weg! Wat een idioot. Kan hij niet begrijpen dat ik hier iemand aan het versieren ben?
    'Evers; mijn welgemeende excuses. Onze Gaffel is niet helemaal bij zijn verstand als hij jou ziet.' Ik trek een verontwaardigd gezicht en sla mijn armen over elkaar.
    'Eigenlijk moeten we ook een weddenschap over jou sluiten; een week Evers negeren of zo.' Zegt hij dan en ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Hoezo?' Vraag ik. 'Evers vindt het leuk als ik met haar praat, hoor.' Ik haal mijn hand door mijn haar en stop mijn stok weer in mijn zak.
    'Dan zie ik je op onze date, Evers?' Vraag ik aan haar met een wenkbrauwwiebel terwijl ik mijn shirt gladstrijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Yes, je hebt gepost. En wat voor een post ^^ Alleen gaat ze toch nog nee zeggen... zo'n duizend keer -als het geen miljoen keer is :p

    Ellie, heb je nu wel inspiratie voor Remus? c: )


    Happy Birthday my Potter!

    (Hahahha ja. Thanks^^ Hij is echt zo hopeloos gewoon :') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik weet nu al Sirius reactie maar wil eigenlijk even wachten op Remus o.i.d.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Geweldige post ^^
    Ik weet niet of ik veel heb om op te reageren voor Remus denk ik. Maar ik kan het proberen? ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ga Lily in mijn volgende post tegen Remus laten praten, dus dan heb je in je volgende post wat meer te doen. En ik denk dat ik haar dan ook direct naar Alice stuur, zodat die trein eindelijk eens aan kan komen straks. Hoewel het met Lucius, Sev en Cissy ook niet bepaald opschiet :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Is goed, dan mag iemand anders eerst nog reageren (: Als de trein aankomt kunnen we het verhaal tussen Lucissa en Sev ook versnellen als Sev nog niet gereageere heeft. ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik zal er wel eentje typen, nadat ik een printer heb geïnstalleerd)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    Hij hief zijn hoofd op en stak zijn neus in de lucht om aan te geven dat het feit dat ik dat dacht beledigend was. Dat was maar goed ook, want dan zou ik nog een slechter beeld van hem krijgen dan ik al had. Zijn woorden zorgden er echter voor dat mijn lach en uitdagende blik als sneeuw voor de zon verdwenen. 'Ik ben geen vrienden met die smerige vrienden van Secretus. Ik zal je geen pijn doen. Ik weet niet of je het door had, maar ik ben geen Zwadderaar.' Wat hij zei shockeerde mij lichtelijk. Een hele vakantie had ik kunnen doen alsof er niks aan de hand was, maar Potter had gelijk. Degenen die mij pijn wilden doen en ook deden zodra ze de kans hadden, waren de vrienden van Severus en niet Potter of Black of Pettigrew of Remus. Ik beet op mijn lip, terwijl Potter mogelijk nog dichter bij mij was komen staan. Hij moest zien dat het mij iets deed en het feit dat ik dat niet wilde, maakte dat ik al mijn energie gebruikte om mijn emoties te verbergen en mij te richten op het feit dat hij mijn beste vriend weer eens beledigde met de naam "Secretus". Het had mij nog nooit zoveel moeite gekost om dat te doen, maar ik had in mijn hoofd Potter ook nog nooit gelijk gegeven. Ik walgde ervan hem gelijk te geven.
    Ik wilde mijn mond openen om boos te reageren, maar gelukkig redde Black mij, ironisch genoeg, door Potter op het achterhoofd te slaan en hem een "sukkel" te noemen. De paniekerige blik in Potter zijn ogen zorgde ervoor dat ik weer zachtjes kon gniffelen en mijn gedachten van al mijn problemen af kon zetten. Severus was een goed mens en uiteindelijk zou hij inzien dat zijn zogenaamde vrienden slecht voor hem waren. Hij had immers letterlijk gezegd dat het niet uitmaakte dat ik een dreuzeltelg was en dus deelde hij hun mening niet. Potter moest mij gewoon niet zo in de war maken.
    'Evans; mijn welgemeende excuses. Onze Gaffel is niet helemaal bij zijn verstand als hij jou ziet,' ging Black verder na zijn geweldige actie en zijn volgende woorden zorgden ervoor dat ik voor een seconde niet van hem walgde, hoewel ook hij een arrogante kwal bleef. 'Eigenlijk moeten we ook een weddenschap over jou sluiten; een week Evans negeren of zo.' Enthousiast klapte ik daarbij in mijn handen om aan te geven dat ik dat een ge-wel-dig idee vond. Potter protesteerde echter alweer voor ik kon roepen dat hij dat overduidelijk moest doen. Een week rust zou heel fijn zijn.
    'Hoezo? Evans vindt het leuk als ik met haar praat, hoor. Dan zie ik je op onze date, Evans?' Een zucht ontsnapte mijn lippen, terwijl ik mijn hoofd schudde. Hoe vaak zou ik nog "nee" moeten zeggen voor die jongen het zou verstaan en het tot hem door zou dringen dat ik en hij nóóit ging gebeuren.
    'Black, voor het eerst vind ik een idee van jou echt briljant. Maak er werk van zou ik zeggen. En Potter, misschien is het het feit dat je zojuist mijn beste vriend alweer beledigde met die vage bijnaam, hij heet SEVERUS, maar ik pas. Ga maar met één van je fans uit en laat mij met rust.' Verwoed draaide ik mij richting Remus met het plan hier zo snel mogelijk weg te komen.
    'Remus, je hebt je vrienden gevonden, ik ga maar eens opzoek naar de mijne. Als je vanavond of morgen even wil kijken welke avonden je in de gangen kunt patrouilleren, dan kunnen we binnenkort met z'n allen een rooster maken. We kunnen de Hufflepuffs onmogelijk alles laten doen, hoewel ik mij afvraag of de Slytherins dit jaar mee gaan werken.' Ik glimlachte even naar hem voor ik nog een laatste blik op Potter en Black wierp. 'Oh, en Remus zal jullie misschien sparen wat betreft punten aftrekken, maar als jullie de regels overtreden zal ik niet aarzelen. Ook al kost het ons de house cup. Dat is dan jullie schuld en niet de mijne. Ik doe gewoon wat ik hoor te doen als Prefect.' Zonder verder om te kijken vervolgde ik mijn weg langs de coupé's om Alice ergens achterin in een verder legen coupé te vinden. Even was ik verbaasd dat Mary er niet bijzat, maar stapte toen toch ietwat verhit naar binnen. Eindelijk kon ik mijn ei kwijt.
    'Sorry dat het zolang duurde. Ik werd opgehouden door Potter,' sprak ik vol walging en ging zitten. 'Gelukkig is Remus de andere Prefect en zal ik hem dus weer prima kunnen ontlopen dit jaar,' ging ik wat vrolijker verder tegen haar. 'Hoe was jouw reis tot nu toe? Nog mensen gesproken?'


    Happy Birthday my Potter!

    Alice Prewett.
    Een zucht verliet mijn mond toen ik alleen in de coupé zat. Lily mocht snel komen, of anders Mary. Maar helaas, Lily was klassenoudste, en ik had geen enkel idee waar Mary zou zijn. Na een dikke vijf minuten te hebben gestaard uit het raam ging de deur eindelijk open. Hoopvol keek ik naar de deur, en Mary stond er. ''Waar was je?'' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. ''Bij iemand..'' antwoordde ze, en ze ging tegenover me zitten. ''Hoe was je vakantie?'' Ik haalde mijn schouders op. ''Het gewoonlijke, weer naar Griekenland. Al dat shit daar bekeken, op het strand gelegen. En vervolgens naar huis niets doen.'' Mary glimlachte. ''De jouwne?'' ''Gaaf! Ik ben naar Amerika geweest! En het was echt, ongelooflijk!'' Mary wierp een blik op haar horloge. ''Eh..ik moet...eh..weer gaan. Sorry Alice.'' En voordat ik iets kon zeggen was ze weg. Ik zakte onderuit en keek rond. Toen de deur weer werd geopend zag ik Lily staan. Dramatisch gooide ik mijn armen in de lucht. ''Eindelijk!'' Ze keek niet al te blij, waardoor ik al verwachtte waarom. ''Sorry dat het zolang duurde. Ik werd opgehouden door Potter,'' ze sprak zijn naam walgend uit. Ze ging zitten. ''Gelukkig is Remus de andere Prefect en zal ik hem dus weer prima kunnen ontlopen dit jaar,'' Ditmaal klonk ze wat vrolijker. ''Dat was voorspelbaar, dat jij en Remus, Prefect werden.'' antwoordde ik. ''Hoe was jouw reis tot nu toe? Nog mensen gesproken?'' ''Mary, maar ze deed raar en was ook zo weg. Volgens mij een jongen..'' Ik grijnsde. ''Maar vertel me, hoe was je vakantie? Was je zus erg?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Dusss, Noa, wanneer wilde je de trein laten stoppen? Gezien het jouw RPG is)


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (Dusss, Noa, wanneer wilde je de trein laten stoppen? Gezien het jouw RPG is)


    ]Whahah, daar dacht ik net ook aan xd.
    De trein komt aan op het perron, en iedereen gaat naar de Grote Zaal/Great Hall voor het feestmaal!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded