• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Dat is misschien wel handig ja, dan wacht ik ook wel even op regulus ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [wachten hoeft niet, ik heb het momenteel misschien een klein beetje druk, dus post al maar heuwr ^^]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    [Ik reageer later, sorry dat het zo lang duurt maar mijn laptop is kapot aan het gaan en ik kan bijna niks meer. Ik reageer deze week waarschijnlijk via een andere pc]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie gaat er eerst reageren dan? Mij maakt het niet veel uit :]


    Don't be like the rest of them, darling

    (het maakt allemaal niet zoveel uit. Ik heb het wel druk, dus geen idee of ik vandaag kan reageren tussendoor, maar doe dat gewoon als het kan en of dat voor jou of na jou is, maakt wat mij betreft niet veel uit c; )


    Happy Birthday my Potter!

    [ Is goed, zelf heb ik nu vakantie dus ik heb tijd zat ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ( hallo! Ik ga vanmiddag op vakantie. Ik ben volgende week zaterdag weer terug. Deze RPG gaat niet zo hard, maar ik wilde het toch even melden. )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    We hoefden niet heel ver te lopen voor we Remus' vrienden vonden. Voor een kort moment kreeg ik de omhelzing van Black en kleine Black nog even mee en een zachte "awh" verliet mijn lippen, maar helaas was dit snel afgelopen en kwam Potter de coupé uit om in eerste instantie Remus te begroeten. Ik had hierdoor nog een seconde lang de hoop dat ik onopgemerkt weg kon komen en verder confrontaties kon vermijden, maar hij had mijn aanwezigheid al opgemerkt, wat een grote grijns op zijn smoel toverde. Mijn glimlach was nog niet verdwenen, maar begon wel moeite te krijgen met het instant blijven. Ik hoopte maar dat Potter weinig zou zeggen en mijn humeur niet zou verpesten. Weer ijdele hoop natuurlijk.
    'Hallo Evans! Hoe was je vakantie? Heb je nog wat leuks gedaan?' De eerste vraag viel mee, hoewel mijn glimlach toch verdween, denkend aan mijn vakantie en het feit dat ik dat he-le-maal niet met Potter wilde bespreken. Mijn reactie was dan een sarcastische en korte "geweldig" voor hij de klassenoudste-badge op mijn gewaad ontdekte. Met een beetje geluk kreeg hij door dat hij zich beter netter had kunnen gedragen. Dan had ik misschien niet alle wachten met één van zijn beste vrienden moeten lopen, maar met hem. De glimlach kwam weer ietwat terug bij het idee dat hij misschien spijt zou krijgen van zijn gedrag.
    'Ik neem aan dat ik je mag feliciteren!' zei hij en liep op mij af. Het ging allemaal zo snel dat ik hem niet kon ontwijken en hij mij al vast had voor ik er erg in had. 'Gefeliciteerd Lily! Is dit geen ideale gelegenheid om met mij uit te gaan?' Hij schudde mijn hand en net toen ik dacht dat hij het daarbij zou laten, drukte hij twee stevige kussen op mijn wangen. Langzaam steeg het bloed naar mijn hoofd en als het niet onmogelijk was geweest dat ogen van kleur veranderden, waren mijn heldere groene ogen nu waarschijnlijk even vurig rood geweest als mijn haren. In mijn losse hand had ik mijn toverstok al te pakken en drukte deze met de punt onder de kin van Potter, om hem te dwingen mij los te laten.
    'Waarom "feliciteer" je de meiden niet die wél zo achterlijk zijn om dat op prijs te stellen en laat je mij lekker met rust? Tenzij je het leuk vind om proefkonijn te zijn van wat nieuwe vervloekingen waarover ik deze vakantie heb gelezen,' siste ik, terwijl ik daarbij de druk op de toverstok iets opvoerde, zodat hij er een pijnlijke plek aan over zou houden. Nee, van mijn goede humeur was nu geen sprake meer. Mensen die aan mijn vrienden kwamen, kwamen aan mij en als je dit dus al vier jaar lang deed, had je aan mij zeker geen goede.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 19:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    *wacht hopeloos op Remus*

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 8:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh, sorry helemaal vergeten D:
    Ik denk dat ik zometeen of vanavond wel reageer. Sorry


    Don't be like the rest of them, darling

    Remus Lupin
    Na een klein stukje lopen zag ik de bekende gezichten van mijn vrienden al, Sirius die eerst zijn broertje omhelsde, nadat James me omhelsde en vroeg hoe het met mij ging viel zijn oog op Lily. Ik had ook niet anders verwacht. 'Met mij gaat het prima' antwoorde ik maar James' aandacht was al volledig op mijn gezelschap, Lily. Bijna schaamde ik me voor mijn vriend, maar Lily kon prima voor haarzelf opkomen. Veel tijd had ik niet om het gesprek van Lily en James te volgen want voordat ik het doorhad hoorde ik Sirius' stem 'Maanling' roepen en springt hij tegen me op zodat we tegen een paar andere mensen aan vallen. Een grijns staat op mijn gezicht al verdwijnt die wanneer hij zijn armen om me heen slaat en ik bijna geen adem meer krijg. Wanneer hij me weer los laat adem ik diep in, 'Hey Sluipvoet' zeg ik vervolgens een beetje kort ademig. De grijns die op mijn gezicht gestaan had was nu veranderd in een lach wanneer hij verteld hoe erg zijn treinreis wel niet geweest was. 'Ik heb met je te dien, Peter was de onrust stoker zeker?' zeg ik lachend tewijl ik na Sirius zijn poging mijn haar zo veel mogelijk in de war te gooien een poging deed het te fatsoeneren. Wanneer Sorius' mond weer openging wees hij zijn vinger naar me en keek hij me aan alsof ik een hond was die iets fout had gedaan, 'flik het me nog één keer om klassenoudste te worden en... dan..' begon hij 'wat dan?' vroeg ik nog altijd lachend 'Nou ja, iets in ieder geval.' ik kijk even om naar Peter en glimlach even naar hem voordat ik andwoord geef op Sirous' vragen. 'Mijn treinreis was wel okay, niet echt iets meegemaakt' wanneer ik weer naar James en Lily kijkt heeft Lily haar wand tegen zijn kin gedrukt. Ik loop naar Lily toe en leg mijn hand op haar schouder, 'rustig maar, ik denk dat hij het zo wel snapt' zeg ik in een poging haar een beetje te kalmeren.

    (It's a bit crappy, Sorry :/ )

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ben maandag tm vrijdag op Terschelling, dus kan dan niet reageren)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik ben maandag tot maandag in Engeland, dus ik ook niet ]


    Don't be like the rest of them, darling

    James Potter

    Langzaam kleurt ze rood en ik grijns lichtjes. Dan voel ik de punt van haar stok tegen mijn kin aan en verbazing vermengt met een beetje angst nemen mijn emoties over. Ik trek mijn gezicht in een plooi en blijf haar aanstaren. Haar hand zit nog steeds in de mijne.
    'Waarom "feliciteer" je de meiden niet die wél zo achterlijk zijn om dat op prijs te stellen en laat je mij lekker met rust? Tenzij je het leuk vind om proefkonijn te zijn van wat nieuwe vervloekingen waarover ik deze vakantie heb gelezen,' sist ze en ik laat dan toch maar haar hand los. Ze drukt nog harder en ik trek een pijnlijk gezicht. Dan grijns ik weer lichtjes, maar voordat ik iets kan zeggen, loopt Remus op ons af.
    'Rustig maar, ik denk dat hij het zo wel snapt' zegt hij en hij legt zijn hand op haar schouder.
    'Wat snap ik?' Vraag ik dan fronsend. Met mijn hand tast ik mijn zakken af. Niet dat ik haar wil vervloeken, maar ik zou wel graag willen dat ze die punt op iets anders richt. Dan vind ik mijn stok en ik hou hem vast. Ik laat hem richten op de grond en staar Evers recht aan.
    'Haal die punt weg.' Zeg ik en dan richt ik ook langzaam mijn stok op haar. 'Nu.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    Na mijn woorden liet Potter mijn hand toch maar los en bij het opvoeren van de druk op mijn stok, trok hij een pijnlijk gezicht. Echter verscheen er heel snel alweer een grijns, waardoor ik hem alleen nog maar irritanter vond en moeite moest doen hem niet meteen te vervloeken. Het zou niet netjes en gepast zijn als klassenoudste. Oftewel, hij mocht blij zijn dat ik zo wel dacht en hij de idioot was. Anders had hij na de treinreis meteen richting de ziekenzaal kunnen gaan. Zo zat was ik hem de afgelopen jaren geworden. Niet dat hij zichzelf niet goed kon verdedigen, hij blonk uit in sommige vakken ondanks zijn gebrek aan inspanning, maar ik was ervan overtuigd dat ik wel in staat zou zijn hem eens flink te vervloeken. Of het een tweede keer zou lukken was een ander verhaal, gezien hij dan waarschijnlijk een stuk meer op zijn hoede zou zijn.
    Ik voelde de hand van Remus op mijn schouder. 'Rustig maar, ik denk dat hij het zo wel snapt.' Er trok een ontspannend gevoel door mijn schouder en vragend richtte ik mijn blik op Potter. Ergens had ik hoop, maar die werd teniet gedaan door het feit dat de jongen voor mij niet eens doorhad wat hij zou moeten snappen. Een hopeloze zucht ontsnapte mijn lippen, waardoor mijn aandacht even verslapte. Hierdoor had Potter voor mijn gevoel opeens zijn stok vast en staarde mij nu aan met zijn diepe bruine ogen -ik had toch al toegegeven dat hij niet lelijk was wat uiterlijk betreft en dit was één van de redenen dat ik dit vond, ondanks dat zijn innerlijk alles zo erg verpeste.
    'Haal die punt weg.' Hij hief zijn stok langzaam op. 'Nu.' Deze reactie had ik niet verwacht, maar eigenlijk vond ik het wel komisch. Het idee dat hij mij zou vervloeken sprak mij meer aan dat hij nog dacht ooit een kans te kunnen maken, hoewel ik mij afvroeg of dit niet slechts schijn was en hij niet verwachte dat ik het zover zou laten komen. Angst was in ieder geval ver te zoeken en mijn boosheid ebde weg, waardoor er een geamuseerde glimlach op mijn gezicht verscheen.
    'Zo, zo Potter. En wat zou je dan wel niet doen als ik mijn stok zou laten zitten waar die nu zit. Zou je mij ook ondersteboven hangen of één of andere pesterige spreuk gebruiken?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik liet mijn stok iets zakken, zodat hij hem niet meer raakte, maar nog wel op hem gericht was en zette nog een stap dichterbij hem. 'Of zou je gemener zijn en mij ook fysiek pijn doen in plaats van alleen te mentaal martelen?' Er was een uitdagende blik in mijn helder groene ogen verschenen, terwijl ik afwachtte hoe hij zou reageren.


    Happy Birthday my Potter!