• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik wacht even met mijn volgende Lily-post tot ik weet hoe The Marauders hebben gereageerd.
    En ik vind stiekem dat iemand Mary moet spelen... en Frank... )


    Happy Birthday my Potter!

    [




    It's Neville's B-day today (:
    & Ik ga nu reageren ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 17:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    HAPPY BIRTHDAY NEVILLE! <33


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupin || Werewolf || He's Perfect
    Lily en James' meningsverschil -bij gebrek aan een beter woord om het te beschrijven bleef nog een tijdje doorgaan, ze stonden op een gegeven moment beide met hun toverstokken omhoog en naar elkaar gericht. Ik wist wel dat ze elkaar niets zouden doen, beide zag ik ze niet aan voor mensen die zomaar iemand zouden vervloeken. Ik twijfelde of ik iets moest doen om hun gesprek te stoppen maar Sirius was me al voor voordat ik iets besloten had en sloeg hem tegen zijn achterhoofd om in zijn plaats zich te verontschuldigen voor James. 'Evers; mijn welgemeende excuses. Onze Gaffel is niet helemaal bij zijn verstand als hij jou ziet.' toen hij opperde dat ze een weddenschap moesten sluiten over James waarin hij een week Lily zou moeten negeren klapte ze vrolijk in haar handen, duidelijk blij met het idee dat ze een week rust zou hebben. Maar zoals gewoonlijk had James zijn mond al weer open om haar voor de.. 1000ste keer? mee uit te vragen, toen ik pas net bevriend raakte met James, Sirius en Peter had ik bijgehouden hoe vaak hij het ongeveer gevraagd had, maar op een gegeven moment werd het gewoon te veel op bij te houden. En zoals verwacht antwoorde Lily voor de zoveelste keer met nee en richte zich op mij, 'Remus, je hebt je vrienden gevonden, ik ga maar eens opzoek naar de mijne. Als je vanavond of morgen even wil kijken welke avonden je in de gangen kunt patrouilleren, dan kunnen we binnenkort met z'n allen een rooster maken. We kunnen de Hufflepuffs onmogelijk alles laten doen, hoewel ik mij afvraag of de Slytherins dit jaar mee gaan werken.' zei ze met een glimlach en ik knikte 'ik weet je vast wel ergens te vinden', ik keek haar na, en verwachte dat ze zich om zou draaien en weg zou lopen, en dit deed ze ook. Na James, Sirius en Peter te waarschuwen dat ze hun niet zou sparen als het ging om het aftrekken van punten. Na een tijdje was haar rode haar uit mijn zicht verdwenen en liep ik naar Sirius en James op het moment dat de trein stopte en viel hierdoor tegen Sirius op, die samen met mij op de grond belande. 'Sorry!' zei ik direct en keek hem beschamend aan.

    *Kuch*

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 18:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ( *feeeeel the wolfstar hahahaha* Ik wacht nog eventjes op Sirius en dan reageer ik^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [AHUM dat was zeer cute. danku voor de wolfstar. Ik heb zelfs mijn film op pauze gezet om hierop te reageren. Let me try, ik zal mijn best doen te reageren.]

    Sirius Black | Griffoendor | Hot
    Met een simpele buiging naar Evers laat ik haar zien dat ik dankbaar ben dat ze eindelijk lichtjes begint in te zien hoe fantastisch ik ben. 'Ze leert het wel. Ik sta nog steeds bij James, die net echt dik is ingemaakt door Evers, Peter en Remus . Remus praat nog even met Lily. Net als ze klaar zijn komt de trein tot stilstand en ik krijg een lichaam tegen me aan, waardoor ik op de grond val. Het lichaam ligt boven op me en ik kijk wie het is.
    Remus verontschuldigt zich haastig en ik grinnik zachtjes.
    'Hallo Maanling,' zeg ik, 'ik ben blij dat jij het bent en niet James, jij weegt haast niks. James heeft het gewicht van een obesitasolifant.' Ik probeer overeind te komen maar net als ik bijna onder Remus vandaan ben loopt iemand tegen me aan en ik krijg een knie in mijn gezicht.
    'He!' zeg ik geirriteerd terwijl ik over Remus heen val. 'Bij Merlijns linkersok!' scheldt ik terwijl mijn haar vastzit aan Remus' Klassenoudste badge. Ik probeer het los te maken terwijl om ons heen mensen naar buiten lopen, we liggen echt midden in het gangpad waar nu iedereen bij elkaar dromt. Eindelijk heb ik mijn haar los en lig bovenop Remus. Ik kom moeizaam overeind en geef Remus mijn hand zodat hij ook overeind kan komen terwijl mensen constant tegen ons aanstoten. Snel strijk ik mijn haar goed dat nog raar zit door die knoop.
    'Dat was leuk,' zeg ik nonchalant en strijk lichtjes hijgend en met rode wangen het stof van mijn gewaad, 'laten we dat nog eens doen.' Ik knipoog grijnzend naar Maanling en pak dan mijn koffer.
    'AAN DE KANT!' zeg ik tegen een groepje tweedejaars giechelige meisjes en ze duiken weg. 'Dankjulliewel popjes.' Ik draai me half om naar James.
    'En nee ik flirt niet met tweedejaars, dus dit telt niet.' zeg ik gedecideerd in zijn oor en duw ons verder naar buiten.

    [this makes me cry and this. Hoop dat jullie wat met mn post kunnen (:]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 23:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Omg nee, niet doodgaan James.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [I know... Oke het is drie minuten voordat Harry en JK jarig zijn en er zit een uil recht boven me op het dak, het dak is schuin en ik lig onder een laag stuk. ik kan zonder mijn hand ver te strekken het plafond aanraken wat dus het dak is en daar zit dus een uil. Coincidence I think not.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    [I know... Oke het is drie minuten voordat Harry en JK jarig zijn en er zit een uil recht boven me op het dak, het dak is schuin en ik lig onder een laag stuk. ik kan zonder mijn hand ver te strekken het plafond aanraken wat dus het dak is en daar zit dus een uil. Coincidence I think not.]


    [hij is aan het wachten op die laatste minuut!;o)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [HAPPY BIRTHDAY BOTH OF YOU AMAZING PEOPLE <3]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Omg ik schrok me dood. Komt opeens een reuzachtige man mijn kamer binnen, geeft hij me een taart waar hij op gezeten heeft:/ sommige mensen...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    XY390 schreef:
    [HAPPY BIRTHDAY BOTH OF YOU AMAZING PEOPLE <3]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (Omg ik schrok me dood. Komt opeens een reuzachtige man mijn kamer binnen, geeft hij me een taart waar hij op gezeten heeft:/ sommige mensen...)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Wat zouden jullie aan Joanne Rowling en/of Harry Potter geven voor hun verjaardag?


    Don't be like the rest of them, darling

    (En de mac is ook weer dicht. Happy Birthday, groots almachtig voorbeeld van mij en Harry <3

    Leuke posts trouwens. I vote for Wolfstar _O_ )


    Happy Birthday my Potter!