• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Niemand geeft hem daar al geplaatst, dus hij moet denk nog aankomen. )


    Happy Birthday my Potter!

    ( JamesPotter -> ExpectoPatronum )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lucius Malfoy
    Nadat ik het grootste deel van de trein reis bij een aantal van mijn vrienden door had gebracht in het acterste deel van de trein, met mijn handen over elkaar geslagen en mijn voeten geplaatst of de bank tegenover me en een aantal van mijn jaargenoten aan mijn lippen toen ik ze veetelde over mijn vakantie. In iedergeval tot dit onderbroken werd door een tweedejaars Slytherin die een brief kan brengen, een brief van zijn afdelingshoofd, Horace Slughorn. Met hierin een uitnodiging naar één van zijn feestjes, en de vraag of ik dit ook door wilde geven aan Severus Snape, hij was er erg vroeg bij dit jaar met zijn feestjes. Lucius was lid van Slughorns Club die ook wel bekent staat als de Slug Club. 'Ik zie jullie later wel weer' zei ik verwijl ik opstond en de 'coupé' uitliep met de octend orofeet van die dag en de uitnodiging van slughorn in mijn hand. Ik was vanplan geweest Severus op te zoeken maar mijn plan werd enigsinds vertraagd toe een van de coupé deuren openden en Bree, een van de meisjes in mijn leerjaar naar buiten kwam 'Lucius!' Zei ze iet wat te enthousiast naar mijn mening, 'Bree' antwoorde ik kort en een even korte glimlach als teken van beleeftheid. Free was volloed en geen lelijk meisje maar op het moment had ik niet veel zin om te praten. 'Ik zie je later wel weer' viegde ik er aan toe en liep langs haar verder de gang door, nog net kon ik de kleine verandering in haar gezicht zien. Van vreugde naar iets dat leek op verontwaardiging. Veel aandacht bestede ik er verder niet aan en al snel zag ik het bekende zwarte haar van Severus en opende ik de deur van de coupé al voordat ik merkte dat hij gezelschal had van mijn mede perfect. 'Hallo' zei ik met een korte glimlach voordat ik op de bank tegenover Severus neerstreek en de uitnodiging van Slughoorn oo zijn schoot wierp, 'Slughorn is er dit jaar al erg snek bij met zijn feestjes' zei ik voordat ik echt een goeee blik wierp op Narcissa.


    Don't be like the rest of them, darling

    Narcissa Black || Slytherin || Prefect

    Severus gaf mij op beleefde manier toestemming, waarop ik ging zitten, terwijl ik zijn nieuwsgierige blik over mij heen liet gaan zonder er aandacht aan te besteden. De glimlach was van mijn gezicht verdwenen en toen het vrouwtje met snoep langskwam keek ik weer even zuur als altijd. Belachelijk dat dat mens nu nog aankwam. Als de domme idioten uit de trein nu snoep zouden kopen, zouden ze toch geen trek meer hebben in het avondeten. Toen Severus dus vroeg of ik iets wilde, schudde ik afkeurend mijn hoofd en schonk de vrouw een misprijzende blik. Ik zou mijn klacht wel doorgeven aan het schoolhoofd.
    De vrouw was net weg, toen er weer iemand de deur open trok. De moeite om te kijken nam ik echter niet. Pas op het moment dat ik de stem van Lucius Malfoy herkende, voelde ik de behoefte om naast mij te kijken, waar de blonde jongen was gaan zitten. Hij had het over Slughorn. Spin nummer twee van Hogwarts, bedacht ik mij met een zweem van een geamuseerde glimlach rond mijn lippen. Hij was alleen geen zwarte weduwe. Eerder zo'n vieze dikke. Nee, deze man kon onmogelijk mijn respect krijgen, ook al was hij een Slytherin geweest en nu afdelingshoofd.
    Mijn blik ontmoette die van Lucius, die ook mijn kant opkeek. 'Nou veel plezier bij het feestje,' wenste ik de twee droogjes. Ik had misschien jaloers kunnen zijn, maar het feit dat er ook modderbloedjes werden uitgenodigd, maakte dat ik blij was nooit te hoeven gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Boe! Sorry dat het zo lang duurde. Ja ik wil een Qhp reis naar londen maken omygod. En ellie jouw spullen ... <3 maar je wist al dat ik een jaloers kreng ben op het moment hihi. En ik ga nu reageren met Sirius denk ik. Ja ik vind ook dat sirius en remus schattig zijn samen. -wbw-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sirius Black ~ A.K.A. Sexy Beast
    Ik grinnik nog na over Remus reactie. Hij en James zijn de enige die weten hoe ze met me om moeten gaan. Peter doet zijn best maar het gaat soms nog mis. Dan pas merk ik dat James weer een van zijn extreem domme ideeën ten uitvoer heeft gebracht en min of meer Lily heeft gezoend. 'Sukkel!' Zeg ik en sla tegen zijn achterhoofd. Ik trek hem weg bij Lily. 'Evers; mijn welgemeende excuses.' Zeg ik tegen haar. 'Onze Gaffel is niet helemaal bij zijn verstand als hij jou ziet.' Dan richt ik me tot James.
    'Eigenlijk moeten we ook een weddenschap over jou sluiten; een week Evers negeren of zo.' Remus zegt iets tegen Lily en dat is maar goed ook, volgend mij kan Lily alleen hem uitstaan en walgt ze van mij en James. Hoewel... Diep van binnen weet ze ook wel de waarheid. Eigenlijk weet ze ook wel dat niemand kan walgen van Sirius Zwarts. Zelfs zij niet, niemand walgt van mij. Haar gevoelens voor mij zijn lastig, dat snap ik, maar ze zal er eens achter komen en dan moet ik haar teleurstellen door haar te zeggen dat ik dat James niet aan zou doen en ik me niet aangetrokken voel tot haar.

    [vraag me niet waar dat laatste vandaan kwam, het past gewoon perfect bij Sirius en ik had wat opvulling nodig. Sorry voor de korte post.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( Dat laatste stuk is geniaal :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Gaat Remus eerst of James eerst?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Mij maakt het niets uit, je mag opzich wel eerst reageren? Aangezien ik even geen inspiratie heb voor mn post ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 22:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    [ Mij maakt het niets uit, je mag opzich wel eerst reageren? Aangezien ik even geen inspiratie heb voor mn post ]


    (Dan denk ik dat ik wel pas morgen reageer, want dan ben ik alleen thuis.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Rider-> Asmodom)


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (Rider-> Asmodom)


    I like it!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Asmodom schreef:
    (Rider-> Asmodom)


    Nice!


    Don't be like the rest of them, darling

    Nice username! Dat laatste stuk van mijn vorige post is... vreemd maar precies Sirius, da sexy beast. En ik wacht hoopvol op James reactie *springt op en neer*:Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    Nice username! Dat laatste stuk van mijn vorige post is... vreemd maar precies Sirius, da sexy beast. En ik wacht hoopvol op James reactie *springt op en neer*:Y)


    (Ik mis mijn oude usernameeee )': en ik was bij theorie. Ik ga eerst water drinken, Tejo uitlaten, beetje chillen en dan reageren(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!