• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WillNotLearn schreef:
    Na een klein stukje lopen zag ik de bekende gezichten van mijn vrienden al, Sirius die eerst zijn broertje omhelsde, nadat James me omhelsde en vroeg hoe het met mij ging viel zijn oog op Lily. Ik had ook niet anders verwacht. 'Met mij gaat het prima' antwoorde ik maar James' aandacht was al volledig op mijn gezelschap, Lily. Bijna schaamde ik me voor mijn vriend, maar Lily kon prima voor haarzelf opkomen. Veel tijd had ik niet om het gesprek van Lily en James te volgen want voordat ik het doorhad hoorde ik Sirius' stem 'Maanling' roepen en springt hij tegen me op zodat we tegen een paar andere mensen aan vallen. Een grijns staat op mijn gezicht al verdwijnt die wanneer hij zijn armen om me heen slaat en ik bijna geen adem meer krijg. Wanneer hij me weer los laat adem ik diep in, 'Hey Sluipvoet' zeg ik vervolgens een beetje kort ademig. De grijns die op mijn gezicht gestaan had was nu veranderd in een lach wanneer hij verteld hoe erg zijn treinreis wel niet geweest was. 'Ik heb met je te dien, Peter was de onrust stoker zeker?' zeg ik lachend tewijl ik na Sirius zijn poging mijn haar zo veel mogelijk in de war te gooien een poging deed het te fatsoeneren. Wanneer Sorius' mond weer openging wees hij zijn vinger naar me en keek hij me aan alsof ik een hond was die iets fout had gedaan, 'flik het me nog één keer om klassenoudste te worden en... dan..' begon hij 'wat dan?' vroeg ik nog altijd lachend 'Nou ja, iets in ieder geval.' ik kijk even om naar Peter en glimlach even naar hem voordat ik andwoord geef op Sirous' vragen. 'Mijn treinreis was wel okay, niet echt iets meegemaakt' wanneer ik weer naar James en Lily kijkt heeft Lily haar wand tegen zijn kin gedrukt. Ik loop naar Lily toe en leg mijn hand op haar schouder, 'rustig maar, ik denk dat hij het zo wel snapt' zeg ik in een poging haar een beetje te kalmeren.

    (It's a bit crappy, Sorry :/ )


    (Ik vind dit overigens helemaal geen crappy post, je bent alleen de naam boven de post vergeten. Verder is hij geweldig! En ik vind Sirius en Remus echt onwijs schattig samen.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Om wat meer leven te creëren wil ik trouwens best nog een rol... weet niet of dat handig is en welke rol dan het meeste leven zal creëren?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind die van jullie altijd zo goed en wanneer ik begin te schrijven heb ik echt het idee dat het veel slechter is :')

    Remus en Sirius zijn ook eht schattig samen, oh trouwens, toen ik naar de hp studios was zag ik dit:


    They put Sirius next to Remus and in the middle of Tops and Lupin. (That means something in my mind xd)

    Oh hier is een foto van mij bij peron 9 3/4, but I guess the gate wasn't open.




    Don't be like the rest of them, darling

    (Aaaah, spoilers. Ik ga 7 Augustus heen. Morgen tickets ophalen: van 5 tot 9 Augustus in The Tower slapen en dus 7 Augustus naar de studio's ^^ Bij het perron ben ik vorige keer al geweest, hoewel dat 's avonds was en ik dus geen inkopen kon doen bij die winkel :c Maar deze keer ga ik overal waar dat kan allerlei HP spullen kopen. De timeturner heb ik al, maar verder echt nopes -en de boeken en films natuurlijk en een mooie poster boven mijn bureau-

    En die foto met kleren betekend duidelijk iets *wenkbrauwwiebel*

    Btw, ik twijfel ook altijd heel erg over mijn posts -staan er geen domme fouten in, vindt iedereen het wel leuk, want al die andere posts zijn geweldig, dus zijn mijne dan wel geweldig genoeg en hier vraag ik mij dan ook af of het wel Lily-achtig genoeg is, want ik wil haar natuurlijk perfect neerzetten, gezien ze door Rowling geschapen is en ik haar dus niet mag verpesten, etc.- Ik denk zomaar dat bijna iedereen dat wel heeft. Althans, dat hoop ik want anders vind ik mijzelf echt een onzeker misbaksel nu :')

    Btw, ik vraag het hier ook maar gewoon. Kennen jullie fanfics op Q met het hele verhaal van Narcissa uit haar Hogwarts tijd en hoe zij als jongste twee hele verschillende voorbeelden had en zo ook de breuk is ontstaan tussen Andromeda en haar? Want ik moet een drama fanfic schrijven voor een wedstrijd, maar ben bang dat ik niet origineel genoeg ben, gezien er zoveel fanfics zijn. Ik heb ook al gezocht met zoekwoorden etc. en kon nog niks vinden, maar je weet het nooit -_- )


    Happy Birthday my Potter!

    (Roos en ik gaan er hopelijk over twee jaar heen *beslis ik nu even*. En omgg. Ik wil een marauders map! Ik heb nu twee mega posters en een heleboel kleintjes, deathly Hallows ketting en Hermiones wand. James' wand is zo raar. En ik was in London, maar het treinstation was te ver weg:c

    En ja. Ik twijfel ook altijd over mijn posts. Jullie zijn altijd zo goed en dan kom ik:'). Daarbij is James nu pas (bijna) drie jaar mijn favoriete karakter. Zoveel weet ik dus nog niet over hem en dat is wel minder. Hij is ook niet echt levend geweest in de boeken en films. Ik ben echt bang dat James heel anders geweest moet zijn.
    Dus ik vind dat JKR nog maar gewoon zeven andere boeken moet schrijven, getiteld: The Marauders and the________.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Stiekem moeten we gewoon een grote Q-HP-reis maken naar Londen (cat)

    En jouw James posts zijn briljant. Ik kan hem mijzelf gewoon niet anders voorstellen. Ik ben nu ook weer benieuwd hoe je hem gaat laten reageren, maar ik weet zeker dat het heel James-achtig zal zijn. En nee, Lily is ook niet echt levend geweest, dus ik ben ook van mening dat die boeken moeten komen. Gewoon omdat The Marauders geweldig zijn en er maar zo weinig over geschreven is. Dat is gewoon jammer :c

    Wachten we nu btw eerst op Sirius? )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja stiekem moeten we dat inderdaad doen en dan verstop ik mij in een bezemkast en blijf voor altijd in London wonen.

    En aaahw dat is echt zo lief. Nu moet ik constant grijnzen ondanks mijn hoofdpijn.(ik kan niet echt slapen door de hitte xd). Maar echt. Ik heb een screenshot gemaakt en stuur die nu naar slapende mensen omdat ik je reactie zo lief vond, hahaha. Eentje weet niet eens wie de marauders zijn xd. Ik vind jou ook heel Lily-achtig schrijven en ik ben altijd blij als ik meedoe aan een Marauders RPG en jij Lily bent. Je deed ook mee aan mijn eerste RPG op Q hier trouwens. Dat weet ik nog. Het ging over 19 years later. Ik was James Sirius en jij een onbekend persoon. *twee jaar geleden* xd. Ik wil jou echt een keer ontmoeten. Lijkt me zo gaaf. Jij bent volgens mij echt een heel tof persoon in het echt. Hahaha

    Ja dat lijkt me wel handig. Roos is nu in Frankrijk, maar ze heeft wel wifi, dus ik spam haar wel een keer via Wapp. Of ze moet de screenshot zien die ik haar gestuurd heb en er zelf op komen xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stiekem is het best fijn om te horen dat iedereen het wel een beetje heeft

    Je hebt ook een paar kleine hp dingen in Harrods en Foyles (je moet sowieso naar foyls als je van boeken houd, echt een geweldige winkel)

    Qua hp stuff heb ik zelf een grote filmposter van de gevangene van azkaban (op kanvas), de zeven boeken in get nederlands die helemaal versleten en omgeslagen zijn en die ik van mn moeder heb gestolen. De eerste en tweede in het engels (eerste heb ik bij de studio's gekocht in hardcover). Verder... Gryffindor sweatshirt, en mijn nieuwe aanwinsten 3 t-shirts, twee potloden, chocolade kikker met een helga hufflepuf plaatje, Slytherin sjaal, en drie sleutelhangers.

    De studio tour is echt geweldig. Ga je nog tijdens bludgers of broomstiks of doe je gwn een gewone tour?

    En ik ken geen narcissa fan fic.. Maar in deze rpg heb ik Lucius en narcissa is dood.. volgensmij is best wel iedereen dood behalve ons :')


    Don't be like the rest of them, darling

    (Omg, was dat jouw eerste RPG? Mijn personages waren toen nog heel erg crapy, haha. Mijn eerste was een THG RPG die echt onwijs lang gelopen heeft. Uiteindelijk wilde niemand meer dood en zijn ze uit de arena ontsnapt door met kruiden hun dood te faken en zo in de positie waren om een hovercraft over te nemen -mijn personage was geweldig met planten ^^. In district 13 is het toen doodgelopen :')

    Awh, dat is echt heel lief. Zo geweldig ben ik niet hoor. Op het moment eerder een wrak, maar daar wordt aan gewerkt en volgend jaar gaat alles vast beter als ik een awesome studie doe met allemaal awesome mensen en waarschijnlijk wel wat meer mensen die net als ik verslaafd zijn aan dingen als HP, zoals jullie. Oftewel, ik vind jullie echt awesome c;
    En voor Lily doe ik echt heel erg mijn best, gezien ze echt mijn favo personage is geworden, gewoon omdat ik het prachtig vind hoe ze zich heeft opgeofferd voor Harry en zo eigenlijk het hele dominoeffect ingang heeft gezet tot het verslaan van hem. Een modderbloedje nog wel en met de kracht van liefde :p En Jily is duidelijk mijn favo ship, hoewel ik het wel altijd sneu blijf vinden voor Severus. Hij had ook recht op iemand die zoveel van hem hield als James en Lily van elkaar hielden.

    En Ellie, ik ben echt jaloers op jouw hoeveelheid spullen. Zodra ik ergens kom waar ik spullen kan krijgen ben ik volgens mij verdoemd tot volledig blut worden, maar oké. Dan heb je ook wel wat :p Ik ga geloof ik gewoon de normale making of tour doen.

    Mooi! Als niemand er eentje kent is het vast origineel genoeg, dus dan kan ik beginnen! En idd, ik vind het best jammer. De persoon die Sev speelt heeft ook amper gereageerd, terwijl het juist leuk is bij dit soort RPG's als je de Gryffindor club en de Slytherins wel echt levend heb. Anders kan ik misschien Cissy overnemen, gezien ik mij toch in haar ga verdiepen en haar wel eens eerder heb gespeeld? De persoon die haar speelt is al een maand niet online geweest of zo, maar dan moet ik wel toestemming krijgen van Noa... NOAAAAA, mag ik Cissy overnemen (flower)? En dan hopen dat de anderen ook weer levend worden.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Oké, ik heb Narcissa af. Welk personage is al te lang stil geweest en heeft behoefte aan gezelschap van deze schone blonde jongedame? :p )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik heb ook net een berichtje gestuurd naar Kilicious, want ik zag net dat Severus ook niet echt iets te doen had, dus misschien kunnen we daar een gezellig groepje van maken voor wat meer leven?)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Narcissa Black || Slytherin || Prefect

    Verveeld liep ik langs de coupés van de trein. Ik was mijn eigen coupé ontvlucht toen mijn "vriendinnen", de andere meiden uit Slytherin van mijn jaarlaag, op een onderwerp kwamen waar ik niet over wilde praten met het stelletje hypocriete dames. Bree, een donkere schoonheid die elke jongen om haar vinger wond die ze maar wilde hebben, had blijkbaar haar zinnen gezet Malfoy, Lucius Malfoy. Hij was mijn mede prefect en bovendien de enige persoon buiten mijn familie waar ik mij oprecht voor interesseerde. Dat zou ik echter nooit laten blijken. Ik was een Black en wij waren arrogant en trots. Mannen moesten naar ons komen en niet omgekeerd. Ik vond het dus heel vervelend dat notabene iemand als Bree over hem ging praten alsof hij haar volgende slachtoffer was. Ze claimde haar slachtoffers altijd en hield niets van hen over. Ze deed mij denken aan een zwarte weduwe en zo noemde ik haar dan ook graag in mijn hoofd. Ik schatte Malfoy natuurlijk hoger in. Hij leek onaantastbaar voor haar, te hoog gegrepen, maar Bree wist ons ieder jaar altijd weer te verbazen. Ze legde de lat telkens hoger en nog nooit had ze gefaald.
    Een geërgerde zucht ontsnapte mijn lippen voor mijn blik viel op een coupé waar het opvallend rustig was. Nieuwsgierig tuurde ik door het raampje en zag Severus Snape zitten. Hij zag er niet bepaald aantrekkelijk uit naar mijn mening en ging om met dat modderbloedje Evans, maar hij was verder wel oké. Volgens mij konden hij en Malfoy het ook altijd wel redelijk vinden en dus besloot ik dat hij beter gezelschap was het laatste stukje van de treinreis dan Bree en de andere meiden. Ik tikte zachtjes op het raampje voor ik de deur opende, naar binnen stapte en hem weer sloot.
    'Severus,' constateerde ik. 'Mag ik hier toevallig het laatste stukje van de reis schuilen?' vroeg ik en schonk hem één van mijn weinige glimlachen. Ik vond deze jongen altijd moeilijk in te schatten en hoopte maar dat ik hier zonder problemen kon gaan zitten. Niet dat ik mij zou laten wegsturen. Daar was ik teveel Black voor, maar ik had van Andromeda geleerd dat je het beter eerst even vriendelijk kon vragen. Als hij vervelend deed kon ik altijd nog Bella's aanpak gebruiken en gewoon gaan zitten en dreigen hem iets aan te doen als hij niet zou luisteren.


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape || Slytherin


    Ik was rustig aan uit het raam aan het staren, totdat er geklop klonk. Ik draaide mijn gezicht en zag Narcissa staan. Ik vroeg me af wat zij kwam doen, tot ze de deur opende en naar me glimlachte. 'Mag ik hier toevallig het laatste stukje van de reis schuilen?' vroeg ze. Ik perste een glimlach om mijn smalle lippen en knikte. 'Natuurlijk, Miss Black,' zei ik beleefd, waarna ik naar de bank knikte. Ik nam haar even nieuwsgierig in me op en besefte dat het er misschien wat raar uit zag. Als geroepen kwam het vrouwtje met de snoepkar aanlopen. 'Wil je ook iets hebben?' vroeg ik verveeld. Ik kon niet wachten tot ik uit deze muffe trein kon ontsnappen.

    [sorry, iets minder dan 150, ik moet weer even inkomen ^^]

    (Zit Lucius al in de coupé of moet hij nog aankomen?)


    Don't be like the rest of them, darling