• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Hahahaha Perfect in plaats van Prefect C: ach, in Remus' geval vindt niemand dat erg waarschijnlijk;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha oeps, maar hij is ook perfect ^^
    Heb net met mijn moeder de tickets voor de Harry Potter Studio Tour besteld :D Zo exited. Sorry moet ergens mijn excitement kwijt

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 21:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat gaan jullie doen in de zomervakantie? :] ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Werken en op vakantie ;3)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    [Steeds toen ik begon met schrijven verwijderde ik perongeluk het tablad, but here it is.
    Ik ben van maandag morgen tot vrijdag middag op schoolkamp :] ]

    Remus Lupin - Gryffindor - Perfect
    Toen ik in de somervakantie mijn klassenoudste badge kreeg waren mijn ouders erg trots en enthousiast geweest, zelf had ik nachten lang liggen piekeren; wat als ik wat dout deed? Wat als ze toch besloten dat het geen goed idee was om me klasse oudste te maken. Nu ik echter zekerweet dat Lily mijn mede klassenoudste is ebten mijn twijfels langzamerhand een beetje weg, als ik een klassenoudste had moeten kiezen was Lily het zonder twijfel. Ze was slim, dapper en niet bang mensen aan te spreken en een goede vriend -dat is in iedergeval zoals ik het zag-. Zelf had ik het idee dat Dumbledore me alleen gekozen had in de hoop dat ok Sirius, James en Peter een beetje in bedwang zou houden. Nadat Lily aanbod om samen de trein te doorzoeken naar een plek waar we het laatste deel van de reis door konden brengen ontstond er voor de zoveelste keer tijdens deze rijs een glimlach op mijn gezicht, 'graag, het is altijd leuker om samen te zijn dan alleen'. Daarbij had ik ook niet het idee dat James, Sirius en Peter direct naar me zouden zoeken. Ik stond op om mijn hutkoffer te pakken en haalde hier mijn gewaad uit, ik twijfelde even en besloot me vervolgens gewoon snel hier om te kleden. Toen ik mijn shirt uittrok trok er heel kort een pijnscheut door mijn lichaam en over mijn gezicht, over mijn zij bevond zich op het moment een grote schram; het resultaat van mijn maandelijkse avonturen. Snel knoopte ik mijn bouse vast en kleede ik me verder om. Toen ik klaar was keek ik even naar Lily, 'ik wacht buiten wel even' zeg ik om vervolgens de coupé deur open te schuiven en achter me dicht te doen. Eenmaal in de gang leunde ik tegen de muur en keek ik in gedachten verzonken door het raam naar het voorbij flitsende landschap.


    Even voor de zekerheid


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik had hem gezien... en ik weet ook al precies hoe ik Lily ga laten reageren ^^
    Wat is er eigenlijk met de rest gebeurd? Zijn ze spontaan dood neergevallen in hun coupé of zo?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik heb nog niet met Alice reageert doordat ze lonley zou zijn :') ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Nee, ik laat mijne over uhmmm 6 jaar dood neer vallen. Grapje, hahaha ik wacht op Sirius en een beetje op Remus totdat hij bij zijn coupe is. En omggg
    Ik heb deze foto ook al in een ander topic gepost, maar hij is zo schattig:


    asdfghjkl:9~:9~]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hmmm, laat ik dan maar even lief zijn en iets posten. Overigens, ik weet niet hoeveel ik ga kunnen posten komende week en of ik veel inspiratie ga hebben, maar dit was iig zo bedacht, dus ik ga het nu even uittypen voor jullie c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    Remus stemde in met mijn idee en ik klapte kort even in mijn handen uit enthousiasme. Ik was nogal zenuwachtig geweest, vooral ook in verband met de oorlog die zich in de schaduwen van de tovernaarswereld afspeelde en de leerlingen op school die het eens waren met de ideeën die die strijd tot stand hadden gebracht, maar met Remus als mede klassenoudste, het aankomende weerzien van mijn geweldige vriendinnen en de leuke uitdagende lessen plus de spannende toetsen die we dit jaar zouden hebben, moest het toch wel haast een leuk jaar worden. Ik liep dus vlug naar het rek om mijn hutkoffer te pakken en mijn gewaad alvast te zoeken. Al rommelend, wendde ik mij tot Remus om te overleggen wie er eerst om zou kleden -ik kon nogal preuts zijn, daar was ik mij van bewust, maar ik keek snel weer weg, toen ik merkte dat de jongen zich al aan het omkleden was. De schram op zijn zij was echter onmogelijk te missen inclusief de snelle handeling waarmee hij hem weer verborg. Een frons vormde zich op mijn voorhoofd en een gevoel dat al vaker in de voorgaande vier jaren op was komen spelen teisterde mij nu weer. Ik was over het algemeen niet de persoon om mij bezig te houden met andermans geheimen, maar Remus was vaak ziek en afwezig geweest. Opvallend vaak naar mijn idee en er zat altijd ongeveer dezelfde periode tussen. Ik had mij ervoor afgesloten, maar ik was niet dom en wist dat er iets aan de hand moest zijn. Die schram maakte alles alleen nog erger en ik begon mij af te vragen of het niet goed was om te weten wat er was. Misschien kon hij wel wat hulp gebruiken....
    Ik besloot nu niks te zeggen en koos mijn woorden zorgvuldig, gezien ik natuurlijk niet alleen de schram had gezien en een reactie niet kon laten. 'Ik ben misschien geen vrouwelijke Sirius, maar zelfs ik kan niet ontkennen dat jullie drie er onwijs goed uitzien, dus waarschuw volgende keer maar even, want straks val ik nog flauw,' zei ik met een knipoog, ervan uitgaand dat hij door had dat ik het over hem, Black en Potter had en er verder helemaal niks mee bedoelde. Waar de reactie verder dan precies vandaan kwam, wist ik verder niet. Soms had ik gewoon het idee dat Remus wel een dergelijk complimentje kon gebruiken. 'Oh, en zeg maar niet tegen Potter dat ik dat gezegd heb, oké? Straks gaat hij nog verkeerde dingen denken, gezien zijn uiterlijk zijn kwallerige gedrag voor mij niet goed maakt,' vulde ik nog even aan voor hij de coupé verliet en ik mij snel om kon kleden. Natuurlijk zat mijn haar vreselijk daarna en dus moest ik het nog even snel fatsoeneren in het raam dat mijn spiegelbeeld weerkaatste, voor ik de coupé ook verliet om met Remus op zoek te gaan naar bekenden.

    (Ik ben niet van plan Lily het zomaar te laten ontdekken, maar het leek mij sterk dat zo'n slim meisje niks zou opvallen... dus ik heb dit ervan gemaakt. Hoop dat jullie het goed vinden. Wie vinden ze eerst?)


    Happy Birthday my Potter!

    [@Femke, laat me niet beginnen met mijn Sirius spam. Lily en Remus kunnen wel bij Sirius en James aankomen. Sirius heeft Remus al een paar uur niet gezien dus Remus be prepared, hij heeft je gemist :3]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (oké, dan droppen we Remus daar en dan gaat Lily verder naar Alice en dan kan de trein denk aankomen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Flitwick schreef:
    [@Femke, laat me niet beginnen met mijn Sirius spam. Lily en Remus kunnen wel bij Sirius en James aankomen. Sirius heeft Remus al een paar uur niet gezien dus Remus be prepared, hij heeft je gemist :3]


    Haha, dat belooft wat xd

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 8:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Haha, dat belooft wat xd


    [Ik zal proberen mijn Wolfstar-ship in te houden hoor... Sirius knuffelde James ook bijna plat, dus... Oh en ik kwam er net achter dat Ben Barnes... Nog perfecter is. Hij kan dus ook nog zingen
    hahaha jaa dat plaatje <3]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 8:58 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Remus 'Moonly' Lupin - Gryffindor - Prefect
    Wanneer je in de buurt van Lily was kon je eigenlijk niets anders dan haar blijdschap en enthousiasme delen, als je het wilde of niet. Zelf kan ik me ook niet herinneren dat ik haar ooit niet vrolijk heb gezien, tenzij je de keren dat ze James tegen kwam meetelde. Ik moest lahen toen ze zei dat ik haar moest waarschuwen de volgende keer dat ik me om begon te kleden omdat ze anders flauw viel, 'ik zal het onhouden voor als er een volgende keer komt' andwoord ik. 'Ik zou niet durven' zeg ik over James voordat ik de coupé uitliep,en even later samen met Lily door de gang liep.

    (Sorry ik moet nu gaan, ik ben vrijdag terug)

    Deze vond ik net.


    Don't be like the rest of them, darling