• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Iemand voor Rudolphus of Lucius? ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Don't die



    )


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    [ Iemand voor Rudolphus of Lucius? ]

    [Bellatrix voor Lucius?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    [Bellatrix voor Lucius?]


    Sure, zullen we dan doorspoelen naar het stuk waar de trein stopt? Anders word ze wel heel erg belaagd in alleen nog maar de treinrijs xd



    Oh, en wie reageerd er dan eerst? :]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 18:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Zal ik anders de klassenoudsten meeting in een post samenvatten, gezien Lily toch sort of de leiding heeft genomen, en dat het dan avond is en de trein er bijna is? Want het loopt nu helemaal vast...)


    Happy Birthday my Potter!

    (Dat lijkt mij inderdaad wel slimmer ja)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Zal ik anders de klassenoudsten meeting in een post samenvatten, gezien Lily toch sort of de leiding heeft genomen, en dat het dan avond is en de trein er bijna is? Want het loopt nu helemaal vast...)


    [ Klinkt goed (: ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Key key, ik wacht nog even op toestemming van Noa ^^ )


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry ik heb nu druk daarom niet gereageerd. Maar is goed ^^]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Sure, zullen we dan doorspoelen naar het stuk waar de trein stopt? Anders word ze wel heel erg belaagd in alleen nog maar de treinrijs xd



    Oh, en wie reageerd er dan eerst? :]

    Ja is goed, dan kunnen me misschien ook weer Rodolphus en Bellatrix doen? Begin jij? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    Remus Lupin
    Het grootse nadeel aan de zomervakanties vond ik altijd het feit dat ik en een tijd alleen doorbracht -al ben je met boeken eigenlijk nooit alleen- tenzij ik een aantal dagen bij peter, sirius of james kon doorbregen. En bovenal natuurlijk volle maan, de haren op mijn handen gingen al omhoog staan wanneer ik er alleen maar aan dacht. Nadat ik haar gevraagt had of ze naast boeken van muggled ook boeken las die door tovenaars geschreven zijn schudde ze haar hooft en leek ze van plan om nog iets te zeggen. Op dat moment liep de mannelijke klassenoudste van ravenklauw binnen gevolgd door de vrouwelijke klassenoudste van ravenklauw. Nu misten alleen de twee Slyherin's nog. Badat beide Ravenklauws waren gaan ging Lily haar mond weer open om iedereen te begroepen, 'Eigenlijk vraag ik mij af of de Slytherins nog op komen dagen binnen dit uur en het leek mij dus een idee alvast wat dingen door te spreken. Ik heb namelijk eigenlijk geen zin om voor niks te wachten en dan niet klaar te zijn voor we arriveren, wat héél onhandig zou zijn. Niet dat ik ze buiten wil sluiten of zo... Wat vinden jullie?' Dit ging gepaart met een blik richting iedereen in de coupé. Zelf knikte ik bijna direct, 'mee eens, waar zou je het als eerst over willen hebben?'


    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    Het was verbazingwekkend hoe makkelijk iedereen ermee instemde naar mijn mening. Zelfs de Hufflepuffs, de twee waarvan ik had verwacht dat ze liever iedereen erbij zouden hebben, omdat ze toch bekend staan om hun vriendelijke eigenschappen leken geen problemen te hebben met dit idee. Ergens was ik wel opgelucht dat we het nu gewoon voort konden zetten zonder de Slytherins. Dat betekende voor nu sowieso geen aanvaringen met toekomstige volgelingen van Voldemort. Bij Remus' antwoord slikte ik echter toch wel, want het leek er nu op dat ik de "vergadering" zou gaan moeten leiden. Maar ja, dan had ik ook maar niet moeten beginnen met spreken en de touwtjes uit handen moeten laten.
    Ietwat onzeker ging mijn blik door de coupé en bleef hangen op een papiertje dat aan de deur hing. Ik liep ernaar toe ervan uitgaand dat hierop de instructies zouden staan. De leraren konden ons moeilijk aan ons lot overlaten en gelukkig was dit ook het geval. Het programma viel allemaal wel mee. We hoefden alleen even te besluiten hoe we het zouden doen met het patrouille-schema en er stonden wat simpele feitjes op die belangrijk voor ons waren. Ik ging weer naar mijn plek met het stuk perkament in mijn handen en richtte mij tot de groep.
    'Even kijken, straks na het avondeten moeten wij natuurlijk de eerstejaars begeleiden naar de leerlingenkamers. Bij onze afdelingsleiders kunnen we het wachtwoord krijgen, dus dat gaat helemaal goed komen. We moeten er wel voor zorgen dat alle eerstejaars ons volgen, dus let goed op bij de indelingsceremonie,' besprak ik het eerste punt. Nadat ik het patrouilleren in de gangen naar voren bracht, boden de Hufflepuffs aan in ieder geval de eerste twee avonden een ronde te doen, zodat we daarna een rooster konden maken tot aan de kerstvakantie en daarbij meteen rekening konden houden met nevenactiviteiten zoals Quidditch trainingen. Dat was dus ook geregeld. 'En het lijkt mij handig om elkaar in te lichten wanneer kinderen uit andere afdelingen zich misdragen, gezien we alleen punten af kunnen trekken bij mensen uit onze eigen afdeling,' opperde ik nog, toen alles behandeld was. Ook hier kwam niet echt tegenspraak en toen waren we eindelijk vrij om te gaan. Ik kon een zucht van opluchting niet binnenhouden, want we hadden nog genoeg tijd om om te kleden voor we op het perron zouden zijn. Ik zei de Huffelpuffs gedag die als eersten de coupé verlieten en richtte mijn blik toen vragend op Remus.
    'Deed ik het een beetje oké?' Nu pas was de onzekerheid echt merkbaar in mijn stem. Ik was redelijk zelfstandig en kon dus ook prima dingen regelen, maar dat betekende niet dat ik zo mijn onzekerheden had. Vooral als ik opeens iets heel nieuws moest doen. Ik deed het zo, zonder aarzelen, maar toch... ik bleef een mens. Toen ik net ontdekte dat ik een heks was, was ik ook ontzettend blij dat Severus erbij was geweest om mij door die onzekerheden heen te helpen.

    (Zoiets?)


    Happy Birthday my Potter!

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja is goed, dan kunnen me misschien ook weer Rodolphus en Bellatrix doen? Begin jij? (:


    Sure, hopelijk kan ik iets bedenken xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Remus Lupin - Werewolf - Gryffindor
    Toen bleek dat Lily de leiding had, ookal leek ze hier niet helemaal blij mee te zijn haalde ze het blaadje van coupédeur en nam deze vervolgens door, ik luisterde naar was ze zij en printe alles wat ik nog niet wist in mijn hooft. Wachtwoord voor de leerlingenkamer, eerstejaars begeleiden, en parouilleren. Zo moeilijk zou dit jaar niet zijn toch? Al onderschatte ik mijn vriebden altijd in mijn plannen, elk jaar leken ze minder aan school te doen, en toch probeerde ik ze elk jaar wel zover te krijgen. Nadat ze alles behandeld had opperde ze of het handig was het te melden wanneer andere leerlinfen zich misdroegen. zelf knikte ik instemmend en zag de Hufflepufs hetzelfde doen waarna ze beide opstonden, gedag zeiden en de coupé uit liepen. 'Deed ik het een beetje oké?' vroeg Lily onzeker op het moment sat ze de coupé uit waren, 'beter dan oké' andwoorde ik met een bemoedigende glimlach. 'Blijf je hier tot de trein stopt of fa je terug naar een andere coupé?' vroeg ik, enigsinds omdat ik niet zeker wist wat ik zelf zou moeten doen. Wachten tot de trein aankwam of hier blijven, al had ik geen twijfel dat Peter James en Sirius zich wel in hun eentje konden redden.

    Rudolphus Lestrange
    Nadat Bellatrix de coupé verliet zakte ik terug op de coupébank, een gaap ontsnapte uit mijn mond en aangezien ik toch een hele coupé voor mij alleen had besloot ik mijn ogen even te sluiten. Veel slaap had ik gister niet gehad, om de een of andere reden had ik geen oog dicht kunnen doen, al had dat ook aan het ongeïdentificeerde geschreeuw kunnen liggen dat van beneden had gekomen. Toen ik weer wakker werd botste ik met mijn hooft tegen het raam door het remmen van de trein, ik gromde even om vervolgens haastig mijn gewaad aan te doen en in de reflectie van het raam een poging te doen mijn haar een beetje te fatsoeneren. Met een aantal geiriteerde zuchten wist ik me door de menigte te wurmen die door de gangen liep en kwam ik uiteindelijk op het peron uit, even stond ik stil om de bekende ongeving weer in me op te nemen. Town ik richting de koetsen liep pakte ik een tweedeklasser bij zijn kraag om hem vervolgens bij een koets weg te trekken en er zelf in te stappen.

    [Hopelijk kun je er wat mee]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    'Beter dan oké,' antwoordde Remus met een glimlach die mij wel gerust moest stellen. Ja, ik was nog steeds blij dat Remus mijn mede klassenoudste was. Stel je voor dat Dumbledore mij had opgescheept met Potter! Dan had ik waarschijnlijk de rest van het jaar doorgebracht in de slaapkamer van de meisjes, gezien jongens daar niet kunnen komen, omdat ik anders gek zou worden. Bovendien zou een fikse scheldpartij van mijn kant dan ook niet uitgesloten zijn en dat zou niet bepaald een goed voorbeeld voor de nieuwe leerlingen zijn, hoewel het idee om al mijn frustraties eens kwijt te kunnen wel een glimlach op mijn gezicht toverde. Maar misschien kon dat nog op andere manieren dan alleen vervelende mensen de huid vol schelden, vooral omdat dat nou niet bepaald iets voor mij was. Ondanks dat ik soms best wel eens snel op mijn teentjes was getrapt wanneer het om bijvoorbeeld mijn vrienden ging.
    Ik dacht even kort na, toen de vraag van Remus tot mij doordrong. 'Ik denk dat ik hier even vlug mijn gewaad aantrek en dan opzoek ga naar een coupé om het laatste stukje van de reis door te brengen,' besloot ik. 'Ik weet ook niet of al mijn vriendinnen wel weten waar ik ben. Straks zijn ze bezorgd. Vooral met al die haat omtrent dreuzeltelgen. Bovendien kunnen we dan meteen samen in een koets stappen.' Nadat ik mijn gedachtes hardop had gezegd, besloot ik dat dat inderdaad wel het beste was. 'We kunnen wel samen de trein doorzoeken?' opperde ik daarna ook meteen, gezien dat veel gezelliger was, dan alleen de gang door te lopen op zoek naar gezelschap.


    Happy Birthday my Potter!

    [Steeds toen ik begon met schrijven verwijderde ik perongeluk het tablad, but here it is.
    Ik ben van maandag morgen tot vrijdag middag op schoolkamp :] ]

    Remus Lupin - Gryffindor - Perfect
    Toen ik in de somervakantie mijn klassenoudste badge kreeg waren mijn ouders erg trots en enthousiast geweest, zelf had ik nachten lang liggen piekeren; wat als ik wat dout deed? Wat als ze toch besloten dat het geen goed idee was om me klasse oudste te maken. Nu ik echter zekerweet dat Lily mijn mede klassenoudste is ebten mijn twijfels langzamerhand een beetje weg, als ik een klassenoudste had moeten kiezen was Lily het zonder twijfel. Ze was slim, dapper en niet bang mensen aan te spreken en een goede vriend -dat is in iedergeval zoals ik het zag-. Zelf had ik het idee dat Dumbledore me alleen gekozen had in de hoop dat ok Sirius, James en Peter een beetje in bedwang zou houden. Nadat Lily aanbod om samen de trein te doorzoeken naar een plek waar we het laatste deel van de reis door konden brengen ontstond er voor de zoveelste keer tijdens deze rijs een glimlach op mijn gezicht, 'graag, het is altijd leuker om samen te zijn dan alleen'. Daarbij had ik ook niet het idee dat James, Sirius en Peter direct naar me zouden zoeken. Ik stond op om mijn hutkoffer te pakken en haalde hier mijn gewaad uit, ik twijfelde even en besloot me vervolgens gewoon snel hier om te kleden. Toen ik mijn shirt uittrok trok er heel kort een pijnscheut door mijn lichaam en over mijn gezicht, over mijn zij bevond zich op het moment een grote schram; het resultaat van mijn maandelijkse avonturen. Snel knoopte ik mijn bouse vast en kleede ik me verder om. Toen ik klaar was keek ik even naar Lily, 'ik wacht buiten wel even' zeg ik om vervolgens de coupé deur open te schuiven en achter me dicht te doen. Eenmaal in de gang leunde ik tegen de muur en keek ik in gedachten verzonken door het raam naar het voorbij flitsende landschap.


    Don't be like the rest of them, darling