• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Awh... Lily vindt het gewoon zo vreselijk voor hem dat ze moet huilen! Ik kan overigens nergens info vinden over of, hoe en wanneer ze het ontdekt. Maf dat Rowling daar nooit iets over heeft gezegd.

    En moet ik nog posten met Lily? Want ze lopen al op de gang en dus zo goed als langs jullie coupé, dus miss is het handiger als jullie daarop inspelen? Want ik heb op het moment niet heel veel inspiratie voor een volledig uitgewerkte Lily post. Hij zou dan echt heel kort worden -voor mijn doen dan)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik denk dat er twee dingen gebeurd kunnen zijn.
    Of in de vijfde tijdens wachtlopen oid, maar dat lijkt me minder sterk, want anders zou ze weten dat Severus gelijk had.
    Of in de zevende dat James of zo zich verspreekt. Of ze gaat James uithoren en die zegt dat ze het maar aan Remus moet vragen of zo.

    Ik zal vanavond trouwens wel een post schrijven.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Of pas bij de orde nartuurlijk)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Misschien dat die woorden van Snape haar wel aan het denken zetten.. idk. Het lijkt mij iig sterk dat het haar helemaal niet opvalt dat hij altijd ziek is met volle maan. Vooral als ze roosters moeten gaan maken voor het wachtlopen en zo. Ik denk eigenlijk dat ze in de zesde of zo tot haar conclusie komt. Ik denk niet dat ze James zou gaan uithoren of er zelfs een woord over zou spreken voor ze zou weten wat er is... Dat past niet echt bij de Lily die Rowling ons heeft laten leren kennen naar mijn idee...
    Btw, gebeurd dat hele gedoe met die reddingsactie van James ook in de vijfde? Want daar merkt Harry niet op dat ze bij het hele gebeuren van de slijmballen ouder zijn toch? En dat is sws in de vijfde. Dus dat kunnen we dan ook dit jaar laten gebeuren in deze RPG c:

    Edit: Ik heb dit erover gevonden op de HP wiki.
    "When Snape insisted there was something strange about Remus, Lily answered that she didn't care about what the Marauders did; most likely, she had also realised that Remus was a werewolf, but didn't want others to know." )

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 16:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik neem Regulus reactie in mij op. Dan voel ik hoe Sirius mij terugduwt en ik rol met mijn ogen. Sirius knipoogt naar een paar meisjes en ik grijns lichtjes.
    'Nope, hij gaat het niet twee dagen uithouden,' hoor ik Peter zeggen en ik kijk hem aan.
    'Dat weet ik. Ik was ook niet van plan om Secretus te complimenteren. Ik sluit alleen weddenschappen af als ik weet dat ik ze win.' zeg ik tegen hem. Ik kijk weer naar mijn beste vriend en zijn broertje, die hem nu omhelst. Wat ben ik blij dat ik enigs kind ben zeg.
    In mijn ooghoeken zie ik hoe Remus hierheen loopt. Ik sta weer op, duw Regulus verder naar binnen zodat ik erlangs kan en kijk Remus dan lachend aan. Ik trek hem in een korte omhelzing en grijns naar hem.
    'Hoe gaat het? Hoe was de klassenoudste bijeenkomst?' vraag ik aan hem terwijl mijn oog valt op zijn metgezel. Mijn grijns wordt breder en mijn hand schiet door mijn haar.
    'Hallo Evers! Hoe was je vakantie? Heb je nog wat leuks gedaan?' zeg ik dan tegen het meisje voor me. Mijn blik glijdt over haar heen en blijft hangen bij haar Klassenoudste-badge.
    'Ik neem aan dat ik je mag feliciteren!' Ik loop naar haar toe en pak haar hand dan vast. Zo stevig dat ze hem niet los kan trekken.
    'Gefeliciteerd Lily! Is dit geen ideale gelegenheid om met mij uit te gaan?' Zeg ik terwijl ik haar hand schudt en me naar voren buig om twee kussen op haar wang te drukken.

    (Omg, crappy post. sorry daarvoor.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb)
    Sirius Zwarts
    Ik voel nog steeds de omhelzing van Regulus als ik hem even aankijk en hem dan een zacht duwtje geef richting zijn vrienden.
    'Ik spreek je nog wel Reg.' Ik kijk op als James Lily probeert te versieren. Poging... wat was het? 8627? Dan zie ik Remus staan. In mijn ogen beginnen fonkelende lichtjes te schijnen en mijn mond vormt zich tot een grijns. Mijn rij witte tanden ontbloot zich en een wenkbrauw schiet om hoog.
    'Maanling!' Ik ren op hem af en spring tegen hem op, zodat we half tegen andere mensen aanvallen. Ik trek hem in een omhelzing en druk hem stevig tegen me aan terwijl ik met hem terugloop naar James en Lily, iets wat hij wel zal overleven aangezien ik dit dagelijks doe. 'Reem, ik heb je gemist!' zeg ik en laat hem los, zodat hij weer kan ademen.
    'Ik heb een treinreis lang met Peter en James opgescheept gezeten, het was een hel!' Eigenlijk was ik waarschijnlijk de herrieschopper geweest, afgezien van mijn Regulus gesprek dan, maar dat hoeft Remus niet te weten. 'En ze zijn super gemeen geweest!' Ik wrijf even wild met mijn lange vingers door Remus donkerblonde haar en kijk hem dan aan, terwijl ik met mijn vinger dreigend naar hem wijs. 'Flik het me nog één keer om klassenoudste te worden en...' Maar dan bedenk ik me dat ik geen flauw idee heb wat ik dan doe. 'Dan...' Ik strijk met mijn vinger langs mijn kin. 'Nou ja, iets in ieder geval.' Ik grijns lichtjes als ik zie dat ik Remus haar heel mooi in de war heb gehusseld en strijk het een beetje glad terwijl ik blikken van verbaasde kinderen totaal negeer.
    'Maar hoe was jouw treinreis? Nog iets meegemaakt op je ronde?' Hij was niet lang ons geweest, iemand van Ravenklauw was langsgekomen waar ik de naam niet meer zeker van wist.

    (Snode plannen uitgevoerd.)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Oh dear God. Ze worden gewoon meteen aangevallen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Hahahhaha sorruy)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Geeft niet... eigenlijk vind ik het wel schattig, alleen heeft Lily nog een ontiegelijke hekel aan zijn gedrag, dus ik twijfel of ik haar stemming volledig om moet laten slaan of haar lief moet laten zijn -natuurlijk blijft het antwoord nee- gezien ze in een redelijk vrolijke en optimistische stemming was... maar ik geef wel eerst sws Regulus en Peter de tijd om te reageren, denk. Oftewel, tijd genoeg om na te denken over haar perfecte reactie ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Nou ik ben heel erg benieuwd wat het uiteindelijk wordt;p Zelf zou ik trouwens ook niet al te blij worden van James' gedrag als ik Lily was xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hahahaha sirius valt gewoon Remus aan en James overvalt Lily compleet. Wat een skatties)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sorry, ik schrijf me uit.


    -

    Ben er weer (:
    Wie moet er nu reageren?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ben er weer (:
    Wie moet er nu reageren?


    [jij, Sirius heeft Remus geplet]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Ik kan ook wel reageren, maar wilde Regulus even de kans geven... c; )


    Happy Birthday my Potter!