• Parijs de stad van de romantiek. De stad die iedereen ter wereld kent.
    Zo mooi.
    Maar niet alles is zo mooi voor iedereen.
    Je hebt tieners die op straat leven of die maar een heel klein huisje hebben die met moeite naar school kunnen.
    Natuurlijk heb je ook de rijke buurt daar.
    Tieners die alles hebben en toch meer willen.
    Het leven in Parijs is hard.
    Wie kan het aan?



    Dus het is gewoon een meespeel rpg.
    Die zich afspeelt in Parijs.
    Met armen en rijken.

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen met een waarschuwing doe je dan hetzelfde word je uit de rpg gezet. ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 16):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage (indien het personage dat heeft):

    ROLLEN: (Er is geen maximaal aantal personages)

    Meisjes:
    1. Alecia Louise Panler || NiamLoveYu
    2. Macy Lynn Fontaine || Confiance
    3. Elizabeth 'Beth' Ruby Verray || Caelestis
    4. gereserveerd door Indis
    5. gereserveerd door MagicToBe
    6. Roselie Maria Luccia Delaroux || IMickeyMouse
    7. Julianna ‘Julia’ May Poehler || Mamo
    8. Valentine Rosetta Ciel || Raccoon
    9. Robin Tigrisblack || Robind19



    Jongens:

    1. Kent 'Samuel' Johnson || Hinrisath
    2.Bastian Félix leMaire || bluebearss
    3.Finley ''Finn'' Montana || Tootles
    4.Louis Caleb Dumont || Raccoon
    5.Clement Gabriel Valverde || Harcourt
    6. Lucka Loïs Seymour|| xthevampire

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162691&page=last&message=175



    Je kunt nog steeds inschrijven

    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162639

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 11:01 ]


    Do what you love, love what you do

    (Mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics! kan niet wachten tot beginnen :D


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    (Haha, al ideeën?)


    Do what you love, love what you do

    Mijn topics!

    [Mijn topicsss.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Nopes xd waarschijnlijk gewoon het begin van 'nog een dag' ofzo)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    (Haha, same here, soort van)


    Do what you love, love what you do

    Mijn topics!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Hoe beginnen we of mag je kiezen ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Je mag kiezen)


    Do what you love, love what you do

    Louis Caleb Dumont

    Een zachte bries streelde mijn huid zodra ik door de kasseien straten van Parijs liep. Het donkere pad verlichte zodra ik midden in het centrum kwam van onze hoofdstad. Beter dan die buitenwijken waar ik de laatste jaren en waarschijnlijk mijn volgende jaren zal verder leven, helaas. Ik haalde een hand door mijn krullende haren en zette daarna mijn beanie op, waarboven ik mijn hoodie deed. Tijd om wat zakken te rollen. Mijn handen stak ik in mijn zakken terwijl ik me door de mensenmassa heen wurmde. Mijn blik gleed onopvallend over de mensen heen, zoekend naar mijn perfecte slachtoffer. Kijkend naar de blikken die me minachtend aankeken. Dat ware de mensen die ik graag wilde bestelen. De mensen die het niet waard waren om rijkdom te hebben. Ik zag een dame kijken naar de etalage en haar tas stond wagenwijd open. Onopgemerkt graaide ik haar portemonnee uit en liep ik rustig verder. Mijn handen in mijn zakken en doen alsof er niets gebeurt is. Na enkele minuten sloeg ik de hoek om in een klein steegje en verdook ik me in het donker waarna ik mijn buit tevoorschijn haalde. Bingo, ik had de jackpot. Er zat zeker zo'n 500 euro in en een creditkaart het kon niet beter worden.
    Ik haalde alle belangrijke dingen eruit en stak ze in mijn zakken. De steeg werd weer verlaten en ik vervolgde mijn weg weer door de mensenmassa heen richting het centrum van Parijs. Na even werd het al minder druk en keek ik om me heen, zoekend naar een leuke bar waar ik mijn dorst kon lessen.

    (Wie voor Louis? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik heb Julia wel voor Louis?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Is goed ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julianna “Julia” May Poehler
    Met een klap gooide ik de deur van mijn appartement dicht. De oordopjes die aangesloten zaten aan mijn iPod stopte ik in mijn oren. Mijn zorgvuldig samengestelde afspeellijst met uptempo muziek voor tijdens het hardlopen begon af te spelen. Ik haalde diep adem en zette af, waarna ik rustig op gang kwam. Hardlopen gaf me altijd een soort van kalmte, maar tegelijkertijd kreeg ik er ook meteen een kick van. Op de hoek van de straat zei ik gedag tegen mijn onderbuurvrouw, die ik tegemoet kwam. Ik liep mijn standaard rondje, mijn straat uit en dan alsmaar rechtdoor, langs de Notre Dame, langs de Seine richting het Louvre, vervolgens langs de Seine richting de Eiffeltoren en dan via allerlei smalle steegjes terug naar huis. Inmiddels had ik al een hele tactiek ontwikkeld om de massa’s toeristen te ontwijken. Van alle toeristische attracties die ik onderweg tegenkwam was de drukte bij de Eiffeltoren nog wel het ergst. Ik ging even normaal lopen, ook om even rustig op aan te komen. Met de grote toren eenmaal achter me versnelde ik mijn pas weer. Het laatste stuk van mijn rondje was mijn favoriete stuk. De steegjes waren altijd rustig, dus ik kon er altijd even mijn energie kwijt door mijn tempo behoorlijk op te voeren. Ik vloog door de steegjes heen. Elke kuil in de weg wist ik te ontwijken. Ik kon de route bijna wel met ogen dicht doen, zo vaak had ik hem inmiddels al gelopen. Ik rende de hoek om en liep vrijwel meteen tegen iets aan. Ik kon me niet herinneren dat er hier iets om de hoek stond. Ik keek op en zag een jongen voor me staan. “Kan je niet uitkijken?!” schreeuwde ik naar hem. Ook al was ik de schuldige en dat wist ik zelf ook dondersgoed. Ik wreef over mijn schouder, waar binnenkort waarschijnlijk een behoorlijke blauwe plek te zien zou zijn en zuchtte.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Wie voor Elizabeth?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.