• Parijs de stad van de romantiek. De stad die iedereen ter wereld kent.
    Zo mooi.
    Maar niet alles is zo mooi voor iedereen.
    Je hebt tieners die op straat leven of die maar een heel klein huisje hebben die met moeite naar school kunnen.
    Natuurlijk heb je ook de rijke buurt daar.
    Tieners die alles hebben en toch meer willen.
    Het leven in Parijs is hard.
    Wie kan het aan?



    Dus het is gewoon een meespeel rpg.
    Die zich afspeelt in Parijs.
    Met armen en rijken.

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen met een waarschuwing doe je dan hetzelfde word je uit de rpg gezet. ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 16):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage (indien het personage dat heeft):

    ROLLEN: (Er is geen maximaal aantal personages)

    Meisjes:
    1. Alecia Louise Panler || NiamLoveYu
    2. Macy Lynn Fontaine || Confiance
    3. Elizabeth 'Beth' Ruby Verray || Caelestis
    4. gereserveerd door Indis
    5. gereserveerd door MagicToBe
    6. Roselie Maria Luccia Delaroux || IMickeyMouse
    7. Julianna ‘Julia’ May Poehler || Mamo
    8. Valentine Rosetta Ciel || Raccoon
    9. Robin Tigrisblack || Robind19



    Jongens:

    1. Kent 'Samuel' Johnson || Hinrisath
    2.Bastian Félix leMaire || bluebearss
    3.Finley ''Finn'' Montana || Tootles
    4.Louis Caleb Dumont || Raccoon
    5.Clement Gabriel Valverde || Harcourt
    6. Lucka Loïs Seymour|| xthevampire

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162691&page=last&message=175



    Je kunt nog steeds inschrijven

    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162639

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 11:01 ]


    Do what you love, love what you do

    (Yeah let the party get started)

    Bastian Félix leMaire
    Langzaam opende ik mijn ogen. De zon scheen behoorlijk fel, en het was warm. Ik ging rechtop zitten. Waarschijnlijk zou er vandaag niet veel gebeuren, gewoon een dag als altijd. Ik liet me uit het bed glijden en wandelde richting het raam van de kamer die Robert me had aangewezen. Vandaag zou ik in ieder geval mijn dealer om een nieuwe lading vragen. Ik hoorde mijn maag rammelen. "Niet nu, Bastian. Ik heb geen tijd om te ontbijten, ik moet haast maken. Straks zit ik hier te lang en worden ze nog boos op me." Ik zuchtte diep en schudde mijn hoofd. Ik praatte tegen mezelf? Oh god, ik heb koffie nodig. Ik trok de kast open en viste er een eenvoudig shirt uit, met een korte broek en een paar Nikes. Nadat ik me had omgekleed, verliet ik de kamer en sloot hem af. Alhoewel ik er sliep, was het niet mijn thuis. Ik had mijn eigen kamer, mijn eigen kleren en ik kon hier eten, maar ik was hier verder niet welkom. En als ik niet zou stelen zou ik alles hier kwijt zijn. Niet dat dat een probleem was. Op de een of andere manier hield ik van het stelen. Het gaf me adrenaline en een goed gevoel. Ik liep naar de keuken, maar er was niemand. Natuurlijk niet. Ik griste een croissant uit de schaal op het aanrecht en schonk een kop koffie in voor mezelf. Terwijl ik mijn 'ontbijt' naar binnen werkte, pakte ik de krant die op de tafel lag. 'De heropening van het Grande Theatre in Parijs.' Daar kwamen mensen op af, en mensen betekende dat er iets te stelen viel! Ik liet de half aangegeten croissant liggen en sloeg de koffie achterover. Op naar het Grande Theatre, ik kon dat geld goed gebruiken.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    HoechIin schreef:
    [Wie voor Elizabeth?]


    (alecia?)


    Do what you love, love what you do

    [Bastian wil haar vast wel ontmoeten :)]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Louis Caleb Dumont

    Met gemak haalde ik de hoodie van mijn hoofd af en genoot ik wat van de door piepende zonnestraaltjes die het steegje verlichten. Ik begreep namelijk niet waarom mensen steegjes eng vonden, er leefden hier ook mensen en dieren, net zoals het centrum. Mijn hand graaide in mijn achterzak en algauw vond ik mijn pakje sigaretten. De nicotine fleurde altijd mijn dagje en nu had ik er erg honger naar. De peuk stak ik tussen mijn lippen en het vuurtje bracht het genotstokje tot leven. Terwijl ik de rook inhaleerde keek ik even rond. Je had hier altijd enkele van die straatkatten zitten, zo voelde ik me ook erg vaak. Beestjes die uitgemergeld zijn of vaak al de ergste dingen meegemaakt hebben. Helaas heb ik maar één leven en hun negen. De zucht die mijn lippen verliet was vermengt met rook en verdween in het ochtendlicht. Ik nam nog een hijs van mijn peuk tot plots iemand hard tegen me kwam aangevlamd en de peuk tussen mijn vingers op de grond viel. Niet dat ik het zo erg vond, maar toch die dingen kosten me ook wel heel wat. Mijn blik gleed naar de persoon die tegen me aangelopen was. Vreemd veel mensen vond je toch niet in de steegjes. Al zeker geen vrouwen. Mijn blik ging kort over haar heen, aangezien ik graag weet wie voor me staat. Want ik sta liever tegenover een kleinere vrouw dan een breedgebouwde man.“Kan je niet uitkijken?!”schreeuwde ze. Het meisje die ik rond mijn leeftijd schatte had wel een grote mond. Mijn wenkbrauwen schoten kort omhoog en daarna keek ik haar fronsend aan. Ze mocht misschien wel een mooi gezichtje hebben, een grote mond tolereerde ik niet echt. "Pardon?" vroeg ik haar op een beledigde toon. Ze moest maar geluk hebben dat ze tegen mij opgebotst is in de plaats van de anderen van mijn bende. Ik trapte de sigaret uit die op de grond nog aan het nabranden was. Ze wreef over haar schouder heen die zich hard tegen mijn borstkas had geduwd. "Nou sorry dan dat jij tegen me aan liep." mompelde ik dan iets geërgerd terwijl ik haar aankeek. Als ze die oordopjes in haar oren uit had gedaan, had ze tenminste gehoord dat er nog mensen leven hier in Parijs.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Roman?]


    Tell me about it, stud.

    (Alecia?)


    Do what you love, love what you do

    [Niemand voor Elizabeth?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ( ik antwoorde ;) )


    Do what you love, love what you do

    [Iemand voor Roselie?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Someone for Alecia?)


    Do what you love, love what you do

    NiamLoveYu schreef:
    (Someone for Alecia?)


    Roman!


    Tell me about it, stud.

    Roman Yves Favre

    Ik stap mijn huis uit en loop naar de garage. Daar stap ik in mijn nieuwe BMW, die ik gekregen heb voor mijn 18e verjaardag. Snel moest ik even de stad in, om wat nieuws te kopen voor de opening van het Grande Theatre in Parijs. Het was ongeveer een kwartiertje rijden om vanuit mijn villawijk naar het centrum van Parijs te gaan. Ik start de motor en rij de oprit af.
    Aangekomen in Parijs centrum parkeer ik mijn gloednieuwe auto en gooi ik daarna wat geld in het parkeerautomaat. Niet zo veel, waarschijnlijk ging het toch niet zo lang duren. Ik wist namelijk al precies wat ik wilde. De nieuwe collectie van Hugo Boss was binnen en ze hadden geweldige dingen! Daar wilde ik iets van hebben. Terwijl ik de winkelstraten inloop, kijk ik om me heen of ik de Hugo Boss winkel zie. Ik woon nog niet zo lang in Parijs en heb dus nog niet alles onder de knie. "Pardon?", vraag ik aan een donkerharig meisje dat voor mij loopt. "Weet je misschien waar ik de winkel van Hugo Boss kan vinden?" Gezien haar kleren zou zij het antwoord wel weten. Ik kijk haar afwachtend aan.


    Tell me about it, stud.

    Alecia Louise Panler

    Ik wandel rustig in de winkelstraten. Het was zalig om hier te wandelen. 1 omdat er winkels zijn! en 2 omdat het hier zo kalm was in de ochtend. Vanmiddag zullen er wel 100 keer zoveel mensen zijn dan nu. Plots komt er een jongen aangelopen die ma wat aankijkt. Ik voelde me heel ongemakkelijk en wou weggaan maar iets stopte me. 'Pardon? Weet je misschien waar ik de winkel van Hugo Boss kan vinden?', vroeg hij. Tuurlijk wist ik dat. Ik kende alle winkels hier. Ik ben hier dan ook opgegroeid. 'Ja, die is daar om de hoek', antwoord ik en wijs naar een straatje.


    Do what you love, love what you do

    Julianna May Poehler
    De sigaret die de jongen in zijn mond had, viel op de grond. Ik keek even toe hoe het witte staafje langzaam wegbrandde. “Pardon?” vroeg de jongen op een beledigende toon. Hij doofde met zijn voet de sigaret die op de grond lag. ‘Nou sorry dan dat je tegen me aan liep,” mompelde hij. Ik deed één van mijn oordopjes uit mijn oren en legde hem over mijn schouder neer. ‘Als jij hier niet zo onhandig om de hoek had gestaan was ik niet tegen je aangelopen,” zei ik geërgerd. “Mensen denken hier alleen maar aan zichzelf,” zei ik meer in mezelf dan tegen de jongen. Tegenwoordig was iedereen met zichzelf bezig, andere mensen deden er niet meer toe. Ze probeerden alleen hun eigen hachje te reden en ze leken er niet aan te denken of een ander daarmee misschien gekwetst zou kunnen worden. Ik wreef even over mijn slaap in een poging een opkomende hoofdpijn te voorkomen. Ik bekeek de jongen even vluchtig. Het was een knappe jongen, maar er hing iets fouts om hem heen. Iets in me zei dat ik maar moest zorgen dat ik niets met hem te maken zou moeten hebben. Niet dat ik dat van plan was. Hij had niet bepaald een goede eerste indruk gemaakt en andersom zou hij er waarschijnlijk precies hetzelfde over denken.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Louis Caleb Dumont

    Ze deed eindelijk één van haar oordopjes uit en legde die over haar schouder heen en daarna opende ze haar mond om wat te zeggen. ‘Als jij hier niet zo onhandig om de hoek had gestaan was ik niet tegen je aangelopen,” zei ze geërgerd en ik trok een wenkbrauw op en keek haar geamuseerd aan. Mensen zijn zo egoïstisch. "Oh echt?" zei ik sarcastisch terwijl ik mijn armen over elkaar heen sloeg. “Mensen denken hier alleen maar aan zichzelf,” hoorde ik ze zeggen, maar het lijkt meer tegen haarzelf te zijn, toch kon ik het niet laten om mijn ironische zelve tegen te houden. "Je meent het hé?" zei ik met een lachje en daarna schudde ik mijn hoofd. Verpruts het nu eens niet Lou nu je eens de kans hebt om met een meisje te praten verknoei je het weer. "Laten we dit eens over doen. Ik heb niet "onhandig" in je weg gestaan en deze discussie is nooit gebeurt." stelde ik vriendelijk voor en stak daarna mijn hand naar haar uit. "Ik ben Lou, en jij bent?" vroeg ik haar. Ergens vermoede ik dat ze geen Frans bloed in haar had, aangezien haar frans wat vreemd was naar mijn mening, maar wel verstaanbaar. Ik keek het blonde meisje aan in haar lichtblauwe ogen, om aan te tonen dat ik het meende en geen spelletje meer met haar speelde en daarna glimlach ik wat schuintjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH