• Parijs de stad van de romantiek. De stad die iedereen ter wereld kent.
    Zo mooi.
    Maar niet alles is zo mooi voor iedereen.
    Je hebt tieners die op straat leven of die maar een heel klein huisje hebben die met moeite naar school kunnen.
    Natuurlijk heb je ook de rijke buurt daar.
    Tieners die alles hebben en toch meer willen.
    Het leven in Parijs is hard.
    Wie kan het aan?



    Dus het is gewoon een meespeel rpg.
    Die zich afspeelt in Parijs.
    Met armen en rijken.

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen met een waarschuwing doe je dan hetzelfde word je uit de rpg gezet. ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 16):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage (indien het personage dat heeft):

    ROLLEN: (Er is geen maximaal aantal personages)

    Meisjes:
    1. Alecia Louise Panler || NiamLoveYu
    2. Macy Lynn Fontaine || Confiance
    3. Elizabeth 'Beth' Ruby Verray || Caelestis
    4. gereserveerd door Indis
    5. gereserveerd door MagicToBe
    6. Roselie Maria Luccia Delaroux || IMickeyMouse
    7. Julianna ‘Julia’ May Poehler || Mamo
    8. Valentine Rosetta Ciel || Raccoon
    9. Robin Tigrisblack || Robind19



    Jongens:

    1. Kent 'Samuel' Johnson || Hinrisath
    2.Bastian Félix leMaire || bluebearss
    3.Finley ''Finn'' Montana || Tootles
    4.Louis Caleb Dumont || Raccoon
    5.Clement Gabriel Valverde || Harcourt
    6. Lucka Loïs Seymour|| xthevampire

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162691&page=last&message=175



    Je kunt nog steeds inschrijven

    rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162639

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 11:01 ]


    Do what you love, love what you do

    Valentine Rosetta Ciel

    ''Gaat het?'' vroeg Vinny toen ik wat moest hoesten van het drankje. Zijn bezorgde blik deed me zwakjes glimlachen en ik knikte daarna. "Ja, het is alleen wat...te sterk voor me denk ik." zei ik met een giechel en keek hem dan weer nieuwsgierig aan. ''Dus, als ik het goed begrijp zit je letterlijk opgesloten bij je ouders?'' vroeg hij en schudde vervolgens zijn hoofd. "Dat kun je wel zeggen ja. Ik kom bijna nooit buiten tenzij ik eens mag shoppen, maar dan wel met mijn ouders." zei ik met een zucht en liet mijn vinger dan over de rand van het halfvolle glas wodka glijden. ''Als je ooit verblijf wilt, je kunt altijd bij mij komen,'' zei hij met een vriendelijke knipoog en een brede glimlach sierde mijn lippen ditmaal. "Dat zal ik onthouden."grinnikte ik. Vincent was misschien wel erg veranderd qua uiterlijk, maar hij was nog altijd die vriendelijke jongen van vijf jaartjes geleden. ''En ik heb niet het gevoel dat ze niets om je geven, ze willen je anders nog steeds thuis houden,'' vervolgde hij met een zwak grijnsje waarna hij nog twee glaasjes bestelde. "Euhm, voor mij mag het wat anders zijn, liever iets zoets." vroeg ik dan aan de man bij de bar. "Hoe kom je aan al die tattoos? " vroeg ik hem nieuwsgierig terwijl ik de tekeningen op zijn lichaam goed bekeek. Ze zagen er speciaal uit. "Doet dat niet zeer?" vroeg ik vervolgens verwonderd. Hij had er wel erg veel en bij het gedacht van één naaldje kreeg ik al rillingen. Terwijl ik het drnkaje kreeg keek ik goed naar het goedje. Het leek de kleur van dat bruine frisdrank te hebben. Hoe noemt het ook alweer? Oh ja! Cola, bij mij thuis dronk ik amper frisdrank. Vaak was het water, versgeperst fruitsap op wijnen en cava's. dingen die ik niet zo héél lekker vond, maar ik kon er mee leven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    robin Tigrisblack

    Ik keek nog ff door het raam en verdween toen uit zicht. Ik besloot een broodje te gaan eten die ik gekocht had. Tijdens het eten begon ik met plannen. Ik was van plan om om 9uur toch te douchen. En dan smorgens te vertrekken. Rond de avond weer terug te komen om te kijken of het er nog veilig is. Ik ging nu liggen en keek naar buiten. Het werd al laat ik gok 6 a 7 uur maar goed. Ik heb het vaker fout gehad dat ik dacht 7uur en het was nog maar 2 uur. Ik ging lekker onderuit liggen op de bank. En waarschijnlijk wss ik weggezakt want ik hoorde een raar geluid bij de deur. En ook nog de enige uitweg. Snel pakte ik mijn spullen en vluchte ik naar zolder. Op hoop dat die het niet eerst ging checken.

    Finley 'Finn' Montana
    Ze knikte waarmee ik tevreden was. ''Ja, het is alleen wat.. te sterk voor me denk ik,'' zei ze met een giechel waardoor ik zwak grijnsde en mijn hoofd schudde als teken dat het niet uitmaakte. ''Dat kun je wel zeggen ja. Ik kom bijna nooit buiten tenzij ik eens mag shoppen, maar dan wel met mijn ouders,'' zei ze met een zucht en haar vingers glijden over de rand van het halfvolle glas. Haar iets wat treurige blik veranderde en in plaats van sierde er nu een brede glimlach. ''Dat zal ik onthouden,'' grinnikte ze. Nog een glas wodka hoefde ze niet wat mij alleen maar meer gaf maar of ik daar nou blij mee moest zijn. ''Euhm, voor mij mag het wat anders zijn, liever iets zoets,'' vroeg ze aan de barman terwijl ik haar licht aan bleef staren. ''Hoe kom je aan al die tattoo's?'' Vroeg ze vervolgens nieuwsgierig terwijl ik haar mijn ondergetekende lichaam zag bekijken. ''Doet dat niet zeer?'' Voegde ze er aan toe en ik lachte zachtjes en bekeek nu zelf ook mijn eigen tattoos.
    ''De dichtstbijzijnde tattoo salon in Parijs doet wonderen,'' zei ik tegen haar met een speelse grijns. ''En het valt wel mee denk ik,'' zei ik en fronste bij haar plotselinge interesse in mijn tattoo's. ''Heb je interesse?'' Vraag ik haar dan en ik bekijk haar zuivere, gladde huid. ''In een tattoo bedoel ik,'' voeg ik er aan toe en op mijn gezicht siert een speelse grijns en ik pak het glas vast en kieper die dan ook naar achter.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 23:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julianna May Poehler

    "Ah heel veel kun je daar niet aan doen," zei hij tegen mij, op een geruststellende toon. Ik glimlachte zwakjes. "Misschien kun je me bedanken door je naam te vertellen? Nu ben ik er wel erg nieuwsgierig naar," zei hij met een glimlachje. Ik was helemaal vergeten dat ik me nog steeds niet had voorgesteld. De - eerst nog zwakke - glimlach op mijn gezicht werd wat breder. "Ik ben Julianna," zei ik, waarna ik Louis' hand schudde. "Nou, ehm en misschien kunnen we wat gaan drinken? Tenzij je niet wilt," zei hij wat ongemakkelijk. Ik keek even naar het sportieve horloge wat om mijn pols gebonden zat en haalde vervolgens mijn schouders op. "Ach, waarom ook niet. Ik heb toch niets beters te doen vandaag," zei ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Rosetta Ciel

    Finley lachte zachtjes ''De dichtstbijzijnde tattoo salon in Parijs doet wonderen,''zei hij met een speelse grijns en ik glimlachte even terwijl ik de zichtbare tatoeages goed bekeek ''En het valt wel mee denk ik,'' zei hij en fronste toen even, waardoor ik hem met een vragende blik aankeek.''Heb je interesse?'' vroeg hij plots en een verbaasd geluidje verliet mijn keel. ''In een tattoo bedoel ik,'' verbeterde hij zichzelf waardoor mijn blik weer verzachte en een grinnik mijn lippen verliet. Wat dom van je Valentine, natuurlijk bedoelde hij de tattoos. "Nou ergens wel, maar een heel kleintje" zei ik met een glimlachje. "Maar ik wacht tot mijn achttiende. " vervolgde ik dan. Op die leeftijd zou ik eindelijk verlost zijn van mijn ouders en mijn eigen leventje kunnen leiden. Een speelse grijns sierde nog steeds Finns lippen en daarna sloeg hij weer een glas wodka achterover. Ik nam ook een slokje van mijn zoete frisdrank en zette het dan weer op de toog.

    Louis Caleb Dumont

    "Ik ben Julianna," stelde ze zich dan voor en schudde me de hand, waardoor ik vriendelijk naar haar glimlachte. Op mijn voorstel keek ze even op haar horloge om dan vervolgens haar schouders op te halen. "Ach, waarom ook niet. Ik heb toch niets beters te doen vandaag," zei ze lachend, waardoor ik ook even kort lachte. "Ik weet hier ergens wel een leuk plekje, kom." zei ik tegen haar waarna ik alvast voor liep. "Loop je iedere ochtend door Parijs?" vroeg ik haar dan om een gesprek te beginnen. Mijn handen stak ik weer weg in de zakken van mijn trui en ik keek haar af en toe aan. Na even kwamen we toe bij het cafeetje en hield ik de deur voor haar open. "Dames eerst." zei ik toen met een vriendelijke grijns op mijn gezicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    robin Tigrisblack

    Ik vluchte via het zolder raampje naar buiten en bleef op het dak zitten. Eigelijk best zichtbaar van af de straat. Maar daar had ik schijt aan. Ik keek een best stukje over parijs heen. Ik zag tot me verbazing dat het al donker begon te worden.


    (ik weet de tijd nirt dus ga van savonds is)

    [Het is middag ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Clement Gabriel Valverde

    "Nop! Daarom doe ik het ook hier. Ik weet dat die mensen nu niet thuis zijn, daarom ben ik hier..."
    Hij begint zichzelf af te drogen, en kleedt zich -gelukkig- weer aan. Tegen mijn verwachtingen in, ruimt hij alles netjes op. Behalve de grote natte plek op de grond, zou je niet geweten hebben dat hier enkele seconden geleden een halfnaakte kerel stond.
    "Nou, bedankt dat ik even mijn douche mocht beindigen!"
    Hij knipoogt -ja, echt- en geeft me een klap op mijn schouder. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan wanneer hij me bedankt en aanstalten maakt weg te gaan.
    "Wat denkt meneer te doen?" vraag ik hem, niet bepaald op mijn vriendelijkste toon, wanneer ik hem net de weg kan versperren. "Je weet toch dat ik je kan aangeven? Kan je thuis niet douchen of iets dergelijks?" Afwachtend sla ik mijn armen over elkaar en kijk hem doordringend aan. Achterwaarts loop ik de omheining door, en sta op de stoep. Ik verwacht half dat hij me volgt, ik kan me nog net inhouden hem mee te trekken. Dat zou pas echt vreemd zijn. "Wie ben je trouwens, en wat doe je hier?" Mijn stem klinkt al iets vriendelijker. Ik wil niets riskeren, ik weet niet of deze kerel gevaarlijk is of niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lucka Loïs Seymour


    Ik wil net door het hekje naar buiten gaan, als de onbekende jongen mijn weg versperd. 'Wat denkt meneer te doen?' vraagt hij een beetje onvriendelijk. Ik kijk hem verbaasd aan, wat moet hij nu weer? Ik heb alles opgeruimd, niets gestolen en hem netjes bedankt! 'Je weet toch dat ik je kan aangeven? Kan je thuis niet douchen of iets dergelijks?' Afwachtend slaat de jongen zijn armen over elkaar en kijkt mij doordringend aan. Denkt hij nu dat ik onder de indruk ben? Dan heeft hij het toch echt mis! 'Ik weet dat jij mij kan aangeven, maar voor een kleine douche hoeft dat toch niet? Ik heb niks gestolen, toch? En ik kan niet thuis douchen, want ik heb geen echt huis...' reageer ik, terwijl ik zo ga staan om te laten zien dat ik niet onder de indruk ben. De onbekende jongen loop achteruit de omheining door en blijft dan op de stoep staan. Langzaam volg ik hem, maar zorg wel dat er genoeg ruimte tussen ons in blijft. 'Wie ben je trouwens en wat doe je hier?' vraagt hij. Tot mijn verbazing klinkt hij wat vriendelijker. Toch blijf ik op mijn hoede, misschien gaat hij alsnog de politie bellen... 'Ik ben Lucka en jij bent?' Ik wil nu zijn naam ook weten, voor als hij mij alsnog iets flikt. Daarna reageer ik op de andere vraag: 'Ik kom net van een bokswedstrijd en besloot een frisse douche te nemen om het bloed en het zweet weg te spoelen, mag dat? Ik zou ook als een halve gare over de straat kunnen lopen, maar ik denk niet dat de andere mensen dat zo leuk vinden...' Ik haal even mijn schouders op en kijk wat om mij heen. Geen politie te bekennen...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Clement Gabriel Valverde

    "Ik weet dat jij mij kan aangeven, maar voor een kleine douche hoeft dat toch niet? Ik heb niks gestolen, toch? En ik kan niet thuis douchen, want ik heb geen echt huis..."
    Technisch gezien kan ik hem aansprakelijk stellen voor inbraak, maar alles in mijn hoofd stopt met werken wanneer hij vermeldt dat hij geen huis heeft.
    "Ik ben Lucka, en jij bent?"
    "Clement," zeg ik na een korte stilte. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen of hoe ik me moet gedragen.
    "Ik kom net van een bokswedstrijd en besloot een frisse douche te nemen om het bloed en het zweet weg te spoelen, mag dat? Ik zou ook als een halve gare over de straat kunnen lopen, maar ik denk niet dat de andere mensen dat zo leuk vinden..."
    Hij haalt zijn schouders op en kijkt wat rond. Ik slaak een zucht. Iemand die vecht, voor het amusement van anderen? Doordringend kijk ik hem aan, en ik ben verplicht mijn ogen even te sluiten wanneer mijn hoofd gevuld wordt met beelden van Diego. Diego die... Ik kan het wel uitschreeuwen van de pijn. En geen fysieke pijn. Ik duw mijn handpalmen tegen mijn slapen, in de hoop dat ik mezelf zo wat kan kalmeren en haal even diep adem. Ik open mijn ogen, en kijk hem met een lege blik aan.
    "Goed, ik laat je voor deze ene keer gerust, maar als ik je hier nog een keer zie, je bent gewaarschuwd."
    Ik draai om en kijk eerst om me heen voordat ik de straat oversteek, om zo weer zelf naar huis te lopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Finley 'Finn' Montana
    Ze glimlachte en een verbaasd geluidje verliet haar keel nadat ik mij zelf nog niet verbeterd had wat mij lichtjes deed grijnzen. Haar blik verzachtte en een grinnik verliet haar roze, gestifte lippen. ''Nou ergens wel, maar een heel kleintje,'' antwoordde ze met een glimlachje. ''Maar ik wacht tot mijn achttiende,'' voegde ze er aan toe en ik keek haar vragend aan. ''Waarom dan?'' Vroeg ik haar nieuwsgierig en het lichte gevoel steeg een beetje naar mijn bol. ''Het is hier niet ver vandaan en veel kost het niet,'' zei ik iets wat uitdagend tegen haar en ik haalde een hand door mijn haar. Tattoo's liet ik veelste makkelijk zetten, als ik er een wilde dan zou ik er een nemen. Ik was benieuwd of ze er een zou nemen, nu - op dit moment. Ze leek me wel iemand die uitdagingen aannam maar aan de andere kant zou ze net zoals haar ouders kunnen zijn. Mijn ogen gleden over haar heen en ik glimlachte zwakjes naar haar en pakte toen een pakje sigaretten te voorschijn en bood haar er een aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Rosetta Ciel

    Een vragende blik, gevolgd door een ''Waarom dan?'' werd me gevraagd door Finley. Ik zag hoe hij nieuwsgierig was en veel losser dan daarnet. "Ik weet het niet, vast omdat ik wil nadenken over wat ik op mijn lichaam ga zetten." zei ik schouder ophalend en dronk dan het zoete colaatje op. ''Het is hier niet ver vandaan en veel kost het niet,'' zei hij uitdagend tegen me waarna hij een hand door zijn haar haalde. "Ah het komt ooit nog wel." zei ik met een zwak glimlachje, eerder omdat ik bang ben om de gevolgen. Ik bestelde deze keer een wijntje voor mezelf en steek een blonde lok achter mijn oor om dan vervolgens kort naar Finley te kijken. Hij had een zwakke glimlach om zijn lippen en haalde een pakje sigaretten te voorschijn om me vervolgens eentje aan te bieden. "Euh, nee bedankt." mompelde ik, maar glimlachte dan wel vriendelijk. Ik hield absoluut niet van de geur van sigaren en sigaretten. Mijn vader was er een kei in om ieder uur zo'n sigaar op te roken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    someone for Alecia?


    Do what you love, love what you do

    Lucka Loïs Seymour


    'Clement,' zegt de jongen na een korte stilte. Ik hoor hem een zucht slaken, nadat ik hem verteld over mijn bokshobby, waarom slaakt hij een zucht vraag ik mijzelf af. De jongen kijkt mij indringend aan, maar niet veel later sluit hij zijn ogen en trekt er iets over zijn gezicht - een pijnlijke uitstraling. Clement gaat met zijn handen naar zijn slapen, duwt op zijn slapen en haalt een diepe zucht. 'Gaat het wel goed?' vraag ik mij bezorgd af, niet wetend wat er plotseling met de jongen aan de hand is. Ik wil meer te weten komen, maar het zijn mijn zaken niet... 'Goed, ik laat je voor deze ene keer gerust, maar als ik hier nog een keer zie, je bent gewaarschuwd!' dreigt Clement waarschuwend, waarna hij zich omdraait, om zich heen kijkt en de straat oversteekt. Met een kleine glimlach om mijn lippen volg ik de jongen met mijn ogen. Ik heb geluk gehad, want hij had mij ook aan kunnen geven en dan was ik zeker de pineut geweest! Ik zie de jongen verdwijnen bij een soort flatgebouw aan de overkant en besluit om er ook maar eens vandoor te gaan. Ik moet nog een slaapplek gaan zoeken, voordat het donker word! Ik trek mijn zwarte vest aan over mijn ontblote buik, een T-shirt heb ik namelijk niet bij mij. In mijn joggingsbroek, sneakers en vest - waarvan ik de capuchon over mijn hoofd heen doe - verlaat ik deze plek. In mijn hand bevinden zich mijn handdoek en de witte banden die om mijn vingerknokkels zaten, tijdens de bokswedstrijd. Ik voel met mijn linkerhand even in mijn broekzak, om te checken of ik mijn geld nog heb. Honderdvijftig euro om twee tot drie dagen van te leven. Ik slenter één van de vele winkelstraatjes binnen en zoek een goedkope supermarkt uit, waar ik wat drinken, fruit en brood koop. Daarna loop ga ik op zoek naar een gebouw waar ik mijn maaltijd kan halen. Niet veel later vind ik deze en haal ik wat salade, stokbrood, gebakken aardappeltjes en bakje gekookte groente. Mijn zwerversmaaltijd, maar het gaat er zeker te weten in! Terwijl ik een stuk stokbrood hongerig naar binnen werk, bekijk ik even de mensen om mij heen. Ik zie een aantal meiden giechelend naar mijn buik staren en blozen als ik vriendelijk naar ze glimlach. Misschien word het tijd om een T-shirt aan te schaffen... Nadat ik één derde van mijn geld heb opgemaakt aan kleding en een tas, besluit ik om op zoek te gaan naar een slaapplaats. Ik loop door Parijs, zoekend naar het beste plekje. Het moet niet te druk zijn, niet te opvallend, goed beschut tegen regen en wind en zo zijn er nog veel meer dingen waar ik op moet letten. Misschien zou ik een huisje kunnen lenen, vraag ik mijzelf af. Het duurt niet lang voordat ik een wat afgelegen huisje vind, waarvan ik zie dat de bewoners vast en zeker op vakantie zijn. Ik forceer de deur, zonder het al te veel schade aan te richten en stap naar binnen. Het is een eenvoudig huisje, maar ik ben er blij mee! Als ik mijn maaltijd aan de keukentafel heb beïndigd, loop ik de trap op zoekend naar een bed, waar ik meteen op in slaap val.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 16:07 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    [In Parijs gebruiken ze euro, geen dollar :'3)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.