• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Wauw, dus je maakt nu ook soort van cover gif :O


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Insouciant schreef:
    * Titel Doom Dice
    * Korte Samenvatting Het zou je maar gebeuren... Je bent negentien jaar oud, doet een studie en het geld begint op te raken door de hoge kosten die de studie met zich meebrengt. Gelukkig heb je lieve mede-studenten, die ook nog eens je beste vrienden zijn, die een oplossing hebben gevonden voor het geldprobleem. Het is een experiment en als je er aan deelneemt zal je rijkelijk worden beloond. Je beste vriend is er echter zo enthousiast over dat hij je geen tijd geeft om erover na te denken en voor je het weet ben je al bijna te laat om aan het experiment deel te nemen. Je gaat, maar komt te laat. Dan blijkt het niet zomaar een experiment te zijn, maar een vreemd spel. Een spel waar je vrienden in vast zijn gaan zitten. Jij moet de regels ondertekenen en meedoen, anders sterven ze sowieso...
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Rollende dobbelstenen, zoals deze: klik Verder wil ik er een soort spelbord op, zoals ganzenbord. En een meisje dat een soortement van wraakblik in haar ogen heeft.
    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ? Zou je beide willen proberen? Ik weet namelijk niet echt wat ik mooier vind.
    * Eventuele Exta's De titel graag wat onheilspellends geven, met bliksem of zo? :3

    Als je nog vragen hebt hoor ik het graag (;


    Hier de cover, althans poging tot.
    Twijfel er zelf namelijk een beetje aan, maar ben benieuwd wat jij ervan vind (:


    Credendo Vides

    HelenaRavenclaw schreef:
    Wauw, dus je maakt nu ook soort van cover gif :O


    Als het me lukt. Ben er nog niet heel erg goed in, er komt altijd wel en hapering in.. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:48 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier de cover, althans poging tot.
    Twijfel er zelf namelijk een beetje aan, maar ben benieuwd wat jij ervan vind (:



    Jeeeeeezus, die is gaaf!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier de cover, althans poging tot.
    Twijfel er zelf namelijk een beetje aan, maar ben benieuwd wat jij ervan vind (:



    Ik ben niet echt blij met dat paarse in het midden, verder vind ik hem erg mooi!


    26 - 02 - '16

    DreamerN schreef:
    (...)

    Als het me lukt. Ben er nog niet heel erg goed in, er komt altijd wel en hapering in.. (no_chears)


    hmmm ik ga dan wat proberen met een aanvaag^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Echt mooie covers zeg!

    * Titel - Escape the Walls
    * Korte Samenvatting

    Isabella, dochter van de franse koning Filips IV is zestien jaar oud wanneer zij het kasteel verlaat. Ze ontsnapt aan een huwelijk met de koning van Engeland en duikt een compleet andere wereld in. Na jarenlang te hebben gedroomd van de wereld buiten de vier hoge muren, blijkt het geheel anders te zijn dan ze zich voorgesteld had. De buitenwereld blijkt niet alleen maar mooi te zijn, maar ook gevaarlijk. Ondanks de waarschuwingen had ze nooit voor ogen gehouden wat het donkere bos allemaal zou kunnen verbergen. Niets blijkt te zijn wat het lijkt. Ook nu doet ze eigenlijk niets anders dan ze altijd al heeft gedaan. Ze maakt gebruik van de jarenlange training die ze heeft gehad in boogschieten en reist mee met een jonge ridder, Louis. Samen vechten zij, niet alleen voor hun leven, maar ook voor elkaar.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt

    * Sfeer die het weer moet geven - Zoals beschreven in samenvatting, mooi maar gevaarlijk. Bedrieglijk. Een tikkeltje duister.
    * Horizontaal of verticaal ? - Verticaal
    * Eventuele Exta's - Genre: Historisch, Avontuur, Fantasy, Romantiek


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt blij met dat paarse in het midden, verder vind ik hem erg mooi!


    Ik wilde dat paarse idd ook al weghalen, alleen ik kon niet meer zo ver terug in mijn bewerkingsgeschiedenis :W En het was te veel werk om het helemaal overnieuw te doen.

    Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik wilde dat paarse idd ook al weghalen, alleen ik kon niet meer zo ver terug in mijn bewerkingsgeschiedenis :W En het was te veel werk om het helemaal overnieuw te doen.

    Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.


    Okido ;3


    26 - 02 - '16

    * Titel The diary of Helena Ravenclaw

    * Korte Samenvatting

    Eindelijk wordt het verhaal van Helena Ravenklauw vertelt, de dochter van Rowena Ravenklauw, een van de oprichters van Zweinstein. Lees mee hoe haar jaren op Zweinstein vergaan, hoe ze de hofmakerij van een jongeman afslaat en wat haar uiteindelijk ertoe brengt om haar moeders diadeem te stelen.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt


    * Sfeer die het weer moet geven : mysterieus,middeleeuws en een beetje duister

    * Horizontaal of verticaal ? Kijk maar wat het beste uitziet

    * Eventuele Exta's: niet dat ik weet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Even een MT, gezien ik vrij binnenkort een cover nodig heb en de jouwe me wel bevallen ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    † Titel Heart of Stone.

    † Korte Samenvatting

    Neyiéhne Alydia Hayden en Naveai Xealandra Hayden zijn een twee eiige tweeling, en lijken dus niet op elkaar. De tweeling is echter bij hun geboorte gescheiden (reden hiervoor komt nog, het idee is nog kersvers) en hebben elkaar hierna dan ook nooit meer gezien. Beiden hebben ze een ander pad genomen, en beiden leiden ze dan ook hun eigen leven.
    Neyiéhne is met haar intelligentie al vroeg gaan studeren, en heeft nu de leiding over een wereldberoemd bankbedrijf. Ze is momenteel stinkend rijk, en woont in en in gelukkig met haar man en drie keurig nette, intelligente en brave dochters in een grote villa in London. (London hoeft trouwens niet verwerkt te worden in de cover.
    Naveai is echter niet op het goede pad gebleven. Ze is in het drugsdealen en misdrijf belandt, en moet onder anderen mensen vermoorden voor geld.
    Echter wanneer de twee elkaar op een dag tegenkomen, verafschuwen ze elkaar, in plaats van elkaar te herkennen. Zullen ze elkaar uiteindelijk herkennen? Zullen ze samen verder gaan? Of zullen de twee elkaar niet meer herkennen, en gewoon weer hun eigen leven verder leiden?


    † Eventueel plaatjes die je er perse in wilt


    Ik heb niet per sé een voorkeur van plaatjes. Ik zou enkel graag twee meisjes tot vrouwen hebben, één met tattoo's en piercings en de ander heel sjiek gekleed. (het liefst dezelfde haarkleur en misschien ook oogkleur) Ook zou ik het zeer op prijs stellen als je (hieronder heb ik beschreven wat ik precies bedoel) aan de kant van het meisje tot vrouw met tattoo's en piercings een soort van gif met een pistool waarmee wordt geschoten doet, en aan de kant van het sjieke meisje tot vrouw misschien een gif met een ronddraaiende jurk, waarbij zeg maar de rok omhoog gaat ofzo. Dit is echter een voorkeur, ik zeg niet dat het per sé moet. ^^


    † Sfeer die het weer moet geven


    Het is lastig uit te leggen, dus ik hoop dat je het begrijpt. Maar ik zou dus graag willen dat je de twee meisjes met de ruggen tegen elkaar in het midden zet, en het geheel zeg maar "door tweeën doet". Niet letterlijk, maar dat de kant van het meisje met de tattoo's vol met pistolen en drugs en andere wapens enzo zit en een donkere, gewelddadige sfeer heeft, en de kant van het andere meisje vol met kopjes thee en geld en juist een hele roze, meisjesachtige sfeer. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Maar zoals eerder gevraagd, als je aan beide kanten enkel de gevraagde gif of een gif met iets in die richting doet is dat ook helemaal prima, ik snap dat het anders te veel wordt.

    † Horizontaal of verticaal
    Wat jou het beste uitkomt.


    Ik zou het echt ontzettend tof vinden als je dit waar kan maken ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 18:24 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik kom je even lastig vallen met een cover :3
    Ze zijn zo bootyful ^-^

    * Titel The states of Insanity, al heb ik ook graag ThE sTaTeS oF iNsAnItY. Wat mooier uitkomt, i guess c:
    * Korte Samenvatting

    Watch it drip down, oh so slow
    Watch it drip down, corrupting the snow
    Ah yes, that beautiful red that is your blood
    Arising like a flower from a flower bud

    Drip, drip
    Drip, drip

    How come such beauty can be filthy like this?
    How come such beauty can be impure?
    Dripping down aimlessly in to an abyss
    How much of it will you endure?

    Drip, drip
    Drip, drip

    A lonely smile creeps up my face
    as I chuckle softly
    'Ah, you got some on your pretty lace!'
    I say as I look into your eyes, once so lovely

    Drip, drip
    Drip, drip

    My hands are twitching as I pick up the knife
    I think it's time to take your life
    The metal slicing through your flesh and dress
    Well well, you have made quite the mess!

    Drip, drip
    Drip, drip

    Silently backing away
    On my legs I gently sway
    Looking at you I see my sin
    Looking at you I see my demon within



    Felony Damien Melanthe is a 17 year old boy, he is quite the gentle and cute person. Until you spark his interest that is, if you do he won't try to stop himself from reaching for a knife. Not having a preference in sexuality nor looks, all he will look at is your mind and he only kills for the sake of killing. Himself being pretty genius won't help the police in catching the murderer, aside from not having a pattern or motive. His new pray seems to be the 24 year old detective, who is very skilled to say at least.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Ik heb niet echt iets speciaals of specifieks, maar misschien bloederige handen? In ieder geval iets met bloed en engheid, hehe~
    * Sfeer die het weer moet geven Horror, mysterieus. Zodat het duidelijk te zien is dat het om een moordenaar gaat.
    * Horizontaal of verticaal? Wat mooier uitkomt, maar het liefst verticaal.
    * Eventuele Exta's Als je zo aardig zou zijn om mij te waarschuwen :3 Oh, het verhaal speelt zich of in en rondom 1856! Dus misschien kan je hier iets mee ;D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 18:28 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt blij met dat paarse in het midden, verder vind ik hem erg mooi!


    Vind je het trouwens erg als ik eerst ook andere doe? Dan kan ik het lijstje alvast een beetje afwerken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Vind je het trouwens erg als ik eerst ook andere doe? Dan kan ik het lijstje alvast een beetje afwerken.


    Dat is goed ^^


    26 - 02 - '16