• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Ugh, wou ik er dus toen net aan beginnen, krijg ik een hele lading werk over me heen ): Nu eindelijk een beetje mijn leven weer op de rails dus ik ben van plan het nu echt weer op de pakken.

    Hopelijk haten jullie mij niet omdat ik jullie zo lang heb laten wachten.
    De eerste cover zou er trouwens eentje voor mezelf zijn om er weer in te komen (':


    Credendo Vides

    Mijn cover hoeft niet meer ;)
    Ik was crushonluke


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Like i said, de eerste word er eentje voor mijzelf.


    Credendo Vides

    BoomClap schreef:
    * Titel: Miracle

    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over Avia Sophie Miller een 16 jarige tiener die een auto crash heeft overleeft, in een coma heeft gelegen en wakker geworden is en eerst niet kon wandelen etc. maar dit toch na een eindje kon. Dokters en haar ouders noemen het een mirakel. Avia heeft voor een lange tijd thuis les gekregen, maar haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze net als normale tieners gewoon naar high school gaat. Dit verloopt wat moeilijk voor haar want tegenwoordig zijn tieners nogal cruel. Vrienden maakt ze niet echt tot op een dag ze Travis Jackson leert kennen een jongen die aan kanker heeft geleden en nu eindelijk alles terug op een rijtje begint te krijgen, de twee worden na een lange tijd verliefd op elkaar, maar een relatie tussen de twee lijkt toch niet altijd even gemakkelijk als het lijkt.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Als het kan een foto van Travis Clark (rost haar) en een meisje met zwart haar en het liefst blauwe ogen.

    * Sfeer die het weer moet geven: redelijk lichte sfeer het hoeft echt niet donker te zijn, is het verhaal ook niet echt. Het liefst ook nog romantisch als dat kan

    * Horizontaal of verticaal ?: als het misschien zou lukken, wil je even allebei proberen? Mogen (als je dit wilt tenminste,) twee verschillende zijn

    * Eventuele Exta's: Dit is de inleiding van het verhaal, misschien kan je er iets uithalen?
    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…


    Hierbij een poging gedaan (: Hoop dat je hem leuk vind en hem nog nodig hebt (;


    Credendo Vides

    Ooooohhh die is leeeeuuuukkk!!!!


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Nieuwe cover met Ansel erop x)


    Credendo Vides

    die is prachtig echt waar!


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Yeay, ben blij dat je hem leuk vind (:


    Credendo Vides

    Ugh, bezig met de cover voor Solise, bijna klaar met de gif na ik weet ik niet hoeveel lagen, kom ik erachter dat er een fout in zit die verder zit dan dat ik mijn ongedaan maak functie gaat ):
    Nu dus maar weer overnieuw beginnen, sorry als er dus geen gif in komt x)


    Credendo Vides

    Dan maar even een andere cover (voor Okunoshima) tussendoor gemaakt om er alweer even in te komen;

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:13 ]


    Credendo Vides

    Ashtonswife schreef:
    * Titel: You and i
    * Korte Samenvatting: Jaren lang waren ze beste vrienden. Ze konden niet zonder elkaar. Maar ook niet met elkaar. Maar als Michael Clifford beroemd word laat hij zijn beste vriendin vallen. Amélie had lang gedroomd dat hij toch ineens bij haar op de stoep zou staan. En als dat ook gebeurd. Amélie snapt er niks van, hij doet alsof er niks gebeurd is, alsof hij nog altijd elke dag tegen haar gepraat had. Amélie is eingenlijk helemaal kapot van binnen. En daarom bedenkt ze een plan om Michael terug te pakken. Maar of het een slim plan is..
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:Ashton Irwin Amélie background als je iets mooiers weet mag je het gewoon doen!
    * Sfeer die het weer moet geven: een beetje geheime sfeer
    * Horizontaal of verticaal ? : als een echte boek cover. Het voor Wattpad
    * Eventuele Exta's: Als het kan een Michael cliffords er bij.


    deze wil ik graag veranderen, ik wil iets anders sorry


    * Titel: The Drummerboy
    * Korte Samenvatting: _ Kan je niet geven sorry
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ash Girl Background
    * Sfeer die het weer moet geven: Als 5SOS
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's: Als je een mooier background weet of hebt mag dat ook love ya

    .(K)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:25 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    * Titel
    Die staat nog niet echt vast, dus kan je aub een cover zonder titel maken?
    * Korte Samenvatting

    WWE, World Wrestling Entertainment, worstelen, Amerika's bekendste vechtsport. Wie had ooit kunnen denken dat een simpel meisje, dat op school de stempel als nerd kreeg, zo'n grote fan van deze sport zou zijn? Wie had ooit kunnen denken dat zij de droom had om groots te worden, net zoals alle Superstars en Diva's in de ring? Niemand. Iedereen lachte dit meisje uit, echt iedereen. Op school was ze de 'nerd' die gepest werd, nergens bijhoorde omdat ze stil was, ouderwets gekleed was en altijd zorgde voor hoge cijfers. Thuis was ze het stille meisje dat toch zichzelf was, maar liever een gesloten boek was en zich terug trok op haar kamer. Bij familie was ze net zoals thuis en zelfs niet eens sociaal. Bij vrienden was ze... euh ja, die had ze dus niet. Het kwam er dus op neer dat niemand begreep waarom deze meid van deze sport hield en waarom zij per se in die ring wilde staan. Maar wat iedereen ook zei of deed, Ariel wilde haar droom achterna. Door een unieke kans kon ze zich inschrijven bij een signeersessie in New York, waar die avond ook een show zou doorgaan. Ze had er bovenop een meet & greet gewonnen met John Cena, één van haar favoriete Superstars. Ze zou kosten wat het kost hem vertellen over haar droom, maar zou hij haar helpen? Zoals iedere fan uit het fandom Cenation wist, kon ze op hem rekenen, het was de man met het gouden hart voor zijn fans. Hij zorgde dat ze mee kon doen bij de volgende NXT, een soort van opleiding bij bekende worstelaars om hogerop te komen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Niet per se, maar misschien dat je iets kan met Aimee Carrero en het WWE logo?
    * Sfeer die het weer moet geven
    Niet te donker, maar ook niet te vrolijk. Kijk zelf maar wat er het beste past.
    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal als het kan
    * Eventuele Exta's
    /


    16 - 09 - '17

    Titel:
    Die staat nog niet echt vast, dus graag zonder titel/
    Korte Samenvatting:
    Newt, Minho en Thomas zijn uit het labyrint ontsnapt. Maar ze weten niets meer. Ze weten hoe alles werkt van de echte wereld, maar ze kennen niemand. En niemand lijkt hen te herkennen. De drie jongens worden behandeld als ongedierte, maar waarom?
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Graag plaatjes van Newt, Thomas en Minho (Van de maze runner, alle drie) Gif's mogen ook :)
    Sfeer die het weer moet geven:
    Een beetje donker, 'eng', mysterieus
    Horizontaal of verticaal ?
    Wat beter uitkomt
    Eventuele Exta's
    -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    * Titel Thinking Out Loud || Ibrahim Afellay
    * Korte Samenvatting Dit deel sla ik liever over, het is gewoon een beetje een lovestory iets .
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt



    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus, maar niet te.
    * Horizontaal of verticaal ? verticaal
    * Eventuele Exta's Als jij het mooier vind mag je natuurlijk ook een andere foto van Ibrahim gebruiken


    Firm believer of all that is magic

    Newt_Runner schreef:
    Titel:
    Die staat nog niet echt vast, dus graag zonder titel/
    Korte Samenvatting:
    Newt, Minho en Thomas zijn uit het labyrint ontsnapt. Maar ze weten niets meer. Ze weten hoe alles werkt van de echte wereld, maar ze kennen niemand. En niemand lijkt hen te herkennen. De drie jongens worden behandeld als ongedierte, maar waarom?
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Graag plaatjes van Newt, Thomas en Minho (Van de maze runner, alle drie) Gif's mogen ook :)
    Sfeer die het weer moet geven:
    Een beetje donker, 'eng', mysterieus
    Horizontaal of verticaal ?
    Wat beter uitkomt
    Eventuele Exta's

    -


    Ik was ergens even zo geïnspireerd dat ik direct met deze begonnen was (bloos) en ik weet ook nog niet zo goed wie er nog allemal een cover nodig hebben van wie aangevraagd hadden.
    Maar ik hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides