• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Raisei schreef:
    (...)


    Hopelijk ben jij er net zo blij mee als dat ik hem awesome vind xD



    Oh my god o.o It's awesome. Really really awesome


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    (...)

    Oh my god o.o It's awesome. Really really awesome


    Daar ben ik blij om (bloos)


    Credendo Vides

    Ik ben je vaste klant, haha. En natuurlijk een grote liefhebber van je covers (:

    * Titel: Ik heb nog geen titel voor deze story
    * Korte Samenvatting

    Een gezin trekt in - in een oud huis. Wanneer ze er pas wonen beginnen de drie kinderen erge nachtmerries te krijgen over dingen die in het huis gebeurd zijn. Wanneer het oudste kind 's nachts wakker wordt door de ergste nachtmerrie ooit, ontdekt ze dat haar ouders vermoord zijn. Met scharen door hun hoofd. Wanneer de kinderen dachten dat het niet erger kon, worden ze overvallen door een jonge vrouw die hun wil aanvallen met een schaar. De kinderen slaan op de vlucht, maar lopen zelf in de val. Ze komen een groep jongeren tegen, ieder met een schaar in hun handen. Ze willen de drie kinderen vermoorden omdat het hun opdracht is om mensen te vermoorden. Omdat de oudste van de drie niet wil vermoord worden, besluit ze hun in te pakken en te zeggen dat ze hun groep wil vergezellen, samen met haar twee zussen. De jongeren zijn nog steeds moordlustig, maar vertellen de kinderen waarom ze dit doen. Een man wil een levensechte film maken en heeft deze jongeren gechanteerd, ze hebben dus geen andere keus dan mensen te vermoorden, dit met scharen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Misschien een schaar en drie meisjes die je niet kan zien (dus langs achter of zo)? Of een hele hoop jongeren?
    * Sfeer die het weer moet geven
    Duister
    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    /

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:49 ]


    16 - 09 - '17

    Cissy schreef:

    * Titel
    Without a word
    * Korte Samenvatting
    Het is een Middle Earth story

    Sigrid leeft in Laketown met haar broer, zusje en vader. Ze hebben het zwaar, haar vader ligt niet goed bij de Meester van Laketown, eten is schaars, en hun moeder is een paar jaar geleden overleden. Maar ze houden van elkaar, en dat verzacht de pijn. Maar dan komen er heel veel verassingen. Haar beste vriend Cenyc blijkt gevoelens voor haar te koesteren, waardoor Sigrid in de war raakt. Er komen ook nog ineens dwergen Erebor heroveren, en Laketown word volledig in de brand gezet door Smaug. Nadat haar vader hem vermoord gaan ze naar Erebor, waar the Battle of the five armies staat te beginnen. en ze leert de elf Osben kennen. Cenyc sterft, en Sigrid is gevuld met haat en verdriet. Osben helpt haar erdoorheen voor zolang hij bij haar kan zijn, want zijn lot en rijk liggen ergens anders. Maar als Osben weg is, met pijn in zijn hart, leert Sigrid de waarheid kennen, en accepteren. En hopeloos gaat ze weg om degene te zoeken van wie ze houd.

    Dat is het ongeveer, het is niet de officiële samenvatting maar meer wat er waarschijnlijk gaat gebeuren.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Eentje van Sigrid Bijv deze: http://tolkiengateway.net/w/images/c/cf/The_Hobbit_-_The_Desolation_of_Smaug_-_Sigrid.png
    of deze: http://www.jaimeleigh.com/wp-content/uploads/2014/04/Tilda_daughter_of_Bard_the_bowman.jpg

    this guy: http://www.photoshopytutoriales.com/wp-content/uploads/2013/07/elultimoelf.jpg

    Misschien als achtergrond dit bijv: Mirkwood http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2012/360/b/0/tolkien_wallpaper__mirkwood_by_mcnealy-d5pb126.jpg

    En misschien nog een kaart van Middle earth?

    * Sfeer die het weer moet geven
    Verdrietig, in de war, maar toch met een sprankje hoop. Poëtische bui :Y)
    * Horizontaal of verticaal ? Het liefst horizontaal
    * Eventuele Exta's Je moet maar even kijken of het mooi is om die jongen erop te doen, want ik heb zo mijn twijfels of het mooi of niet mooi is. (nerd)


    Bedoelde je zoiets?
    EDIT : Oh, ik lees nu pas weer dat je liever horizontaal hebt, dus sorry voor de verticale cover xD Het zit zo automatisch bij me ingebakken.

    zonder tekst

    Met tekst

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 22:32 ]


    Credendo Vides

    Cover die ik heb gemaakt voor Beetleblade


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Cissy schreef:
    (...)


    Bedoelde je zoiets?
    EDIT : Oh, ik lees nu pas weer dat je liever horizontaal hebt, dus sorry voor de verticale cover xD Het zit zo automatisch bij me ingebakken.

    zonder tekst

    Met tekst



    Omg hij is amaziing!!!!!! Nee nee, ik bedoelde verticaal sorry ik haal ze altijd door de war!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Je covers zijn echt mooi geworden. Ze waren vroeger al leuk, maar nu zijn ze nog meer wowie. Ik zou gewoon een request willen doen ook al heb ik er niet perse eentje nodig. Gewoon om te zien hoe jij het zou aanpakken. Snap je?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat ik jouw covers echt heel mooi vind en ik mijn verhaal ga herschrijven! (:

    * Titel: Pijlenregen
    * Korte Samenvatting

    De wereld is in twee delen opgesplitst. Zakyros en Veraines staan lijnrecht tegenover elkaar en hoewel ze jaren lang in vrede hebben samen geleefd, dreigt er altijd een oorlog uit te breken. Reagan is een jonge jongen die in een arm dorpje in het Verain rijk leeft. Op een dag vallen enkele Verain Strijders hun huis binnen en nemen zijn vader mee. De reden vertellen ze hem niet. Ook zijn zussen en broertje worden meegenomen. Reagan blijft alleen achter omdat hij niet aanwezig was in het huis.
    Reagan weet dat hij vanaf dat moment een gezocht persoon in Hiddle is. Hij besluit te vluchten en verbergt zich diep in het Donkere Bos. Steeds verder reist hij weg van zijn dorp en komt daarmee dichterbij de grens van Veraines. Op het moment dat hij betrapt wordt door wachters wordt hij gered door een onbekende boogschutter.
    Vanaf dat moment begint zijn zoektocht naar de waarheid achter de ontvoering van zijn familie. Hij ontdekt dat de oorlog dichterbij is dan iemand ooit had verwacht. Kan hij de wereld op tijd waarschuwen?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Hoofdpersoon
    Bijpersoon
    En misschien een foto van een donker bos/donkere bomen - maar dat laat ik geheel aan jou! Verder mag je het helemaal zelf weten wat je ermee doet. Het lijkt me het mooiste als de twee personages echt centraal staan in de cover.
    * Sfeer die het weer moet geven: Avontuurlijk en iets middeleeuws
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's Nee, ga los (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel verhaal Bevroren liefde
    Korte beschrijving

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.


    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dorbev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze:


    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Een foto van hem is vrij te kiezen, maar hij moet er zo uitzien: (niet in zijn pubertijd dus). Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf. Die is mijn favoriete foto, maar je bent vrij om iets anders te kiezen.


    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Je covers zijn echt mooi geworden. Ze waren vroeger al leuk, maar nu zijn ze nog meer wowie. Ik zou gewoon een request willen doen ook al heb ik er niet perse eentje nodig. Gewoon om te zien hoe jij het zou aanpakken. Snap je?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ziggler > Tylan


    16 - 09 - '17

    Even nog een aantal die ik gemaakt heb (:

    Even een simpele cover voor Isimat tussendoor:



    En een cover voor Rider:



    Ik ga nu verder met het rijtje, al ben ik ook druk bezig met mijn kamer op te ruimen en nog huiswerk.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:45 ]


    Credendo Vides

    > Titel {Wel of niet op de cover) De titel is hidden blossom, die moet wel op de cover, evenals (wel een stuk kleiner dan de titel) SOTY
    > Naam op de cover? zo ja, welke? De naam Nina van Apeldoorn moet op de cover
    > Beschrijving van de story

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

    > Gewenste afbeeldingen collectie weheartit Hiervan niet de foto's van het blonde meisje of de jongen.
    > Horizontaal of verticaal? wat jij het mooist vind
    > Lettertype? (beschrijven) Bloemig of aziatisch (natuurlijk niet in het chinees geschreven
    > Sfeer van de cover Aziatisch, historisch, mysterieus, een element van kersenbloesem, maar niet té roze!
    > Extra's? niet zwart-wit aub
    Succes!!
    xoxo


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Taytay schreef:
    > Titel {Wel of niet op de cover) De titel is hidden blossom, die moet wel op de cover, evenals (wel een stuk kleiner dan de titel) SOTY
    > Naam op de cover? zo ja, welke? De naam Nina van Apeldoorn moet op de cover
    > Beschrijving van de story
    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

    > Gewenste afbeeldingen collectie weheartit Hiervan niet de foto's van het blonde meisje of de jongen.
    > Horizontaal of verticaal? wat jij het mooist vind
    > Lettertype? (beschrijven) Bloemig of aziatisch (natuurlijk niet in het chinees geschreven
    > Sfeer van de cover Aziatisch, historisch, mysterieus, een element van kersenbloesem, maar niet té roze!
    > Extra's? niet zwart-wit aub
    Succes!!
    xoxo


    Oh? Ik dacht dat je zei dat iemand anders al de cover voor je zou maken. xD

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:14 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh? Ik dacht dat je zei dat iemand anders al de cover voor je zou maken. xD


    Ja klopt, heeft ie ook gedaan, alleen ik ben nog niet helemaal tevreden


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein