• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Wow je bent snel xD.
    Ehm, ja, ik wil niet moeilijk doen, maar ik zoek meer iets van dat je niet zo duidelijk meer zit dat ze uit de maze kwamen. Ik ga niet verder in op de andere boeken, en dat doet deze cover wel een beetje vermoeden.
    Sorry als ik moeilijk ben, hehe


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Wow je bent snel xD.
    Ehm, ja, ik wil niet moeilijk doen, maar ik zoek meer iets van dat je niet zo duidelijk meer zit dat ze uit de maze kwamen. Ik ga niet verder in op de andere boeken, en dat doet deze cover wel een beetje vermoeden.
    Sorry als ik moeilijk ben, hehe


    Waaruit vind je dit blijken? Dan kan ik zien wat ik er nog aan moet doen.


    Credendo Vides

    uit het plaatje erboven, en dat ze alle drie nog dat leren ding om hebben (Nou ja, Thomas en Minho dan) Ik heb ook even zitten googlen en ik vind dit wel mooi gedaan:


    Daar zie alleen hun koppies. Ja, wel met een stuk in hun handen, maar dat maakt niet zo heel veel uit voor mij.
    Ik hoop dat ik niet te moeilijk ben :P

    En ik heb een titel btw: "Shuckface"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:25 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    M'n cover is niet meer nodig, toch bedankt!


    16 - 09 - '17

    Oké, nu weet ik zeker dat ik weer door kan gaan met het maken van covers aangezien ik ongeveer 5 van de 7 dagen thuis zit...
    Dus iedereen die de cover nog nodig heeft, graag weer een berichtje sturen.

    ECHT DUIZENDMAAL EXCUSES VOOR STEEDS HET LANGE WACHTEN VAN DE AFGELOPEN... MAANDEN.


    Credendo Vides

    * Titel "Shuckface" || The Golden Trio - Minho, Newt & Thomas
    * Korte Samenvatting Een groepje Gladers is net uit de Glade ontsnapt, maar Wicked lijkt nog niet klaar met hen. De drie jongens hebben eerst nog niets door, omdat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben. Newt lijkt niet eerlijk tegen hen te zijn geweest. Hij heeft meerdere malen zelfmoord geprobeerd te plegen en snijdt zichzelf nu nog steeds.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Als je plaatjes kan vinden van Dylan O'brien en Ki Hong Lee die beide verbaast kijken, en Thomas Sangster die wat depressief kijkt en dat mooi inelkaar kan blenden?
    * Sfeer die het weer moet geven Beetje mysterieus en verdrietig
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's -

    (Heb de verhaallijn iets aangepast, dus dit lijstje aanhouden :P)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 16:37 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Dus die vorige hoeft niet meer?


    Credendo Vides

    Nee, alleen deze


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik ga ook maar weer eens iets aanvragen aangezien ik wil beginnen met een nieuw verhaal maar ik zelf niet echt een mooie/leuke cover voorelkaar krijg :')

    -Titel
    I am a Nobody
    -Korte Samenvatting
    Amy is zeventien jaar, ze is een Nobody. Niemand ziet haar staan, niemand praat over haar en op één vriend na is ze alleen. Haar beste vriendin is net zoals zij, een Nobody. Al heeft zij een vriendje, en Amy niet.
    Alles veranderd in haar leven wanneer de school een nieuwe leerling krijgt die bij haar in de klas terecht komt.
    Hij is totaal geen Nobody, iedereen wil de aandacht van de nieuwe leerling.
    -Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Foto 1
    En een foto van Niall Horan, iets als de foto van het meisje, dat hij er ongeveer tot de middel op staat maar wel recht in de camera kijkt en lacht (:
    -ik kan zelf nu nog niks vinden dus als ik iets vind laat ik het je weten (:-
    -Sfeer die het weer moet geven
    Romantisch en een beetje down.
    Van onder naar boven misschien dat de onderkant wat warmer/romantisch is en dat het dan overloopt in een koudere/downe sfeer,
    -Horizontaal / verticaal
    -Eventuele Exta's
    Het meisje wat doorzichtig, omdat zij meer een Nobody is.
    Graag een sierlijk lettertype (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 19:55 ]


    Little do you know

    * Titel
    Miss 'I Think I'm Everything' • Merlin Fanfiction
    * Korte Samenvatting

    Een prinses uit een andere stad werd naar Camelot gelokt om een onbekende reden. Later blijkt dat het met Morgana te maken had. Er werd haar een geldbuit beloofd als ze haar tijd in Camelot zou uitzetten, zelfs haar ouders werden overgehaald met een hoop geld. Uther was zo vriendelijk om haar op te vangen door een verzonnen verhaal waar zelfs de prinses niets van af wist, ze dacht enkel dat ze uitgenodigd werd om voor een tijdje in Camelot te verblijven met eventueel een reden naast die geldbuit. Als de prinses in Camelot aankomt werd ze op slag verliefd op Arthur, die haar niet eens ziet staan. Tijdens haar verblijf liep er ook nog eens een hele boel mis waardoor Camelot er slecht voor kwam te staan en mensen het dorp anders gingen bekijken. En als de prinses ontdekte dat Merlin kon toveren en wist dat Uther dat verbood, chanteerde ze hem of dreigde haar mond voorbij te praten.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Misschien een meisje dat zou passen binnen de serie. Zo denk ik eventueel aan iemand zoals Keira Knightley of zo? Kijk zelf maar wat je doet en zo. Ik weet toch dat je de serie kent en je maakt altijd iets leuks van je covers, dus ik vertrouw op je creativiteit (:
    * Sfeer die het weer moet geven
    Kijk zelf maar wat past. Misschien een beetje mysterieus of zo?
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    /

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 23:29 ]


    16 - 09 - '17

    * Titel
    Angel of Death
    * Korte Samenvatting

    De Aarde zoals voorheen is niet meer. Door de grootste oorlog allertijden is deze totaal verwoest. De mensen zijn bang voor één ding: De Dood. Ze aanbidden deze zodat de Dood hen genadig zal zijn. Speciale kerken zijn opgericht voor Heer Cansylias, zoals de Dood wordt genoemd. Iedereen is verplicht de diensten bij te wonen, maar er is altijd verzet. Dit wordt nooit opgemerkt. Tot een groepje van vijf tieners iets te sympathiek aan het werk gaat. Ze willen zelfs op zoek gaan naar Heer Cansylias; om te bewijzen dat hij niet bestaat of om hem voor eens en voor altijd het zwijgen op te leggen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou graag iets willen met ofwel 5 silhouetten van engelen, ofwel 1 silhouet van een vrouwelijke engel ofwel 1 silhouet van een vrouwelijke warrior. Als achtergrond zou ik het liefst iets met een gebied met rotsen en bergen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Donker, mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal
    * Eventuele Extra's
    Het liefst in het klein ergens mijn naam: M. de Crook

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 12:20 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Newt_Runner schreef:
    * Titel "Shuckface" || The Golden Trio - Minho, Newt & Thomas
    * Korte Samenvatting Een groepje Gladers is net uit de Glade ontsnapt, maar Wicked lijkt nog niet klaar met hen. De drie jongens hebben eerst nog niets door, omdat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben. Newt lijkt niet eerlijk tegen hen te zijn geweest. Hij heeft meerdere malen zelfmoord geprobeerd te plegen en snijdt zichzelf nu nog steeds.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Als je plaatjes kan vinden van Dylan O'brien en Ki Hong Lee die beide verbaast kijken, en Thomas Sangster die wat depressief kijkt en dat mooi inelkaar kan blenden?
    * Sfeer die het weer moet geven Beetje mysterieus en verdrietig
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's -

    (Heb de verhaallijn iets aangepast, dus dit lijstje aanhouden :P)



    Ik ben echt heel benieuwd wat je ervan vind, zelf heb ik er namelijk nog mijn twijfels bij... Al vind ik die zonder tekst mooier xD.

    zonder tekst:


    Met tekst

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 17:45 ]


    Credendo Vides

    TheHorcrux schreef:

    Ik ga ook maar weer eens iets aanvragen aangezien ik wil beginnen met een nieuw verhaal maar ik zelf niet echt een mooie/leuke cover voorelkaar krijg :')

    -Titel
    I am a Nobody
    -Korte Samenvatting
    Amy is zeventien jaar, ze is een Nobody. Niemand ziet haar staan, niemand praat over haar en op één vriend na is ze alleen. Haar beste vriendin is net zoals zij, een Nobody. Al heeft zij een vriendje, en Amy niet.
    Alles veranderd in haar leven wanneer de school een nieuwe leerling krijgt die bij haar in de klas terecht komt.
    Hij is totaal geen Nobody, iedereen wil de aandacht van de nieuwe leerling.
    -Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Foto 1
    En een foto van Niall Horan, iets als de foto van het meisje, dat hij er ongeveer tot de middel op staat maar wel recht in de camera kijkt en lacht (:
    -ik kan zelf nu nog niks vinden dus als ik iets vind laat ik het je weten (:-
    -Sfeer die het weer moet geven
    Romantisch en een beetje down.
    Van onder naar boven misschien dat de onderkant wat warmer/romantisch is en dat het dan overloopt in een koudere/downe sfeer,
    -Horizontaal / verticaal
    -Eventuele Exta's
    Het meisje wat doorzichtig, omdat zij meer een Nobody is.
    Graag een sierlijk lettertype (:


    Ik heb wat geprobeerd (:

    zonder tekst


    Met tekst


    Credendo Vides

    Omygowd totaal niet wat ik verwachtte maar hij is zo mooi!!
    Love it<3
    Thankss (:


    Little do you know

    Ohmygaawd i love it!
    Alleen de tekst idd. Kan je dat 'Shuckface' misschien in t rood doen? (Like blood ofzo) Of is het dan heel lelijk. Hehe.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep