• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Newt_Runner schreef:
    Ohmygaawd i love it!
    Alleen de tekst idd. Kan je dat 'Shuckface' misschien in t rood doen? (Like blood ofzo) Of is het dan heel lelijk. Hehe.


    Dit is de titel met rood (: Al is het misschien niet de rood die je bedoelde, maar dat werd te donker om duidelijk te zijn.


    Credendo Vides

    Ziggler schreef:

    * Titel
    Miss 'I Think I'm Everything' • Merlin Fanfiction
    * Korte Samenvatting
    Een prinses uit een andere stad werd naar Camelot gelokt om een onbekende reden. Later blijkt dat het met Morgana te maken had. Er werd haar een geldbuit beloofd als ze haar tijd in Camelot zou uitzetten, zelfs haar ouders werden overgehaald met een hoop geld. Uther was zo vriendelijk om haar op te vangen door een verzonnen verhaal waar zelfs de prinses niets van af wist, ze dacht enkel dat ze uitgenodigd werd om voor een tijdje in Camelot te verblijven met eventueel een reden naast die geldbuit. Als de prinses in Camelot aankomt werd ze op slag verliefd op Arthur, die haar niet eens ziet staan. Tijdens haar verblijf liep er ook nog eens een hele boel mis waardoor Camelot er slecht voor kwam te staan en mensen het dorp anders gingen bekijken. En als de prinses ontdekte dat Merlin kon toveren en wist dat Uther dat verbood, chanteerde ze hem of dreigde haar mond voorbij te praten.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Misschien een meisje dat zou passen binnen de serie. Zo denk ik eventueel aan iemand zoals Keira Knightley of zo? Kijk zelf maar wat je doet en zo. Ik weet toch dat je de serie kent en je maakt altijd iets leuks van je covers, dus ik vertrouw op je creativiteit (:
    * Sfeer die het weer moet geven
    Kijk zelf maar wat past. Misschien een beetje mysterieus of zo?
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's


    Ben benieuwd wat je ervan vind (:

    Zonder tekst

    Met tekst


    Credendo Vides

    Omg, I love it! Hartelijk dank!


    16 - 09 - '17

    Ik heb een probleempje. Als ik het plaatje bovenaan mijn hoofdstuk wil zetten krijg ik steeds de melding dat de url niet klopt. Vind je het erg dat ik het plaatje opnieuw upload via Tinypic voor een url die werkt?


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Ik heb een probleempje. Als ik het plaatje bovenaan mijn hoofdstuk wil zetten krijg ik steeds de melding dat de url niet klopt. Vind je het erg dat ik het plaatje opnieuw upload via Tinypic voor een url die werkt?


    Oh vaag, maar is goed hoor.
    Zelf vind ik tinypic niet fijn xD Maar normaal doet de link het wel gewoon... Oo.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh vaag, maar is goed hoor.
    Zelf vind ik tinypic niet fijn xD Maar normaal doet de link het wel gewoon... Oo.


    Op de voorkant van mijn story werkt het, maar als ik hem in een hoofdstuk wil zetten niet. Ik vind het ook vreemd. Maar bedankt.


    16 - 09 - '17

    * Titel
    Without a word
    * Korte Samenvatting

    Het is een Middle Earth story

    Sigrid leeft in Laketown met haar broer, zusje en vader. Ze hebben het zwaar, haar vader ligt niet goed bij de Meester van Laketown, eten is schaars, en hun moeder is een paar jaar geleden overleden. Maar ze houden van elkaar, en dat verzacht de pijn. Maar dan komen er heel veel verassingen. Haar beste vriend Cenyc blijkt gevoelens voor haar te koesteren, waardoor Sigrid in de war raakt. Er komen ook nog ineens dwergen Erebor heroveren, en Laketown word volledig in de brand gezet door Smaug. Nadat haar vader hem vermoord gaan ze naar Erebor, waar the Battle of the five armies staat te beginnen. en ze leert de elf Osben kennen. Cenyc sterft, en Sigrid is gevuld met haat en verdriet. Osben helpt haar erdoorheen voor zolang hij bij haar kan zijn, want zijn lot en rijk liggen ergens anders. Maar als Osben weg is, met pijn in zijn hart, leert Sigrid de waarheid kennen, en accepteren. En hopeloos gaat ze weg om degene te zoeken van wie ze houd.

    Dat is het ongeveer, het is niet de officiële samenvatting maar meer wat er waarschijnlijk gaat gebeuren.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Eentje van Sigrid Bijv deze: http://tolkiengateway.net/w/images/c/cf/The_Hobbit_-_The_Desolation_of_Smaug_-_Sigrid.png
    of deze: http://www.jaimeleigh.com/wp-content/uploads/2014/04/Tilda_daughter_of_Bard_the_bowman.jpg

    this guy: http://www.photoshopytutoriales.com/wp-content/uploads/2013/07/elultimoelf.jpg

    Misschien als achtergrond dit bijv: Mirkwood http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2012/360/b/0/tolkien_wallpaper__mirkwood_by_mcnealy-d5pb126.jpg

    En misschien nog een kaart van Middle earth?

    * Sfeer die het weer moet geven
    Verdrietig, in de war, maar toch met een sprankje hoop. Poëtische bui :Y)
    * Horizontaal of verticaal ? Het liefst horizontaal
    * Eventuele Exta's Je moet maar even kijken of het mooi is om die jongen erop te doen, want ik heb zo mijn twijfels of het mooi of niet mooi is. (nerd)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Raisei schreef:

    * Titel
    Angel of Death
    * Korte Samenvatting
    De Aarde zoals voorheen is niet meer. Door de grootste oorlog allertijden is deze totaal verwoest. De mensen zijn bang voor één ding: De Dood. Ze aanbidden deze zodat de Dood hen genadig zal zijn. Speciale kerken zijn opgericht voor Heer Cansylias, zoals de Dood wordt genoemd. Iedereen is verplicht de diensten bij te wonen, maar er is altijd verzet. Dit wordt nooit opgemerkt. Tot een groepje van vijf tieners iets te sympathiek aan het werk gaat. Ze willen zelfs op zoek gaan naar Heer Cansylias; om te bewijzen dat hij niet bestaat of om hem voor eens en voor altijd het zwijgen op te leggen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou graag iets willen met ofwel 5 silhouetten van engelen, ofwel 1 silhouet van een vrouwelijke engel ofwel 1 silhouet van een vrouwelijke warrior. Als achtergrond zou ik het liefst iets met een gebied met rotsen en bergen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Donker, mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal
    * Eventuele Extra's
    Het liefst in het klein ergens mijn naam: M. de Crook


    Hopelijk ben jij er net zo blij mee als dat ik hem awesome vind xD


    Credendo Vides

    Even snel tussendoor nog twee gemaakt voor Tsuchiya/


    Credendo Vides

    Cover die ik heb gemaakt voor Rudolph:


    Credendo Vides

    Cover die ik gemaakt heb voor Donar


    Credendo Vides

    * Titel Doom Dice
    * Korte Samenvatting Het zou je maar gebeuren... Je bent negentien jaar oud, doet een studie en het geld begint op te raken door de hoge kosten die de studie met zich meebrengt. Gelukkig heb je lieve mede-studenten, die ook nog eens je beste vrienden zijn, die een oplossing hebben gevonden voor het geldprobleem. Het is een experiment en als je er aan deelneemt zal je rijkelijk worden beloond. Je beste vriend is er echter zo enthousiast over dat hij je geen tijd geeft om erover na te denken en voor je het weet ben je al bijna te laat om aan het experiment deel te nemen. Je gaat, maar komt te laat. Dan blijkt het niet zomaar een experiment te zijn, maar een vreemd spel. Een spel waar je vrienden in vast zijn gaan zitten. Jij moet de regels ondertekenen en meedoen, anders sterven ze sowieso...
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Rollende dobbelstenen, zoals deze: klik Verder wil ik er een soort spelbord op, zoals ganzenbord. En een meisje dat een soortement van wraakblik in haar ogen heeft.
    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ? Zou je beide willen proberen? Ik weet namelijk niet echt wat ik mooier vind.
    * Eventuele Exta's De titel graag wat onheilspellends geven, met bliksem of zo? :3

    Als je nog vragen hebt hoor ik het graag (;

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 18:04 ]


    26 - 02 - '16

    @Insouciant , ik heb je in het lijstje gezet.

    Cover die ik heb gemaakt voor Assassin :

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 19:08 ]


    Credendo Vides

    Ik ben echt verliefd op al je covers Ö


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Ik ben echt verliefd op al je covers Ö


    Awh, bedankt (bloos)(flower)


    Credendo Vides