• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Was mijn rol goed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het nu goed dat Henry de rechterhand van de leider van de Rueri is?


    help

    Is er iemand die vriendjes wil zijn met Meghan??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Tolkien schreef:
    Is het nu goed dat Henry de rechterhand van de leider van de Rueri is?

    Ja, daar had ik je toch al eerder toestemming voor gegeven.

    @ Kairos, je personage is oké. Alleen de waterelven zijn vredelievend, zullen daarvoor geen mensen vermoord hebben om de reden "liefde".

    Ik zal de personages op de laatste pagina erbij schrijven wanneer ik de laptop tot mijn beschikking heb.
    En damn, best veel mensen hebben dat hun ouders vermoord zijn door magische wezens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ja, daar had ik je toch al eerder toestemming voor gegeven.

    @ Kairos, je personage is oké. Alleen de waterelven zijn vredelievend, zullen daarvoor geen mensen vermoord hebben om de reden "liefde".

    Ik zal de personages op de laatste pagina erbij schrijven wanneer ik de laptop tot mijn beschikking heb.
    En damn, best veel mensen hebben dat hun ouders vermoord zijn door magische wezens.


    Gewoon voor de zekerheid. ^^ Ik moet nog steeds een geschiedenis voor Henry verzinnen. :')


    help

    Mijn topics (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 16:02 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    MissMills schreef:
    Is er iemand die vriendjes wil zijn met Meghan??


    Ik zie Rusty haar ergens nog wel op sleeptouw nemen als hij merkt dat ze best verlegen is om te laten zien dat de wereld zo slecht nog niet is x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Oké, change of plans: morgen zet ik iedereen erbij, want ik kan niet bij mijn laptop momenteel.
    Ik wil tegen het weekend aan (hoogstwaarschijnlijk zaterdag) beginnen met de roleplay, dus degenen die hun rol nog moeten aanmaken/ -passen -- jullie zijn ervan op de hoogte. Alhoewel ik natuurlijk wel rekening houd met de latere users en wanneer jullie tijd hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal Henry zo snel mogelijk proberen af te werken. Ik probeer het morgen.


    help

    Keya is klaar, ben het helemaal vergeten te melden. Moet ik haar voor je naar voren halen, of niet?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cashby schreef:
    (...)

    Ik zie Rusty haar ergens nog wel op sleeptouw nemen als hij merkt dat ze best verlegen is om te laten zien dat de wereld zo slecht nog niet is x3


    Hahaha, ja dat zie ik ook wel voor me :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Well, hello there (:
    Back from barcalona.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coombs schreef:
    Well, hello there (:
    Back from barcalona.


    Oehh, was 't leuk??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)

    Oehh, was 't leuk??


    Bepaalde momenten wel, maar wat een puber-gezeik D; En opgescheept zitten met een geschift koppel is ook niet geweldig :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ja, daar had ik je toch al eerder toestemming voor gegeven.

    @ Kairos, je personage is oké. Alleen de waterelven zijn vredelievend, zullen daarvoor geen mensen vermoord hebben om de reden "liefde".

    Ik zal de personages op de laatste pagina erbij schrijven wanneer ik de laptop tot mijn beschikking heb.
    En damn, best veel mensen hebben dat hun ouders vermoord zijn door magische wezens.


    Maar ze is slechts 1/4 waterelf, kan het dan ook niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered