• Ik ben van plan binnenkort een RPG te openen rond het thema Mythologie, dus met Griekse goden en wezens enzovoort, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die hier aan mee zouden willen doen en of er nog ideeën zijn voor een verhaallijn? (:

    Let me know
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tholomew schreef:
    Lololol. Stijl heeft absoluut niets te maken met het perspectief waarin je schrijft. Dat is hetzelfde als zeggen dat ie iemands kookkunsten niet waardeert vanwege de pannenset die hij gebruikt.

    Dat je een voorkeur hebt, kan ik maar al te goed begrijpen en dat je verandering eventueel moeilijk of vervelend vindt, maar alsjeblieft. Zeg dat dan en niet dat het je schrijfstijl niet ten goede komt, want die dingen zijn werkelijk niet afhankelijk van elkaar. Dat maak je er dan zelf van


    Okay dan. Bedankt dat je het zo vriendelijk brengt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil meedoen, mits er een woordenminimum is van 200 woorden.


    26 - 02 - '16

    Kairos schreef:
    (...)

    Okay dan, nu heb ik er al helemaal geen zin meer in.


    Het is niet onwaar, máár laten we het gezellig houden? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kairos schreef:
    (...)

    Okay dan. Bedankt dat je het zo vriendelijk brengt.


    Sorry. Dat was niet aardig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    -

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 19:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tholomew schreef:
    (...)

    Sorry. Dat was niet aardig.


    Kom je lekker op tijd mee.

    Maar goed. Ik doe dus alleen mee als er een limiet komt. Daarin ga ik mee met Cheryl.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 19:12 ]


    26 - 02 - '16

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha ja daar zat ik ook al over na te denken, ik dacht misschien dat ze op aarde geen krachten meer hebben, maar dat is niet echt leuk. Misschien dat ze niet op aarde kunnen leven en langzaam sterven/zwakker worden?


    Of ze hebben alleen krachten op bepaalde momenten of met een talisman? Als ze die om hebben / bij zich hebben, kunnen ze hun krachten gebruiken en dat mensen die willen stelen voor hun eigen gewin? Maar dat mensen eigenlijk niet geschikt zijn om met die kracht om te gaan (al weten ze dat zelf niet).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Roku schreef:
    (...)

    Kom je lekker op tijd mee.

    Maar goed. Ik doe dus alleen mee als er een limiet komt. Daarin ga ik mee met Cheryl.


    Het is jammer dat je je daardoor tegen laten houden. Wat dacht je van... degene die een limiet willen houden zich een limiet en degenen die dat niet willen doen dat niet? :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tholomew schreef:
    (...)

    Of ze hebben alleen krachten op bepaalde momenten of met een talisman? Als ze die om hebben / bij zich hebben, kunnen ze hun krachten gebruiken en dat mensen die willen stelen voor hun eigen gewin? Maar dat mensen eigenlijk niet geschikt zijn om met die kracht om te gaan (al weten ze dat zelf niet).


    Oeh dat is ook leuk. En dan gaat er iets vreselijk fout als mensen de talisman om doen. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Oeh dat is ook leuk. En dan gaat er iets vreselijk fout als mensen de talisman om doen. ;o


    Joaaah. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Het is jammer dat je je daardoor tegen laten houden. Wat dacht je van... degene die een limiet willen houden zich een limiet en degenen die dat niet willen doen dat niet? :p


    How about no?
    Dan doe ik nog liever helemaal niet mee. Ik heb geen zin om keihard m'n best te doen voor mensen die niet eens een normale posts van 10 regels kunnen schrijven.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    How about no?
    Dan doe ik nog liever helemaal niet mee. Ik heb geen zin om keihard m'n best te doen voor mensen die niet eens een normale posts van 10 regels kunnen schrijven.


    Maar 'je best doen' is toch niet expliciet verbonden aan het aantal woorden? Misschien verzint iemand wel de meest epische quotes ooit, maar zijn het toch maar enkele regels en heeft hij er heel lang over na gedacht.
    Ik weet dat dat overdreven is, maar het gaat om het principe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Maar 'je best doen' is toch niet expliciet verbonden aan het aantal woorden? Misschien verzint iemand wel de meest epische quotes ooit, maar zijn het toch maar enkele regels en heeft hij er heel lang over na gedacht.
    Ik weet dat dat overdreven is, maar het gaat om het principe.


    Je snapt mijn punt gewoon niet hè. Ik heb geen zin om tijd te steken in een lange post en daar moeite voor te doen voor iemand die niet eens fatsoenlijk drie regels terug kan schrijven. Ik haat one-liners gewoon ontzettend erg.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    How about no?
    Dan doe ik nog liever helemaal niet mee. Ik heb geen zin om keihard m'n best te doen voor mensen die niet eens een normale posts van 10 regels kunnen schrijven.


    Dan niet. Ik probeer nog een tussenweg te vinden...
    Niet iedereen vindt dat de kwaliteit van een post te maken heeft met een groot aantal woorden, zoals je al hebt kunnen lezen.
    Zelf vind ik helaas dat de kwaliteit juist achteruit gaat, maar als jullie toch alleen lange posts willen schrijven dan heb ik daar vrede mee. Zelf zal ik het alleen niet altijd doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik krijg steeds meer spijt van het openen van dit topic :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.