• Ik ben van plan binnenkort een RPG te openen rond het thema Mythologie, dus met Griekse goden en wezens enzovoort, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die hier aan mee zouden willen doen en of er nog ideeën zijn voor een verhaallijn? (:

    Let me know
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    @Tholomew ik ben het met je eens hoor dat er soms een hoop bullshit staat, maar dat ligt aan hoe interessant het RPG is op dat moment voor mij iig. Ik wil bij dit RPG best rekening houden met mensen die lange en minder lange stukken schrijven, maar ik blijf er bij dat mensen toch moeten proberen om minimaal een aantal regels te schrijven (5-6), het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar het mag wel een beetje inhoud hebben.
    + natuurlijk heb je niet altijd zin om een lange post te schrijven, maar ik probeer het meestal over het algemeen gewoon wel te doen omdat ik dat fijner vind, my opinion ^^

    Bij deze heeft iedereen zijn menig gedeeld, lets get back on topic, oké?
    [/quote

    Zes regels is absoluut nuet te handhaven want dat komt altijd anders uit als je het post en op mobiel kan je het al helemaal niet weten. [

    Dit is overigens ook onderdeel van het verhaal, de 'regels'. Dus ik vind enkel het geven van je mening niet echt een uitkomst van het gesprek/discussie.

    Het ligt ook echt niet aan het verhaal of je qel of njet veel over de omgeving en andere bullshit kwijt moet om aan het limiet te komen. Als je naar mijn verhaal kijkt, zie je ook dat bepaalde delen van het vrrhaal überhaupt niet zoveel aandacht verdienen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    But back on topic, ik zat te denken aan dat er iets gebeurt waardoor de Mythologische wereld terecht komt in de mensenwereld en er een jacht ontstaat op die Mythologische wezens en goden omdat mensen ze willen onderzoeken voor de wetenschap en in dierentuinen willen zetten enz.

    +@Tholomew als je nog verder wilt discussiëren vind ik het best, maar niet in dit topic, want daar is dit topic niet voor bedoeld.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben het eens met Natas en Alicia.

    Jouw idee klinkt wel gaaf :).

    Lizor schreef:
    But back on topic, ik zat te denken aan dat er iets gebeurt waardoor de Mythologische wereld terecht komt in de mensenwereld en er een jacht ontstaat op die Mythologische wezens en goden omdat mensen ze willen onderzoeken voor de wetenschap en in dierentuinen willen zetten enz.


    Ik vind het leuuk. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laat maar, ik doe niet meer mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Laat maar, ik doe niet meer mee.


    Hoezo? We zijn toch nog niet eens begonnen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kairos schreef:
    Laat maar, ik doe niet meer mee.

    Het is maar een idee, als je andere ideeën hebt hoor ik het graag (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat voor krachten hebben de goden trouwens? Of hebben de mensen een soort wapen waarmee ze de goden van hun krachten kunnen ontdoen? Anders heft Poseidon zijn hand op en is Europa weggespoeld. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Wat voor krachten hebben de goden trouwens? Of hebben de mensen een soort wapen waarmee ze de goden van hun krachten kunnen ontdoen? Anders heft Poseidon zijn hand op en is Europa weggespoeld. :p

    Haha ja daar zat ik ook al over na te denken, ik dacht misschien dat ze op aarde geen krachten meer hebben, maar dat is niet echt leuk. Misschien dat ze niet op aarde kunnen leven en langzaam sterven/zwakker worden?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha ja daar zat ik ook al over na te denken, ik dacht misschien dat ze op aarde geen krachten meer hebben, maar dat is niet echt leuk. Misschien dat ze niet op aarde kunnen leven en langzaam sterven/zwakker worden?


    Dat is op zich wel een goede, maar dan moeten hun krachten wel snel afnemen, denk ik. Of eigenlijk een soort middenweg dat ze niet übersterk zijn maar nog wel een gevaar kunnen vormen. En hun huidige verblijfplaats is dan vernietigd ofzo? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dat is op zich wel een goede, maar dan moeten hun krachten wel snel afnemen, denk ik. Of eigenlijk een soort middenweg dat ze niet übersterk zijn maar nog wel een gevaar kunnen vormen. En hun huidige verblijfplaats is dan vernietigd ofzo? (:

    Ja zoiets haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Het is maar een idee, als je andere ideeën hebt hoor ik het graag (:


    Het is niet om het idee, maar het gaat toch niet werken als van de meerderheid van de mensen hier niet in de ik-perspectief geschreven mag worden bij een RPG. Als het woordenminimum lager wordt omdat sommigen het anders niet halen: prima, zolang het maar niet te snel gaat, maar ik ga niet mijn schrijfstijl aan passen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Het is niet om het idee, maar het gaat toch niet werken als van de meerderheid van de mensen hier niet in de ik-perspectief geschreven mag worden bij een RPG. Als het woordenminimum lager wordt omdat sommigen het anders niet halen: prima, zolang het maar niet te snel gaat, maar ik ga niet mijn schrijfstijl aan passen.

    Ik ga ook niet in de hij/zij vorm schrijven omdat ik dat niet gewend ben en ik dan automatisch fouten ga maken :3 het liefst hou ik het RPG gewoon in de ik-vorm.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Volgens mij was er ook nog helemaal niets besloten over het perspectief. Dat ik liever niet in de ik-vorm schrijf, wil toch niet zeggen dat we dat dan maar allemaal moeten doen?
    Als eenheid voor jullie niet van belang is, dan kunnen jullie in de ik-vorm schrijven en ik [en anderen] in de hij/zij vorm. Het liefst heb ik natuurlijk dat gewoon een normaal verhaal schrijven, maar als iedereen daar niet aan meewerkt, houdt dat sowieso op. :p

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lololol. Stijl heeft absoluut niets te maken met het perspectief waarin je schrijft. Dat is hetzelfde als zeggen dat ie iemands kookkunsten niet waardeert vanwege de pannenset die hij gebruikt.

    Dat je een voorkeur hebt, kan ik maar al te goed begrijpen en dat je verandering eventueel moeilijk of vervelend vindt, maar alsjeblieft. Zeg dat dan en niet dat het je schrijfstijl niet ten goede komt, want die dingen zijn werkelijk niet afhankelijk van elkaar. Dat maak je er dan zelf van


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes