• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Eloquentiae schreef:
    Ik denk dat ik gewoon een HEMA boekje ga kopen en dan zelf random opdrachten bedenk vooraf x] Want het idee lijkt me wel heel grappig c:


    Ik heb er wel 12 euro voor over hoor, ik denk dat ik morgen maar even naar een boekhandel ga. (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Ik heb er wel 12 euro voor over hoor, ik denk dat ik morgen maar even naar een boekhandel ga. (:


    Wel foto's sturen als je pagina's af hebt he! :)


    Treat people with kindness

    Abadine schreef:
    (...)

    Ik heb er wel 12 euro voor over hoor, ik denk dat ik morgen maar even naar een boekhandel ga. (:


    Jah, ik ook wel, maar ik vind het gewoon leuker om zelf dingen te bedenken, zodat je niet allemaal opdrachten hebt die niet leuk zijn - voor mij dan


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik heb het er wel voor over alleen heb ik het gewoon niet haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, ik heb How to be an Explorer of the World. Ook zo'n Wreck this Journal en ook van Keri Smith. Ik heb er nog niets mee gedaan, maar ga hem wel meenemen op vakantie zodat ik me in het vliegtuig kan vermaken. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb de mijne twee jaar geleden in Londen gehaald ^^
    In het begin deed ik er veel mee, maar nu niet echt meer. Ik weet niet eens meer waar ie ligt :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yayde schreef:
    Oh, ik heb How to be an Explorer of the World. Ook zo'n Wreck this Journal en ook van Keri Smith. Ik heb er nog niets mee gedaan, maar ga hem wel meenemen op vakantie zodat ik me in het vliegtuig kan vermaken. :Y)



    Wat is dat voor een boek dan??


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Wat is dat voor een boek dan??


    In het boek staan 59 verschillende opdrachten die je kunt uitvoeren en op die manier kun je: ‘an explorer of de world’ worden. De opdrachten in het boek zijn losse opdrachten met als enige connectie: verzamelen, observeren, analyseren, vergelijken en op een andere manier naar zaken kijken door bijvoorbeeld je verbeelding te gebruiken. ~ een soort van wreck this journal, dus. Alleen dan weer net even iets anders (wel van dezelfde schrijfster).

    bron (sorry, ik was te lui om het allemaal zelf te typen, haha)

    Trouwens, als je op de bron klikt kun je ook gelijk het inkijkexemplaar zien, zodat je er een beeld van krijgt. (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:41 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    In het boek staan 59 verschillende opdrachten die je kunt uitvoeren en op die manier kun je: ‘an explorer of de world’ worden. De opdrachten in het boek zijn losse opdrachten met als enige connectie: verzamelen, observeren, analyseren, vergelijken en op een andere manier naar zaken kijken door bijvoorbeeld je verbeelding te gebruiken. ~ een soort van wreck this journal, dus. Alleen dan weer net even iets anders (wel van dezelfde schrijfster).

    bron (sorry, ik was te lui om het allemaal zelf te typen, haha)

    Trouwens, als je op de bron klikt kun je ook gelijk het inkijkexemplaar zien, zodat je er een beeld van krijgt. (:


    Ziet er leuk uit! Misschien ga ik die wel bestellen als ik klaar ben met mijn wreck this journal maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren ahah


    Treat people with kindness

    oeeh dat boekje is echt leuk idd! Ik en een vriendin hebben laatst aan een andere vriendin zo'n soort boekje gegeven, maar dan zelf gemaakt. Zo konden we alleen opdrachten erin zetten die ook echt leuk zijn om te doen.


    As travars

    Ik heb er een, maar heb er alleen mijn naam ingeschreven, oeps.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik mag niets van Internet kopen, anders had ik het twee dagen na jou gehaald xd. En natuurlijk zou het bij mij meteen binnen max 3 minute gesloopt zijn. Ben gwn niet creatief in tegestelling tot jou. #Jaloers


    You aren't perfect if your name isn't Ariana Grande.

    Yayde schreef:
    Oh, ik heb How to be an Explorer of the World. Ook zo'n Wreck this Journal en ook van Keri Smith. Ik heb er nog niets mee gedaan, maar ga hem wel meenemen op vakantie zodat ik me in het vliegtuig kan vermaken. :Y)



    Zie je al zitten, ding dwars door het vliegtuig smijten, stewardess K.O. xD

    Die van jullie zien er een heel stuk cooler uit dan die van mij, though. :')


    help

    Ik heb de mijne in Dublin gekocht en ik ben van plan in de zomervakantie verder te gaan, omdat ik eigenlijk te bang ben om 'm te vernietigen op de lelijkste wijze ooit!


    I believe in nothing but the truth and who we are.