• Ja, van dit soort afbeeldingen:



    Alsof rond zijn beter is dan slank. Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze zo dun zijn, ook al leven ze gezond. Ik erger me er kapot aan dat je van dikke mensen niet mag zeggen dat ze lelijk zijn of dik, maar van dunne mensen mag je wel zeggen dat ze dun zijn of lelijk. Ik vind dat dit niet kan en ik vind het gewoon gemeen voor mensen die dun zijn. Ik ben zelf niet bepaald dun, maar ook niet dik. Ik zit er zeg maar tussenin. Ik vind dat als je een gezonde leefstijl hebt het gewoon goed is. Dat dik of dun zijn dan niet uitmaakt. Maar als je je gewoon bewust volstopt met allerlei zooi en mensen zeggen dan dat je bent aangekomen, dan vind ik dat - dat best gezegd kan worden. Ik kan er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die friggin' ongezond leven en die dunne mensen dan lelijk noemen terwijl ze zelf misschien ook niet de mooiste zijn.

    Zo. My rant is done.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik niet echt ermee. Gewoon het feit dat Marilyn Monroe een beter rolmodel zou zijn omdat ze dikker leek en toch een sekssymbool. Nou, ze had toen ze op haar zwaarst was alsnog maar maatje 38 en was zo zwaar geworden door haar depressie.
    Ik kijk dan liever op naar Audrey Hepburn eerlijk gezegd. Iemand die aan de drugs en drank zit, noem ik geen rolmodel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik bedoel maar. .______.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap alleen niet waarom curves hier gelijk wordt gesteld aan dik, want het is niet bepaald hetzelfde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hier raak ik dus pisnijdig van, maar ik houd me in om er niets van te zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oberyn schreef:
    Ik bedoel maar. .______.

    Dit vind ik triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Plaatje is true tho

    Je krijgt geen sokken meer. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kairos schreef:
    Ik snap alleen niet waarom curves hier gelijk wordt gesteld aan dik, want het is niet bepaald hetzelfde.
    Ik denk niet dat het met dik wordt geassocieerd, maar dat het nu een uiting is naar degene die heel mager zijn. Oki, je bent mensen die dit opzettelijk doen, maar soms ben je ook heel mager of heb je geen rondingen door ziekte en dan is dat ergens ook wel een slag in het gezicht. Ik vind dat we iedereen gewoon in zijn waarde moeten laten, dun of dik. Maar als het op gezondheidsvlak niet meer goed gaat zoals obesitas of anorexia, je daar als vriend(in) wel degelijk iets op mag zeggen. Onlangs zag ik een filmpje van iemand die gewoon maar door bleef eten om een record te verbreken. Dat is gewoon ziek in je hoofd en heeft niet met racisme of weet ik veel wat te maken.
    Het is niet oké om iemand uit te schelden omwille van zijn figuur, maar als je zelf kan waarnemen dat de eetgewoonte niet gezond is, zie ik niet in waarom dat jouw zaken niet zouden zijn. Je doet het om iemand te helpen, niet om ze de grond in te boren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moth schreef:
    (...)
    Je krijgt geen sokken meer. :c


    Zie miley Cyrus! Miley is een strijkplank. sex met strijkplanken is gevaarlijk. Zeker als je de strijkbout aan laat staan. Ik heb overigens nog een strijkplank nodig. Kun je me daar niet een van geven?

    Body type emma Watson is best. En ze heeft nu ook haar universitaire studie naar Engelse literatuur volbracht. S purrfect n.n

    im bored And tablets are nit fit for trolling pls save me


    quidquid excusatio prandium pro

    Maar dik zijn en curves hebben is niet altijd hetzelfde. Ik snap dat je er boos om bent, maar iemand die curves heeft hoeft niet per se dik te zijn.

    Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten. Je kan niet aan iemand zien waardoor degene er zo uit ziet (dik, dun, geen curves of wel curves) meestal, dus ik vind dat je pas mag oordelen als je de reden weet.


    Physics is awesome

    But.. but...
    ook dunne mensen kunnen rondingen hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Zie miley Cyrus! Miley is een strijkplank. sex met strijkplanken is gevaarlijk. Zeker als je de strijkbout aan laat staan. Ik heb overigens nog een strijkplank nodig. Kun je me daar niet een van geven?

    Body type emma Watson is best. En ze heeft nu ook haar universitaire studie naar Engelse literatuur volbracht. S purrfect n.n

    im bored And tablets are nit fit for trolling pls save me


    Emma Watson is niet bepaald het toonbeeld van curvy... Alles behalve, eerlijk gezegd.


    Your make-up is terrible

    Dikke mensen maken deze foto's om zich goed te laten voelen.
    Ze janken dat iemand ze dik noemen, maar ze maken de dunne mensen wel belachelijk.
    Bah.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerlijk gezegd lijkt het voor mij altijd dat het op het internet nooit goed is hoe je eruit ziet. En ik denk dat dit plaatje slechts doelt op alle meiden die te dun willen zijn en dat daarom hun natuurlijke rondingen verdwijnen. Verder kijk ik allang niet meer naar erin verwerkte beledigingen.
    Niks met te dun of dik is goed, leef gewoon gezond en voor mij that's it. End of discussoin.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:35 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Volgens mij zou de discussie omtrent dit plaatje moeten gaan over curvy vs. recht (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen). Zoals Hashirama zei, dunne mensen kunnen ook rondingen hebben. Hoe dan ook, ik vind het plaatje wel erg onbeschoft. Is gewoon een kwestie van smaak.
    Verder vind ik dat mensen nooit lelijk genoemd zouden moeten worden vanwege hun figuur. Het is frustrerend voor mensen die gewoon gezond leven, het is frustrerend voor mensen die worstelen met hun gewicht en eten. Voor de mensen die dik zijn (vanwege allerlei redenen) is het ook heel vervelend. Want de meeste mensen willen heus niet dik zijn (behalve dan die ene vreemde vrouw uit een filmpje die iemand laatst in een topic postte).

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:41 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk persoonlijk dat met dit plaatje bedoeld wordt dat jongens liever een meisje heeft die iets ronder is dan een braadmager meisje. Maar ik heb het ooit een keer aan mijn vriend gevraagd en die heeft gezegd dat al die plaatjes gewoon overdreven zijn. Het is gewoon een hype net zoals het een paar jaar geleden een hype is om dun te zijn. Ik ben van mening dat het allebei niet heel gezond is maar sommige mensen kunnen er nou eenmaal niks aan doen dat ze mager of wat voller zijn. Voor hun zijn deze plaatjes inderdaad vervelend.


    "Ignite, my love. Ignite."