• Ja, van dit soort afbeeldingen:



    Alsof rond zijn beter is dan slank. Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze zo dun zijn, ook al leven ze gezond. Ik erger me er kapot aan dat je van dikke mensen niet mag zeggen dat ze lelijk zijn of dik, maar van dunne mensen mag je wel zeggen dat ze dun zijn of lelijk. Ik vind dat dit niet kan en ik vind het gewoon gemeen voor mensen die dun zijn. Ik ben zelf niet bepaald dun, maar ook niet dik. Ik zit er zeg maar tussenin. Ik vind dat als je een gezonde leefstijl hebt het gewoon goed is. Dat dik of dun zijn dan niet uitmaakt. Maar als je je gewoon bewust volstopt met allerlei zooi en mensen zeggen dan dat je bent aangekomen, dan vind ik dat - dat best gezegd kan worden. Ik kan er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die friggin' ongezond leven en die dunne mensen dan lelijk noemen terwijl ze zelf misschien ook niet de mooiste zijn.

    Zo. My rant is done.


    26 - 02 - '16

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Zie miley Cyrus! Miley is een strijkplank. sex met strijkplanken is gevaarlijk. Zeker als je de strijkbout aan laat staan. Ik heb overigens nog een strijkplank nodig. Kun je me daar niet een van geven?

    Body type emma Watson is best. En ze heeft nu ook haar universitaire studie naar Engelse literatuur volbracht. S purrfect n.n

    im bored And tablets are nit fit for trolling pls save me





    Lol

    Ja ik kan ook niet zo goed tegen dat soort plaatjes, maar dat is gewoon omdat ik zelf een plank ben. Verder kan het me eigenlijk niet zoveel boeien, who needs curves with an ass like this.


    i put the fun in funeral

    Tomoko schreef:
    (...)




    Lol

    Ja ik kan ook niet zo goed tegen dat soort plaatjes, maar dat is gewoon omdat ik zelf een plank ben. Verder kan het me eigenlijk niet zoveel boeien, who needs curves with an ass like this.

    Who needs curves with your awesomeness? :Y)


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Who needs curves with your awesomeness? :Y)


    *-*


    i put the fun in funeral

    Folklore schreef:
    Volgens mij zou de discussie omtrent dit plaatje moeten gaan over curvy vs. recht (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen). Zoals Hashirama zei, dunne mensen kunnen ook rondingen hebben. Hoe dan ook, ik vind het plaatje wel erg onbeschoft. Is gewoon een kwestie van smaak.
    Verder vind ik dat mensen nooit lelijk genoemd zouden moeten worden vanwege hun figuur. Het is frustrerend voor mensen die gewoon gezond leven, het is frustrerend voor mensen die worstelen met hun gewicht en eten. Voor de mensen die dik zijn (vanwege allerlei redenen) is het ook heel vervelend. Want de meeste mensen willen heus niet dik zijn (behalve dan die ene vreemde vrouw uit een filmpje die iemand laatst in een topic postte).


    Dit precies :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ik vind dat ook irritant, vooral als men gaat zeggen 'een echte vrouw heeft rondingen!' Ik dacht dat het hebben van een vagina of jezelf identificeren als vrouw genoeg was. Zucht.

    Dat je een voorkeur kunt hebben snap ik, ik vind dunne jongens sneller mooi dan brede jongens. Maar daarom zijn ze niet meer of minder mens of meer of minder mooi. En dat dik zijn en dun zijn ongezond is: inderdaad, maar dan kun je beter eerst jezelf mooi voelen voor je er iets aan verandert, daarom dat er veel foto's zijn van mensen die hun 'dunheid' of dikheid graag tonen;


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.