• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    is er nog een meisje vrij offff.....


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    AintItFun schreef:
    is er nog een meisje vrij offff.....


    Ja, jij bent dan de laatste. Er zijn verder nog wel rollen in het personeel.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    yay, kan een weerwolf als meisje...

    ik probeer mijn rol z.s.m. af te hebben!


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Was Grace dan goed? ^^


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    Was Grace dan goed? ^^


    Ja, ik vind haar goed.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Lorená haar achternaam is Jeagers. Niet meer Wilson.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Nemesis Sarris (Nemesis is de godin van de wraak)
    Leeftijd (van 15 tot 20): 16, 5 juli wordt ze 17
    Paranormale kracht: weerwolf, Nemesis is nog maar een paar maanden van haar kracht op de hoogte. Ze is dan ook nog steeds niet geheel in een weerwolf veranderd, ze is eigenlijk ook bang dat dat nooit zal gebeuren en dat zal dan betekenen dat ze iedere maand een helse en halve transformatie moet ondergaan. Ze verafschuwt zichzelf daar om en is jaloers op iedereen die gewoon normaal en menselijk is. Dat ze sterker is dan anderen daar is ze al wel wat langer van op de hoogte, ook voordat ze erachter kwam dat ze een weerwolf was is ze al betrokken geweest bij heftige incidenten. Ze is daar van verschrokken maar dat weerhoud haar er niet van om niet meer in gevechten terecht te komen, ze kan zichzelf gewoon niet beheersen.
    Uiterlijk [+ foto]:
    Ondanks Nemesis, soms, lieve uiterlijk kan ze het ook zo opmaken dat ze er stukken ouder en stukken verleidelijker uit ziet en ook een stuk angstaanjagender als ze boos is. Ze kan erg onschuldig kijken maar ook heel erg arrogant. Ze heeft blauwgroengrijze ( dat is echt op elke foto anders D:) ogen. Ze is slank en 1.63 groot, ze heeft wel mooie rondingen en is eerder sportief gebouwd dan zacht.
    (uiteindelijke) Wolvin






    Innerlijk: de uitspraken 'schijn bedriegt' en 'niet oordelen op basis van uiterlijk' zijn waarschijnlijk bedacht door de slachtoffers van Nemesis. Nemesis ziet er uit als een zachtaardig, schattig en lief meisje dat geen vlieg kwaad doet. Maar zoals gezegd, schijn bedriegt. Achter deze buitenkant schuilt geen lieftallige jongedame maar eerder iemand die veel vecht en agressief is. Ze beland in zoveel gevechten omdat ze jaloers is op hen, omdat zij wel menselijk zijn en zij dat zelf niet is en niet kan worden. De agressie heeft ook te maken met haar paranormale kracht, als weerwolf (of halve weerwolf eigenlijk) heeft ze weinig controle over haar krachten en over het beheersen daarvan. Ze neemt dus eigenlijk wraak, en daarom pas haar naam ook zo goed bij haar. Doe je haar iets aan dan moet je goed uitkijken.
    Ze is niet op haar mondje gevallen en is dus recht door zee. Vraag je haar om haar mening dan kun je verwachten dat ze goud eerlijk tegen je is, ze zal je niet sparen als dat wat ze zegt te hard is. Medelijden heeft ze dus niet snel.
    Toch is er wel iets waar van dat uiterlijk. Ze kan heel lief zijn, als je maar de juiste persoon bent, als je haar maar begrijpt. Want dat is wat ze wil, begrip, begrip voor haar jaloezie .
    Verder komt dat schattige uiterlijk ook goed van pas, het is erg verleidelijk en Nemesis is dan ook goed in verleiden en ze is een echte flirt.
    Nemesis verlangt naar vrijheid en dat is niet wat ze hier in Lyle House heeft. Ze wil ook vrij zijn van de marteling die ze eens per maand doormaakt.
    Nemesis is niet snel tevreden en ze heeft dan ook een grote wilskracht en is zeer competitief ingesteld.
    Toch kan ze wel lief hebben, maar dan moet je echt diep bij haar naar binnen kunnen dringen en zoiets heeft tijd nodig want Nemesis is slecht met het geven van vertrouwen. Mocht je eenmaal die tijd hebben genomen dan is ze erg liefdevol en zorgzaam voor je. Als iemand je dan ook maar een haar krenkt dan neemt ze, natuurlijk, wraak.
    Geschiedenis: Nemesis heeft haar ouders nooit gekend, ze groeide op in een weeshuis en wachtte er jaren op tot ze naar een pleeggezin mocht, tot ze opgehaald werd door twee lieve mensen. Maar die mensen kwamen echter nooit. Dat maakte haar erg boos, ze dacht dat het aan haar lag en dat ze gewoon niet goed genoeg was. Daarom heeft ze nooit geleerd om mensen te vertrouwen. Ze was toen al best onhandelbaar maar dat werd toen gewoon afgedaan als de kleuterpuberteit, en later natuurlijk als gewone puberteit. Toen het echt erger met haar werd en ze weg gestuurd werd uit het weeshuis waar ze was opgegroeid, de enige plek waar ze nog een beetje liefde heeft gekregen, liep het pas echt uit de hand met het vechten en haar woede en agressie aanvallen. Na dat ze verschillende opvangtehuizen en pleeggezinnen had gehad werd ze in Lyle House gedumpt. Ze denkt dat haar laatste pleeggezin door had dat er iets mis met haar was, dat ze eigenlijk niet menselijk was. Maar dat weet ze niet echt, toch weet ze dat de mensen in Lyle House er naast zitten met hun diagnose, ze heeft geen
    Diagnose: ODD is een stoornis die te herkennen is aan twee verschillende problemen: agressiviteit en de neiging om anderen opzettelijk lastig te vallen en te irriteren. Officieel wordt ODD ook een patroon van negatief, vijandig en dwars gedrag genoemd dat zich langer dan 4 maanden voordoet en waarbij iemand 4 of meer van de onderstaande symptomen heeft:
    • Vaak boos of driftig worden.
    • Vaak met volwassenen in discussie gaan.
    • Verzoeken of regels van volwassenen bewust overtreden of negeren.
    • Andere mensen klieren.
    • Anderen de schuld geven van de eigen fouten of misdragingen.
    • Snel boos worden of snel geïrriteerd raken door anderen.
    • Vaak hatelijk en wraakzuchtig zijn.
    Echter zijn maar twee symptomen op haar van toepassing (de eerste en de laatste) en dat maakt haar twijfelachtig over Lyle House maar aan de andere kant, ze kan moeilijk zeggen dat ze een weerwolf is en ze denkt dat het daar door komt. Want ze weet helemaal niet of het daar echt door komt of dat ze dat gewoon hoopt omdat dat zou betekenen dat ze niet in Lyle House hoort en dat ze gewoon vrij kan zijn.
    Extra: Nemesis houdt van muziek en dat is dan ook een goede afleiding voor haar, ze wordt er rustig van en kan zich dan even helemaal terugtrekken. Sporten doet ze ook heel graag want dan kan ze haar agressie kwijt op een natuurlijke manier. Nemesis heeft een hekel voor katten en is er ook allergisch voor. Ze is goed in geheimen bewaren. Wiskunde vind ze een leuk vak en daar is ze dan ook best goed in. Ze is slecht in talen, ze vindt kleine ruimtes zonder ramen maar niks en ze heeft een hekel aan schijnheilige mensen.
    Relaties: Nemesis is er nog maar net dus ze kent er nog niemand.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 23:18 ]


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    MT.


    † Love? I want to sleep.

    Armastus is Tenace geworden! ^^


    wat was dit ookalweer

    Gaat het iedereen lukken om een stukje voor vrijdag te posten?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik schrijf me uit.
    Sorry! :c


    wat was dit ookalweer

    Omdat een aantal mensen zich uit hebben geschreven, zijn er een paar rollen vrij. Deze hebben we niet perse nodig, maar als er iemand meewil doen, is er dus een plaats vrij.

    De kamerindeling is hierdoor ook een beetje veranderd. Karmilla en Lorena zijn door de uitschrijvingen uit de RPG. Nu slapen Cecilia en Mortefiscera samen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Mag ik de vrouwelijke rol?


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    De rollen zijn weer helemaal open. De kamerindeling gaat opnieuw gemaakt worden. We zijn al een beetje begonnen, maar het is nog steeds ochtend, dus je kan gewoon doen dat je personage uitslaapt of nieuw is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik denk dat ik toch een jongen neem aangezien er een heel stuk minder jongens dan meisjes zijn ...


    You speak like constellations but you're just a black hole.