• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het speeltopic zou toch pas volgende week geopend worden? Want ik weet niet of ik nog zin heb om mee te doen als het topic geopend wordt voordat ik de kans heb gekregen om mijn rol af te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh.. Aankomende? Dan is dat echt super snel. Ik zal mijn best doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohw wacht aankomende week ben ik denk ik alleen maandag online om te posten. Woensdag ben ik weg en pas zaterdag middag/avond kan ik denk ik posten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik kan er ook zondagavond van maken, dan zijn er nog drie dagen om de rollen in te vullen (:
    Inspringen kan trouwens altijd, dan kom je gewoon later het instituut binnen ^^


    Ik was wel van plan mijn perso er al te laten wonen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik was wel van plan mijn perso er al te laten wonen :')


    Eveneens geen probleem, dan komt ze gewoon later in de gezamenlijke ruimte of heeft ze bijvoorbeeld een gesprek o.i.d. met de artsen (:


    Morgenavond heb ik het sowieso wel af, nu eerst maar hopen dat mijn broertje de laptop niet telkens inpikt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Er is nog één jongen vrij toch?

    Adamo schreef:

    Er is nog één jongen vrij toch?


    Nee – sorry. Die is gereserveerd door Lovelydemon op de pagina hiervoor, alleen dat heeft de oprichtster nog niet in de beginpost vermeld.


    En ik zei ook al dat ik mijn jongen liet vallen, dus eigenlijks wel ^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    En ik zei ook al dat ik mijn jongen liet vallen, dus eigenlijks wel ^


    Oeh dan wel ja ^^



    Wel in dat geval zou ik graag meedoen, als dat goed is?

    Adamo schreef:

    Wel in dat geval zou ik graag meedoen, als dat goed is?


    Natuurlijk – probeer je rol aan het einde van het weekend in te leveren, dan wil ik het topic gaan openen (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:12 ]


    Paracosm schreef:
    (...)

    Natuurlijk – probeer je rol aan het einde van het weekend in te leveren, dan wil ik het topic gaan openen (:



    Ik zal er vanavond aan werken en posten zodat het zeker klaar is (:



    Naam: Harrison Lionel Sullivan.
    Leeftijd: 23 jaar.
    Paranormale kracht: Weerwolf.
    Uiterlijk [+ foto]:
    O1
    Innerlijk:
    Harrison is een vrij 'mysterieus' persoon, althans zo beschrijven mensen hem meestal. Het is waar dat hij niet veel over zichzelf zegt, zo goed als niets eigenlijk, en het is ook vrij zeldzaam als hij zichzelf openstelt voor iemand. Hij is niet het soort persoon die laat zien wat hij voelt en zomaar zeggen wat hij denkt is ook niet iets waar hij aan meedoet. Hij apprecieert mensen die eerlijk zijn en die durven te zeggen wat zij denken, omdat dat erop wijst dat ze zich zelfzeker voelen en dat is altijd iets goeds, maar Harrison weet van zichzelf dat hij best zijn mond houdt omdat het er bij hem meestal iets té bot uitkomt of zelfs op een totaal verkeerde manier, wat al voor veel misverstanden heeft gezorgd.
    Harrison is ook een vrij opvliegend, zelfs agressief persoon. Doordat hij een weerwolf is, heeft hij veel meer kracht dan de doorsnee persoon en daardoor weet hij dat hij zo goed als elk gevecht kan winnen. Mensen kunnen hem vaak rap boos maken, maar het is best iets wat je probeert te vermijden. Naast het feit dat mensen hem snel boos maken, is er ook een tweede reden waardoor hij agressief kan reageren. Zie je, Harrison is ook enorm beschermend van aard. Als je eenmaal een beetje bij hem bent binnengedrongen, wat moeilijk maar niet onmogelijk is, dan mag je er zeker van zijn dat er je niets kan overkomen zolang hij in de buurt is. Het is niet dat hij je constant in de gaten houdt of dat hij niets anders doet dan uitkijken voor gevaren, maar op de één of andere manier weet hij als er iets staat te gebeuren en dan is hij er altijd zo snel mogelijk bij om op te staan voor zijn vrienden.
    Harrison probeert ondanks zijn agressieve en beschermende aard toch zo veel mogelijk op de achtergrond te blijven, wat ook één van de redenen is waarom hij als mysterieus wordt gezien. Hij is verre van onzeker over zichzelf, maar hij is niet het soort persoon dat altijd en overal in het middelpunt wilt staan. Hij vindt dat niemand zoveel aandacht verdient, daarom dat hij zich ook enorm irriteert aan mensen die wel altijd de aandacht willen opeisen.
    Zoals eerder vermeldt, is het niet onmogelijk om door zijn mysterieuze masker door te breken. Het zal tijd kosten en je mag niet té hard proberen, maar als je er eenmaal door bent, dan zal je zien dat er naast de jongen die hier zo net beschreven werd, ook een jongen is die vol zit met levenslust en humor. Hij kan er absoluut niet tegen als iemand zich niet goed in zijn vel voelt of verdrietig is en zal er daarom ook alles aan doen om hem of haar beter te laten voelen. Als dat nu is door grappen te maken, door te praten, door te luisteren of door gewoon bij de persoon te zitten en laten zien dat hij er is, er zal altijd een manier zijn waarop hij je probeert te helpen, als je hem hebt laten zien dat je zijn hulp verdient.
    Hoe goed je Harrison ook kent, er is één iets dat hij voor zichzelf houdt.
    Geschiedenis: Harrison is op een korte tijd veel mensen verloren om wie hij echt gaf. Zijn moeder leed aan een depressie, één waar ze niet meer leek bovenop te komen nadat zijn vader was weggegaan en niet meer was teruggekomen. Noch Harrison, noch zijn moeder hoorde ooit nog iets van zijn vader en de mentale pijn die dat voortbracht bij Harrisons moeder werd haar fataal. Ze werd gevonden in maart met opengesneden polsen, maar zonder afscheidsbrief.
    Hij en zijn zus probeerden er het beste van te maken met z'n tweeën. Harrison was al 18 geworden dus noch hij, noch zijn zus werden geplaatst in een pleeggezin of weeshuis. De eerste maanden waren moeilijk voor beide kinderen, maar Harrison kwam erdoor omdat hij zich wist te uiten via zijn tekeningen. Zijn zus daarin tegen hield alles binnen en naarmate er meer en meer maanden voorbijgingen, kon hij zien hoe zijn zus in de voetsporen van zijn moeder trad. Veronica Sullivan werd dood teruggevonden in haar kamer aan een overdosis slaappillen en sinds die dag was Harrison niet meer dezelfde. Hij sprak haast niet meer, at enkel de benodigde hoeveelheden voedsel en zijn ogen waren leeg en gevoelloos. Een psycholoog stelde depressie vast bij Harrison, iets wat niet waar was en zo kwam hij terecht in de instelling.
    Extra: Harrison is een verscholen kunstenaar. Het liefst werkt hij met houtskool of een simpele zwarte balpen. Harrison is niet enkel een kunstenaar, maar ook een roker.
    Relaties: --

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 12:15 ]