• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik weet helaas alleen niks dat bij elektrokinesis zou passen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoek iets wat bij het karakter past en combineer het. Anders ziet ze wanen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    iMickeyMouse -> Jovantos


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb, en het spijt me heel erg, besloten niet meer deel te nemen aan deze rpg. Mijn inspiratie voor een personage is echt nul en het zou oneerlijk zijn om jullie nog zo lang te laten wachten. Ik wil deze rpg wel volgen, want ik ben benieuwd wat jullie ervan zullen maken (:


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Ik heb, en het spijt me heel erg, besloten niet meer deel te nemen aan deze rpg. Mijn inspiratie voor een personage is echt nul en het zou oneerlijk zijn om jullie nog zo lang te laten wachten. Ik wil deze rpg wel volgen, want ik ben benieuwd wat jullie ervan zullen maken (:

    Je had je personage toch al klaar of begreep ik dat verkeerd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Je had je personage toch al klaar of begreep ik dat verkeerd?


    Er moet nog veel aangepast worden en juist daar heb ik geen inspiratie meer voor.


    26 - 02 - '16

    Even alles op een rijtje gezet, in het rood staat bij sommige rollen wat nog mist. Wanneer je er niet tussen staat zal ik je er tussen zetten wanneer je rol voor het grootste gedeelte is gevuld ^^
    Vanavond wordt 't speeltopic geopend.


          –– Rollen
    Brooke Jane Eatside –– Heks • 10, PeterParker
    > Missing: Geschiedenis
    Cecilia Elizabeth O'Hara, ' Cecil ' –– . . . • 7, HoechIin
    > Missing: Paranormale kracht / Uiterlijk / Innerlijk / Geschiedenis
    Karmilla Alaina Lair –– Wapens/Succubus • 11, Gaikotsu
    Lorená Annabeth Wilson, ' Lor ' –– Half Demoon, Aarde • 8, iMickeyMouse
    Mortefiscera Emeliana Santeria, ' Morte ' –– Necromancer • 4, Paracosm
    Olivia Amy Jennings, ' Liv ' –– Necromancer • 2, Caelestis
    > Missing: Geschiedenis

          –– Rollen
    Caiden Simon Cavanaugh –– Sjamaan • 11, Inanis
    Harrison Lionel Sullivan –– Weerwolf • 9, Effloresce
    King Sawyer Brighton –– Half Demoon, Telepathie • 7, Scripturient
    Kyle Harris –– Necromancer • 4, Armastus
    Luke William Simmons –– Necromancer • 12, Lovelydemon
    Mayson Adrian Matthews –– Weerwolf • 11, Inanis
    Neo Joachim Raeburn –– Half Demoon, Vuur • 5, Hiraeth
    > Missing: Uiterlijk / Geschiedenis

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:06 ]


    •

    Naam: Luke William Simmons
    Leeftijd : 19 jaar
    Paranormale kracht: Necromancer
    Uiterlijk [+ foto]:




    Innerlijk: Luke is een redelijk naïeve jongen. Hij vertrouwd mensen veel te snel en gelooft vrijwel alles wat hem verteld wordt. Er is hier vaak misbruik van gemaakt door mensen waarvan hij dacht dat het zijn vrienden waren, waardoor hij, ondanks dat hij mensen snel vertrouwt, moeite heeft met het maken van vrienden. Ook kan Luke nogal een flapuit zijn, behalve als hem echt nadrukkelijk is verteld dat het niet doorvertelt mag worden en hij ook snapt waarom dit is. Als het kleine geheimpjes zijn waarvan hij niet inziet waarom ze geheim gehouden moeten worden, zal hij dat ook niet doen, omdat hij het niet prettig vind om tegen mensen te liegen over nutteloze dingen. Luke praat niet graag over zichzelf en is op dat gebied ook redelijk teruggetrokken, maar probeert altijd zo veel mogelijk vrolijk te zijn, zelfs als hij zich van binnen verschrikkelijk voelt, hij houdt er nou eenmaal niet van om andere mensen met zijn problemen op te zadelen.

    Geschiedenis: Luke werd geboren als zoon van Paul en Lucy Simmons op 19 december 1994 te Springfield, Illinois en dit is ook waar hij is blijven wonen, tot hij in Lyle House werd geplaatst. Luke's jeugd was redelijk normaal, voor zover de jeugd van een jongen die doden ziet er regelmatig met ze praat normaal kan zijn. Als op vrij jonge leeftijd, namelijk toen hij vijf was, zag Luke voor de eerste keer een geest. Zijn grootmoeder was net overleden en opeens stond ze 's nachts in Luke's kamer. Luke zelf was hier niet heel erg verbaast over, aangezien hij nog niet volledig begreep wat het inhield om 'dood' te zijn. Naar zijn idee was 'dood' gewoon iets waarbij je heel lang ging slapen en hij snapte dan ook niet waarom een begrafenis zo belangrijk was en iedereen moest huilen, want oma zou toch gewoon weer wakker worden? En in dit geval was dat ook zo, tot op zekere hoogte. Luke was dolblij toen hij zijn oma zag en rende gelijk naar de kamer van zijn ouders om te vertellen dat oma wakker was geworden. In eerste instantie hadden zijn ouders geen idee waar hij het over had, maar hij kreeg zijn moeder zo ver dat ze meeging naar zijn kamer om naar oma te kijken. In zijn kamer aangekomen wees hij enthousiast naar de plek waar zijn oma stond en begon vrolijk tegen haar te praten, maar zijn moeder stond alleen maar stil naar hem te staren. Luke snapte het niet. Oma stond daar, ze was weer wakker geworden, waarom was zijn moeder niet blij? Zijn moeder stond nog een paar seconden naar hem te staren voordat ze mompelde dat hij te veel fantasie had en naar bed moest gaan. Luke wist niet waarom zijn moeder niet net zo enthousiast was om de terugkeer van oma, maar hij deed wat ze van hem vroeg.
    De volgende ochtend was oma weer weg en leek alles weer normaal te zijn. Tot het nog een keer gebeurde. En nog een keer. En nog een keer. Naarmate Luke ouder werd, zag hij steeds meer geesten. Eerst alleen van zijn oma, later ook van andere mensen en compleet onbekenden. De eerste paar keer dat hij een geest zag ging hij nog naar zijn ouders toe, maar omdat zij hem niet geloofden en zeiden dat hij te veel fantasie had, stopte hij daar naar verloop van tijd ook mee. Zelf wist Luke niet eens dat het geesten waren. Hij dacht dat het gewoon mensen waren die een praatje met hem wilden maken of wat ze dan ook maar van hem wilden. Het moment waarop zijn ouders bezorgt begonnen te worden over de geestelijke gesteldheid van hun zoon was toen Luke er van overtuigd was dat hij een eekhoorn tot leven had gewekt, wat ook zo was, maar zijn ouders geloofden het niet. Zij stuurden Luke naar een psycholoog, die schizofrenie vaststelde. Luke zelf wist dat dit niet waar was, dat kon onmogelijk zo zijn, maar toch nam hij de medicatie die hem werd voorgeschreven. Het maakte het moeilijk voor geesten om contact te zoeken en dingen tot leven wekken lukte hem al helemaal niet meer. Maar Luke was al bijna zijn hele leven lastig gevallen door geesten en hij was er zo aan geweld geraakt dat het verkeerd voelde om ze buiten te houden. Hierdoor stopte hij ook met het nemen van zijn medicijnen, waardoor de geesten terugkwamen en zijn ouders hem steeds vaker betrapten terwijl hij tegen mensen aan het praten was die verder niemand kon zien. Dit was ook het punt waarop Luke's ouders besloten dat het tijd was voor drastischere maatregelen en hij werd naar Lyle House gestuurd, waar hij nu ongeveer vijf maanden zit. Nog steeds heeft hij geen idee van wat hij is of waar de personen waar hij mee praat vandaan komen.

    Extra: Luke is er inmiddels zelf achter gekomen dat de mensen waar hij steeds mee praatte geesten zijn, maar weet niet waarom hij de enige is die ze kan zien, wat hij ontzettend frustrerend vind.

    Relaties: –

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:00 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Mijn rol is klaar, heb ik zo het idee. Pagina zes, zeg maar als er iets niet klopt / bij moet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Erieka: Erg jammer, ik had je graag geholpen.

    Hoezo staat er bij mij 'wapens'?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Betekend dit niet dat MarkOfCain alsnog een personage (mannelijk) aan kan maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Betekend dit niet dat MarkOfCain alsnog een personage (mannelijk) aan kan maken?


    Ja, want die hebben we nu nog maar zeven (:


    •

    Kairos schreef:


    Naam: Natalia Elin Rousseau
    Bijnaam: Talia, Tals
    Leeftijd: Negentien, bijna twintig
    Paranormale kracht: Ze is een thunderkitsune.
    Kitsune is the Japanese word for fox. Foxes are a common subject of Japanese folklore; in English, kitsune refers to them in this context. Stories depict them as intelligent beings and as possessing magical abilities that increase with their age and wisdom. Foremost among these is the ability to assume human form. While some folktales speak of kitsune employing this ability to trick others—as foxes in folklore often do—other stories portray them as faithful guardians, friends, lovers, and wives.
    Ze weet al wel dat ze kan shapeshiften in een vos, sneller is dan de normale mens en dat ze bliksem kan laten ontstaan, maar haar andere gaven heeft ze nog niet ontdekt.
    Uiterlijk: Het meest opvallende aan Talia's uiterlijk zijn haar helderblauwe ogen, die in contrast staan met haar donkere lokken. Haar lokken vallen tot haar boezem en ze heeft het meestal los hangen. Enkel tijdens het sporten heeft ze het in een staart of slordige knot. Haar haar vlechten vindt ze te veel gedoe.
    Ze heeft volle wenkbrauwen die dezelfde kleur hebben als haar lokken en die ze regelmatig epileert om ze mooi in vorm te houden.
    Haar volle lippen hebben een roodachtige kleur en wanneer ze glimlacht krijgt ze kuiltjes in haar wangen.
    Haar blanke huid is egaal, op twee sproetjes op haar linkerwang en enkele op haar armen na.
    Ze heeft een lengte van 1.70 meter en een slank lichaam met de nodige vrouwelijke rondingen. Ze is er niet vies van om wat bloot te laten zien en zal dan ook regelmatig korte broekjes, jurkjes en rokjes dragen.
    Qua make-up gebruikt ze voornamelijk mascara en lipbalsem, en af en toe eyeliner.
    Innerlijk: Natalia is een zeer levendig persoon en ze houdt dan ook niet van stilzitten. Ze beweegt eigenlijk altijd wel iets, al is het maar met haar voet op de grond tikken. Hierdoor zou men verwachten dat ze niet goed is in haar aandacht ergens bij houden. Ze heeft daar echter - meestal - geen problemen mee en is juist erg intelligent. Ze heeft geen tot weinig moeite om dingen in zich op te nemen en onthoudt details, maar dit soort er ook voor dat ze iets wat betweterig is wat mensen nog wel eens kan irriteren. Wat haarzelf irriteert, is dat mensen niet altijd naar haar luisteren doordat ze zoveel praat. Door haar intelligentie en charme is het niet moeilijk voor haar om mensen voor de gek te houden. Een ander ding wat mensen ook nog wel kan irriteren, is dat ze veel praat, want net als stilzitten, houdt ze ook niet van geluid stiltes. Hierom heeft ze vaak muziek op staan wanneer ze alleen is.
    Daarnaast is Talia een echte rebel. Ze houdt niet van regels en nog minder van ze op te volgen. Wanneer iemand zegt dat ze links moet gaan, zal ze rechts gaan uit pure eigenwijsheid en koppigheid en ze zal haar ongelijkheid niet toegeven. Hierdoor neemt ze niet altijd haar verantwoordelijkheid voor dingen, wat als "kinderachtig" bestempelt kan worden.
    Flirten is iets waar ze zeker wel van houdt, voornamelijk met mannen maar met vrouwen wil ze ook nog wel eens doen.
    Ze komt over als een onbreekbaar persoon, wat echter niet het geval is. Ze is juist redelijk snel gekwetst, al probeert ze dit zo goed als ze kan te verbergen. Hierdoor kropt ze het soms op, waardoor alles in één keer naar buiten komt als de bom barst en dan kan je beter niet in haar buurt zijn.
    Likes: Onweersbuien, eten, sporten, fotograferen
    Dislikes: Serieuze mensen, honden, alleen zijn
    Geschiedenis: Talia is opgevoed door haar vader, Bruce. Haar moeder, Eloise, die ook een kitsune is, was bij Bruce en Natalia weggegaan toen Natalia slechts enkele weken oud was. Bruce heeft hierna nooit meer echt een relatie gehad, waardoor Natalia nooit echt een moederfiguur heeft gehad. Hierdoor is Natalia zo rebels geworden. Doordat ze nooit naar iemand luisterde, ook niet naar leraren, kwam ze regelmatig in de problemen op school, maar ze kwam ook af en toe in aanraking met de politie. Ze dreef haar vader erg tot wanhoop, ook doordat ze soms compleet "barstte". Na een tijdje begon Bruce te vermoeden dat het wellicht te maken het feit dat haar moeder hun verlaten had, waarop hij haar naar een psycholoog stuurde en later zelfs naar een psychiater, maar doordat ze daar nooit op kwam dagen schoot het niet op. Op aanbevelen van de psychiater heeft hij haar naar Lyle house gestuurd, omdat ze daar haar afspraken met de psychiater/dokter niet gemakkelijk kan ontlopen.
    Diagnose: theatrale persoonlijkheidsstoornis, wat niet klopt.
    Relaties:
    • Mayson Matthews
    Toen Natalia in het kwam wist ze nog niet dat ze een kitsune is, maar hier bracht Mayson verandering in. Weerwolven kunnen namelijk de aura van kitsune's zien en die aura's zijn niet hetzelfde als die van anderen. Samen zijn ze gaan er naar gaan googelen, waardoor ze er uiteindelijk achter kwamen wat Natalia is. Daarnaast helpt ze Mayson wanneer hij in weerwolf verandert, omdat ze zelf in een vos kan veranderen.

    • Caiden Cavanaugh
    Caiden heeft geprobeerd Natalia rond zijn vingers te winden, maar dit lukte hem niet doordat ze hem door had. Hij flirt nog steeds met haar en hoewel ze zelf niet vies is van flirten, gaat ze vaak niet op hem in. Desondanks dat zijn te toch vrienden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gaikotsu schreef:
    Betekend dit niet dat MarkOfCain alsnog een personage (mannelijk) aan kan maken?

    ;) Dan maak ik vanavond mijn personage!