• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    iMickeyMouse schreef:
    Wait, mag ik de rollen wel? Want ik sta dr nie bij $:


    ik zal ze erbij zetten :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    De achternaam van mijn personage staat verkeerd in de beginpost. Er moet nog een s achter.


    26 - 02 - '16

    @Gaikotsu En Alissa Milano aka Phoebe Joint ons ook ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    vandaag was ik nogal druk en plakte de namen en rollen tussen het leren door in de beginpost. Morgen zet ik alles er goed in.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Neem je tijd (:


    26 - 02 - '16


    Naam: Lorená Annabeth Jeagers.
    Bijnaam: Lor ~ Dit is eigenlijk gewoon een afkorting.
    Leeftijd (van 15 tot 20): Lorená is 18 jaar oud. En geboren op 13 januari.
    Paranormale kracht: Lorená is een halfdemon en kan hierdoor aarde besturen. Ze kan als het ware gaten of kraters in de grond maken, een klein muurtje bouwen en brokken aarde uit de grond halen.
    Uiterlijk [+ foto]: [FC: Nina Dobrev]
    Haar huid is licht getint en dit komt omdat ze veel in de zon ligt. Dit steekt mooi af bij haar donker bruine lange haren. Deze zitten meestal los of in een knot. De bruine lokken dragen krullen met zich mee. In de regen worden deze lokken nog krulliger. Lorená haar ogen zijn donker grijs. Terwijl je met haar uiterlijk juist denkt aan bruine ogen. Lorená is 1 meter en 67 centimeter lang en dit is best kort. Hierdoor draagt ze meestal hakken. Of gewoon gympen, ligt er aan waar ze zin in heeft. Lorená haar wimpers zijn lang en zwart, toch doet ze er wel veel mascara op. Haar lippen hebben een zacht rode kleur. Ze krijgt kuiltjes in haar wangen als ze lacht.
    Innerlijk: =Goeden eigenschappen:; Lorená is een erg gezellige meid met wie je altijd wel een gezellig drankje kunt doen. Ze zal opkomen voor zich zelf en vrienden. Meestal is ze wel aardig tegen je. Lorená is een erg trotse meid en dit laat ze ook wel merken aan anderen. Vaak loopt ze met een glimlach rond waardoor andere mensen ook weer sneller lachen. Ze geeft veel om vrienden en familie en als ze het nodig hebben is ze een steun paal. Volgens haar moeder is Lorená niet echt een open boek. Hier is Lorená blij mee. Zo kunnen mensen je niet manipuleren. Ze is best wel slim. Alhoewel ze wel lachwekkende domme acties heeft.

    =Slechte eigenschappen:; Ieder mens heeft natuurlijk slechte eigenschappen! En Lorená ook dus! Ze is best arrogant omdat ze op school altijd al wel populair was. Door dit kan ze heel minachtend doen tegen andere mensen. Soms is ze ook iets té trots. Geduld heeft ze niet. Punt uit. En ze zal het ook nooit krijgen, enkel voor degenen die ze lief heeft, heeft ze nog wel wat geduld. Maar dit is ook niet heel erg veel. Lorená wordt erg snel boos en kan dit dan ook erg lang blijven. Ze geeft meestal vrij weinig om de regels en laat dit niet blijken. Tegen de mensen die ze niet mag is ze erg kattig. Tijdens haar de lessen moet ze zich wel beleefder opstellen en dit doet ze dan ook. Lorená kan niet goed denken onder druk, en als ze dat moet begint ze te frunniken met iets van haar kleding. Ze toont haar emoties niet, en dit is omdat ze bang is dat anderen haar iets aandoen. En ze is iets harder door de dood van haar broer.
    Geschiedenis: Op een winterse zaterdag 13 Januari 1996 werd er een meisje geboren in Buffalo. Het meisje werd Lorená genoemd. En haar tweede naam werd haar grootmoeders naam; Annabeth. Ze kreeg de voornaam van haar onbekende vader Jeager. Maar dan als Jeagers. Ze had een oudere broer Frank. Haar jeugd was erg goed, want toen ze 3 was kreeg ze een stiefvader en 1 jaar en 9 maanden later een halfzusje. Toen ze 7 was kreeg haar broer leukemie. En al snel overleed hij. Dit heeft een grote inpak op Lorená gemaakt. Toch ging ze door met haar leven omdat Frank wilde dat ze dat deed. Dat waren zijn laatste woorden:''Little, als ik er niet meer ben ga door met je leven. Ik ben en blijf trots op je met alles. Maakt niet uit welke fouten je maakt. Ik zal over je waken.'' Iedere dag denkt Lorená nog aan hem. De rest van haar jeugd was redelijk normaal. Tot dat Lorená in eens door woede een gat in de grond maakte, zonder dat ze haar handen gebruikte of een schep. Meteen werd ze freak genoemd. Zo heeft haar moeder haar 2 jaar geleden naar het Lyle House gestuurd. En nu weet ze al 2 jaar dat ze een halfdemon is.
    Familie: Moeder: Allison Maria Wilson Greene. Getrouwd met een ander.
    Vader: Onbekend. Maar nu weet Lorená dat hij een demon is. Hij wordt meestal Jeager genoemd. Dus daarom is haar achternaam Jeagers.
    Broer: Frank Morrison Jeagers. Hij is overleden aan leukemie toen Lorená 7 was en hij 10.
    Stiefvader: John Derek Wilson.
    Halfzusje: Demi Madison Wilson.

    Extra: Komt.
    Relaties: Dit komt als iedereens rol er is.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 21:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    *Zoekt in het boek naar een beschrijving van de Sjamanen. *


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    @Gaikotsu En Alissa Milano aka Phoebe Joint ons ook ;3

    Huh? :') En ik wist wel dat je haar zou herkennen! Je deed vroeger nog mee aan mijn RPG die ik had afgeleid van Charmed :3
    Ik zit alleen wat te speculeren, ik weet niet zeker of ik haar ga doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Huh? :') En ik wist wel dat je haar zou herkennen! Je deed vroeger nog mee aan mijn RPG die ik had afgeleid van Charmed :3
    Ik zit alleen wat te speculeren, ik weet niet zeker of ik haar ga doen.


    Oooh jaa! Dat klopt jaa ;D Haha grappig ;3 Waar twijfelt u aan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:47 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Oooh jaa! Dat klopt jaa ;D Haha grappig ;3 Waar twijfelt u aan?

    U nog wel xd. Gewoon, het uiterlijk xd. Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    † † †
    "Everybody has their own opinion and own ideas of what beauty is.


    Volledige naam • Neo Joachim Raeburn, maar hij wordt regelmatig nog bij zijn tweede naam genoemd. Op een bepaalde hoogte vindt hij dat ook wel veel fijner dan simpelweg 'Neo', een naam die zijn vader hem had gegeven.
    Geslacht • Mannelijk.
    Leeftijd • 24 jaar oud.
    Paranormale kracht •
    Deze jongeman is een half-demon, die de kracht van het passievolle als zowel verwoestende vuur tot zijn beschikking heeft.
    Uiterlijk [+ foto] •
    001 -- 002 -- 003
    Hedendaags gaat Neo met een kale kop door het leven, merendeels omdat de kunst op zijn hoofd zo beter te zien valt en het andere deel is vanwege het feit dat hij er niet al teveel moeite voor hoeft te doen. De kleur van zijn haar had vroeger een zandbruine kleur, die - als kind zijnde - regelmatig door de war zat. Wanneer hij op een gemeende wijze glimlacht, zal er in zijn wangen kuiltjes te zien zijn, hoewel dit iets lastiger gaat met zijn tatoeages. Al zijn gelaatsexpressies zijn hierdoor een stuk lastiger geworden, waar hij opgelucht toe mee is, tenzij een persoon hem in zijn ogen zal kijken. De ogen zijn namelijk nog altijd de spiegels van de ziel, het is soms dan eveneens te zien in wat voor humeur hij verkeerd. Neo's kijkers hebben de kleur van het grijsblauwe die je doet denken aan een stormachtige lucht ofwel woeste zee.
          Deze man heeft niet erg sterke kaaklijnen, je kunt de vorm echter wel redelijk zien. Verder is hij 184M lang, en heeft een goed gebouwd lichaam -- het is niet gespierd, echter wel pezig en kan hij zich in gevechten prima redden. Zijn lijf verstopt hij echter wel voor andere mensen, hij voelt zich namelijk al niet fijn bij de gedachte als iemand hem halfnaakt zal zien. Deze man heeft best een intimiderend gelaat zo nu en dan, al helemaal als hij rookt -- waar hij steeds vaker mee mindert.

    Innerlijk •
    Neo heeft nogal een probleem met zijn emoties, hij weet namelijk niet goed hoe deze te uiten. Meestal is hij kalm, ongevoelig en afgesloten. Desalniettemin betekent dit niet dat hij het ook daadwerkelijk is, het is enkel een persoon die diepere redenen ervoor heeft. Voor de mensen die hier niets van afweten, wat zowat iedereen in zijn omgeving is, slaat de afstandelijke houding op hen over. Hierdoor komt hij vooral barbaars over, eveneens door zijn artistieke uiterlijk – iets waarvan hij zelf wel de mooiheid ziet, anderen blijkbaar niet. Dit is niet iets waar hij veel op let om eerlijk te zijn, aangezien hij vindt dat mensen een eigen idee van “pracht” hebben. Hij noemt zich voornamelijk een artiest, want hij beschikt over enkele schilderijen waar hij weken aan heeft staan te werken, het zijn wel vrij morbide stukken. Portretten die hij eveneens niet snel aan eenieder laat zien, enkel als de man je genoeg zal vertrouwen.
          Verder heeft hij momenten waarbij hij graag in zijn eentje ergens wil verkeren, hoelang dit duurt ligt aan zijn bui – soms zat hij dagenlang ergens alleen. Dit vindt hij allemaal wel best, tenzij een individu hem om een kleine zaak verhindert, dan kan hij redelijk koud de hoek uitkomen. En, wat een link naar zijn kracht kan leggen, is dat ondanks hij zo zwijgzaam is – hij erg onstuimig kan zijn. Zowel positief als negatief. Neo gelooft erin om te leven naar zijn eigen normen en waarden die belangrijk zijn, waarbij hij steunt op de vrijheid. Hierom zal hij eveneens nooit ofte nimmer iets doen waar hij niet in gelooft, zo is hij simpelweg niet. Een dierbaar persoon wil hij liever niet pijn doen, waardoor hij – zodra Neo merkt dat de kilte in hem opkomt – zich zo snel mogelijk uit de voeten maakt. Op dat ogenblik kan hij enkel wensen dat de ander daardoor niet fout zal denken over de handeling. Het is hem jammer genoeg al vaak genoeg overkomen, en toch kan hij niets anders dan weggaan.
          Qua het vak liefde is het nogal gecompliceerd, gezien hij er alles behalve goed in is – hij snapt er, op z’n zachts gezegd, geen moer van. Zodoende ook niet van vrouwen, die zijn voor hem een raadsel. Alhoewel hij wel zijn charmes in kan zetten, dit echter tot op een bepaalde mate, want deze jongeman is iemand die immens veel respect voor de vrouw heeft. En, dan is het nog maar de vraag wie verder kijkt dan zijn “verontrustende” uiterlijk, gezien hij regelmatig personen is tegengekomen die hem daarop vooroordelen. Veel deert het hem niet, zo zullen er wel meerderen zijn.

    Geschiedenis •
    Zoals eerder al vermeld was, heeft deze man geen goede jeugd gehad, waardoor hij nu zo geworden is. Het begon al toen hij een jaar of vijf was, zijn beiden ouders waren vaak weg en de enige die hij regelmatig te zien kreeg was zijn oppas, genaamd Rose. Het was een aardige vrouw die al aardig tegen haar leeftijd aanzat, maar ze zorgde goed voor de jongen. Hoewel hij liever zijn eigen vader en moeder wilde zien, was hij blij dat zij er wel was. Omdat zijn ouders een eigen bedrijf hadden gestart in handelen, waren ze daar continue mee bezig. Wanneer ze terug kwamen, lag hij vaak al te slapen of deden ze zo kortaf tegen hem dat hij naar zijn kamer ging.
          Op een zekere dag hadden zijn ouders zo’n ongelooflijke ruzie dat het door het hele huis te horen was, gescheld en zelfs het geluid van brekende spullen. In eerste instantie durfde hij niet naar beneden, totdat hij zich erover heen zette en het erop waagde – enkel wat hij toen hoorde, brak zijn hart. “Het is jouw rotkind, ik wilde hem absoluut niet,” schreeuwde zijn zogenaamde vader, maar de woorden waren harder dan het geluid zelf. Alsof het nog niet erger kon, kwamen zijn ouders erachter dat hij af stond te luisteren en dit was de eerste keer dat hij slagen kreeg van zijn vader. De hele tijd was er te horen hoe het niet beschaafd was, waarom hij überhaupt bestond, want hij wilde het niet. De volgende dag zat hij onder de blauwe plekken, Neo weidde er echter niet over uit aan Rose. Tot zijn zesde verjaardag bleven de klappen zo nu en dan aanhouden, zijn moeder deed er niets tegen, die durfde het niet, en het kleine jongetje zelf hield zijn mond. Wellicht had hij dat wel werkelijk verdiend, dacht hij.
          Een paar weken na zijn zevende verjaardag ging het slechter met de gezondheid van zijn moeder. De vader had haar met geen vinger aangeraakt, dat deed hij enkel bij het kind. Wanneer zijn vader weg was, bezocht Rose zijn moeder vaak, al mocht dat absoluut niet van zijn vader. Dat had hij namelijk verboden; ze had rust nodig en dat kon ze niet krijgen met hem. Een keer versprak ze - Keira - zich, waardoor hij - Michael - zich naar het kind snelde en hem toch zo’n pak slaag gaf dat hij zeker een paar dagen goed verzorgd moest worden. Hij verlangde niet meer naar de aandacht van zijn ouders, hij wilde alleen blijven, dus sloot hij zich op in zijn kamer en kwam er niet uit. Behalve als hij moest eten, naar de wc moest of zich wilde wassen. Zijn moeder overleed een paar weken daarna, wat erin resulteerde dat Michael doordraaide en alles kort en klein sloeg. De oppas Rose had hij ontslagen doordat hij haar niet meer “kon” betalen, hij wilde het simpelweg niet. Neo werd in een weeshuis geplaatst, omdat de één hem niet meer wilde en de ander was overleden. Hij kwam in een ander gezin terecht toen hij negen was, maar daar was het niet veel beter, dus belandde hij al snel weer terug. In elk geval totdat Rose hem op een dag kwam halen uit dit gebouw, waar hij zo snel mogelijk weg wilde -- en op dat punt had hij eveneens geleerd dat de vrouwe zelf al een kind ter wereld had gebracht. Het was een prachtige jongedame van veertien jaar, die de naam Charna droeg, en hoewel hij een kleine crush op haar had gekregen -- zag hij haar als een grote zus.
          Hij merkte zijn kracht van vuur pas op zijn dertiende verjaardag op, waardoor hij zo nu en dan klunzig uit de hoek kwam. Desalniettemin begrepen Rose en haar dochter dit fenomeen niet -- iets waar de oude vrouw kalm, bijna sereen, op handelde, zorgde bij Charna voor een hardnekkig antwoord. Op zijn zestiende verjaardag - Charna was toentertijd 21 - overleed Rose, waardoor ze er alleen voor stonden. Neo was een persoon die al van jongs af aan over straten rondliep en door de donkerste hallen zwierf, dus was hij er redelijk aan gewend, maar toch -- op die bewuste dag vloeiden de tranen over zijn bleke wangen. Nu kwam eveneens de tijd dat hij door middel van tatoeages de kunst op zijn gehele lichaam ging uitten, door een skelet uit te kiezen. De naald die telkens zijn huid raakte zorgde voor een geruststellend gevoel door zijn lichaam. Hij had de beeldschone dochter, momenteel 29, niet meer gezien.

    Relaties •
    King Sawyer Brighton --
    Voordat Neo in het gekkenhuis, hoe hij het noemt, terechtkwam, dwaalde hij voornamelijk rond over straat. Hij zou wel moeten, aangezien hij geen werkelijk thuis had om naar terug te keren. Tijdens één van zijn wandelingen, leerde hij deze jongeman kennen, die niet van al zijn tatoeages (welke hij toen al redelijk wat had) schrok. Ze raakten aan de praat en de band klikte, waardoor hij enkele problemen aan hem toevertrouwde -- King en Neo vonden steun bij elkaar. Allebei een half-demon en op zoek naar enig iemand die hen bij deze lastige gaven konden helpen, besloten ze op elkander te bouwen. Desalniettemin waren hun wegen daarna gescheiden, waardoor ze elkaar zeker twee jaar niet gesproken hebben, totdat Neo hem weer ontmoette. Nergens anders dan bij 't Lyle House, waar de klik uiteindelijk toch (onbewust ofwel bewust) doorging als nooit tevoren, alsof de twee jaren niet ertussen zaten.

    Extra •

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    U nog wel xd. Gewoon, het uiterlijk xd. Ghehe.


    Wat zei 'u' ?

    Haha, nee hoor :3 En ik heb ook altijd problemen met het uiterlijk. Nu ook weer. ;d

    @Hiraeth, ik vind zijn tatts zo mooi eh.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Wat zei 'u' ?

    Haha, nee hoor :3 En ik heb ook altijd problemen met het uiterlijk. Nu ook weer. ;d

    @Hiraeth, ik vind zijn tatts zo mooi eh.

    Pfft. Ik ga morgen wel verder met de rol! Hopelijk heb ik dan meer inspiratie dan nu..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Pfft. Ik ga morgen wel verder met de rol! Hopelijk heb ik dan meer inspiratie dan nu..


    Komt wel goed! ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mweh, ik kan niet kiezen;


    01


    02



    Ik heb ook maar besloten om Lily Collins niet te gebruiken c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.