• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Op de een of andere manier krijgt Nederland altijd de aandacht van de hele wereld te pakken met een wedstrijd.


    Your make-up is terrible

    K heb nu een Adios tattoe. Adios Spanje!! xd. En ook nog een Holland voor woensdag en een Australië, maar die houd ik voor iets anders.
    Van die simpele plak dingetjes he!!! Van mn stief oma gekregen mn nichtjes en stiefneefjes hebben alle maal ook 3 D:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 20:15 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Al die RVP memes op internet zijn hilarisch. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alianovna schreef:
    Al die RVP memes op internet zijn hilarisch. :'D


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Pacifique schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat dat met verwend zijn te maken heeft, het was gewoon een goede wedstrijd. Of zeg ik nu iets heel doms?


    Het gaat over het feit dat Nederland er zo vaak bij is op grote toernooien (: De laatste keer dat België een internationaal toernooi speelde, was in 2002 en toen was ik pas zeven. Ik herinner me wel nog dat we een wedstrijd op school mochten kijken, maar verder weet ik daar helemaal niets meer van. Nederland mag vaker meedoen aan EK's en WK's, dus op dat vlak zijn de voetbalkijkende Nederlanders inderdaad verwend :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    België mag ook mee doen hoor? Ze moeten zich gewoon opgeven ofzo en zorgen dat ze doorgaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    België mag ook mee doen hoor? Ze moeten zich gewoon opgeven ofzo en zorgen dat ze doorgaan.


    Met 'mogen meedoen' bedoel ik dat Nederland veel vaker door de selectieronden raakt, niet letterlijk dat België niet mee mag doen. Beetje fout uitgedrukt (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Jovantos schreef:
    België mag ook mee doen hoor? Ze moeten zich gewoon opgeven ofzo en zorgen dat ze doorgaan.

    Ze bedoelt het allemaal niet zo serieus, chill.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zarautz schreef:
    (...)

    Het gaat over het feit dat Nederland er zo vaak bij is op grote toernooien (: De laatste keer dat België een internationaal toernooi speelde, was in 2002 en toen was ik pas zeven. Ik herinner me wel nog dat we een wedstrijd op school mochten kijken, maar verder weet ik daar helemaal niets meer van. Nederland mag vaker meedoen aan EK's en WK's, dus op dat vlak zijn de voetbalkijkende Nederlanders inderdaad verwend :]


    Het feit dat wij er zo vaak bij zijn komt misschien wel door goed voetbal te spelen (: Jullie Belgen staan trouwens hoger op de FIFA-ranglijst dan Nederland.

    Mon topics. Haha, ik vind dit wel interessant!


    Danmarks Dynamite.

    Pacifique schreef:
    (...)

    Het feit dat wij er zo vaak bij zijn komt misschien wel door goed voetbal te spelen (: Jullie Belgen staan trouwens hoger op de FIFA-ranglijst dan Nederland.


    Nu wel ja (: Maar dat is jarenlang anders geweest hoor. België is sinds 2002 niet meer aanwezig geweest bij een internationaal toernooi en daarom is het nu zo geweldig dat het wel eens gelukt is. Hoewel ik het liever zoals bij de Nederlanders elke keer zou hebben, maar je moet niet te veeleisend worden :D


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    (...)

    Nu wel ja (: Maar dat is jarenlang anders geweest hoor. België is sinds 2002 niet meer aanwezig geweest bij een internationaal toernooi en daarom is het nu zo geweldig dat het wel eens gelukt is. Hoewel ik het liever zoals bij de Nederlanders elke keer zou hebben, maar je moet niet te veeleisend worden :D


    Ik snap je punt wel hoor, het is ook fantastisch dat jullie je geplaatst hebben. Ik kijk ook erg uit naar jullie wedstrijden, voor zover ik ze kan kijken.
    Maar je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben met de kwalificatierondes. Als jij in een poule zit met alleen maar landen die nooit meedoen op een toernooi, dan is het makkelijk om je te plaatsen (:

    Assassin schreef:
    Op de een of andere manier krijgt Nederland altijd de aandacht van de hele wereld te pakken met een wedstrijd.


    Yeh, doordat Nederland er meestal niks van bakt/onopvallend is en dan opeens geweldig speelt en vervolgens op een kritiek moment spectaculair faalt


    quidquid excusatio prandium pro

    Engeland vs Italie gaat beginnen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Go Italië :Y)


    El Diablo.