• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Balotelli. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben er vandaag achter gekomen dat die drie nieuwe smaken van Lays slaan op de landen waarmee Nederland in de poule zit xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Engeland heeft veel balbezit, maar nog meer wanhoopspogingen. Wat spelen ze slecht.


    Your make-up is terrible

    Scrubb schreef:
    Balotelli. :Y)


    Hij is zo awesome :Y)


    wat was dit ookalweer

    Wat ben ik trots op Nederland zeg! Dat gevoel dat door je heen gaat als we scoren, geweldig!
    Wel jammer dan Engeland verloren heeft. ;c

    Flue schreef:
    Wat ben ik trots op Nederland zeg! Dat gevoel dat door je heen gaat als we scoren, geweldig!
    Wel jammer dan Engeland verloren heeft. ;c


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scrubb schreef:
    Balotelli. :Y)


    Op de basisschool koppelden wij onze juf aldoor aan mensen, en Balotelli hadden de jongens toen gedaan xd k ging helemaal stuk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik had echt niet verwacht dat Ivoorkust van Japan zou winnen!

    Kijk trouwens echt uit naar Duitsland - Portugal. Dar moet echt een knaller worden!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Ik had echt niet verwacht dat Ivoorkust van Japan zou winnen!

    Kijk trouwens echt uit naar Duitsland - Portugal. Dar moet echt een knaller worden!


    Duitsland gaat winnen, sowieso


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Duitsland gaat winnen, sowieso


    Hoogstwaarschijnlijk wel, maar statistiek zegt niet hebben we de afgelopen dagen al geleerd :') Ik support sowieso Portugal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vinception schreef:
    (...)

    Duitsland gaat winnen, sowieso


    En Spanje ging winnen van Nederland en Japan van ivoorkust (cat)

    En iedereen verwachtte dat Brazilië Kroatië zou verslaan en uiteindelijk is dat alleen gelukt met (veel) hulp van de scheidsrechter

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 11:38 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    En Spanje ging winnen van Nederland en Japan van ivoorkust (cat)

    En iedereen verwachtte dat Brazilië Kroatië zou verslaan en uiteindelijk is dat alleen gelukt met (veel) hulp van de scheidsrechter


    Vergeet Urugay - Costa Rica niet.

    Inderdaad. Behaalde resultaten in het verleden garanderen niets voor de toekomst en waarnaast is een goed team op papier is niet meteen een goed team in het veld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tenace schreef:
    (...)

    Hij is zo awesome :Y)


    Yep! c:

    Hebben jullie trouwens vannacht naar Ivoorkust - Japan gekeken of kijken jullie naar de herhaling?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 11:51 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nee, en ik voor Duitsland - Portugal ik ben voor Portugal.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Toch gok ik dat Duitsland gaat winnen, want Portugal had het bij de kwalificaties niet heel goed gedaan voor hoever ik weet.


    En noooo! Ik moet Nederland-Australië missen..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 12:05 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."