• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw, ik was echt onder de indruk van Nederland gisteren :] Geweldige wedstrijd! Wel jammer van Spanje, ze hadden volgens mij echt geen topdag. En als Spanje wel beter had gespeeld, was de match waarschijnlijk nog een stuk leuker geweest.

    Ik ga als Belg uiteraard diehard supporteren voor de Rode Duivels. Ik hoop echt dat ze wat moois laten zien :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Dosed schreef:
    Omg ik ben zo onder de indruk van Nederland gisteren o.o echt als ik Nederlander was zou ik echt huilen van geluk ;d

    Ik hoop voor het beste voor België. Ik weet dat we sterk zijn, maar ik vind dat we altijd zo veel gericht zijn op balbezit. Ik ben wel nogal zeker dat België uit die groep zal geraken (ik denk dat we misschien nog kunnen verliezen van Rusland), maar als we eruit zijn spelen we of tegen Duitsland, of tegen Portugal en daar zie ik al niet zoveel kans meer in. Duitsland is sowieso echt fundamenteel sterker, en Portugal is misschien op het geheel gezien niet beter, maar ze hebben het wel in zich om een plotse goal te maken. Het zou wel mooi zijn. In ieder geval heb ik liever iets te alge verwachtingen dan te hoge :]

    Jullie Nederlanders zijn ook zo verwent he met die voetbal, voor mij is het letterlijk de eerste x dat ik België in een internationale competitie zie spelen (aangezien ik met het laatste WK dat België zich laatste maar 5 was ;d ) en jullie speelde de vorige keer nog de finale en doen nu direct met de eerste match zo een knaller.


    Ik snap niet wat dat met verwend zijn te maken heeft, het was gewoon een goede wedstrijd. Of zeg ik nu iets heel doms?

    Redrosex schreef:
    Ik vond het wel grappig dat al die Brazilianen Nederland aanmoedigden. (:


    Was gewoon uit pure haat voor Costa xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Door het WK heb ik zin om weer een WK verhaal te maken oops.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    België is dit jaar inderdaad redelijk sterk, ze hebben een aantal goede spelers. Ik denk dat ze misschien de poule wel halen hoor.


    Your make-up is terrible

    Als België eruit ligt, ben ik oftewel voor Spanje oftewel voor Nederland. Daar ben ik nog niet helemaal uit, haah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Als België eruit ligt, ben ik oftewel voor Spanje oftewel voor Nederland. Daar ben ik nog niet helemaal uit, haah.


    Als NL eruit ligt ben ik voor België denk ik.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alianovna schreef:
    (...)

    Als NL eruit ligt ben ik voor België denk ik.


    Net alsof België het langer gaat uithouden dan Nederland :'D Misschien raken we wel door de poule, want we hebben sterke spelers, maar of ze een goed team vormen, daar heb ik mijn twijfels bij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jovantos schreef:
    (...)

    Als wij niet winnen hoop ik Brazilië, en anders Engeland :3

    Jup, ik ook.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn topics.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Amidala schreef:
    (...)

    Net alsof België het langer gaat uithouden dan Nederland :'D Misschien raken we wel door de poule, want we hebben sterke spelers, maar of ze een goed team vormen, daar heb ik mijn twijfels bij.


    Je weet maar nooit :'D Ik had ook totaal geen hoop in NL en was totaal overrompelt door de 1-5.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alianovna schreef:
    (...)

    Als NL eruit ligt ben ik voor België denk ik.


    Ik voor Duitsland, Spanje of Brazilië, want zij hebben wel veel kans om te winnen denk ik.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb gisteren gehuild, want ik was zoooooo trots dat Nederland won! :'D Ik ben voor Nederland. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |


    quidquid excusatio prandium pro

    Pfhoe Joël Veltman is echt wel een lekker ding:Y)

    Ik ben echt trots op Nederland :'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about