• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Amidala schreef:
    (...)

    Dat voetballers teveel geld verdienen, agree, maar Casillas is één van de beste keepers ter wereld en volgens mij had hij gisteren ... tja, zeg maar zijn dagje niet. Hij doet er wel degelijk iets voor terug. Niet gelaten dat Nederland fantastisch heeft gespeeld, natuurlijk.
    Ik denk gewoon dat Spanje z'n dagje niet had, want een slecht team wint geen drie toernooien (EK, WK, EK) op rij.


    Tja, maar als je kijkt naar hun WK-geschiedenis kijkt, zie je dat ze voordat ze in 2010 kampioen werden nooit de halve finale hebben bereikt, de laatste keer dat ze daarvoor naar de troostfinale gingen was in 1950. Maar ach, het is duidelijk dat ze het beste Europese team zijn :')


    That is a perfect copy of reality.

    Als Nederland niet wint, hoop ik eigenlijk wel dat Spanje wint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zou toch wat als Nederland nu de rest van de wedstrijden verliest en Spanje alles wint, hahaha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Echt die wedstrijd van gister was echt geweldig!
    Robben is echt een held!
    Die duik wat een goal werd, was echt een wereldgoal.
    Heel eerlijk denk ik dat dit gewoon wraak was van al die jaren verliezen van Spanje, EK&WK.
    En nu maar hopen dat ze zo blijven spelen voor het rest van het WK:Y)

    De volgende keer dan NL speelt, is op mijn verjaardag.
    Als ze dan winnen heb ik echt een topdag:Y)(hoera):P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vraag me trouwens wel af wat ze doen, als er bepaald wordt wie doorgaat naar de achtste finales, nummer twee en drie van één groep gelijk eindigen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik vraag me trouwens wel af wat ze doen, als er bepaald wordt wie doorgaat naar de achtste finales, nummer twee en drie van één groep gelijk eindigen.


    Dan gaan ze denk ik op doelsaldo af. c:


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Tja, maar als je kijkt naar hun WK-geschiedenis kijkt, zie je dat ze voordat ze in 2010 kampioen werden nooit de halve finale hebben bereikt, de laatste keer dat ze daarvoor naar de troostfinale gingen was in 1950. Maar ach, het is duidelijk dat ze het beste Europese team zijn :')


    Ja, maar ze hebben wel een wereldrecord gevestigd met hun EK, WK, EK. En over Casillas, die gast heeft denk ik - heb zoiets gelezen, negenentwintig toernooien gespeeld en in twintig wedstrijden geen enkele bal doorgelaten. Dat moet je ook wel kunnen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Ja, maar ze hebben wel een wereldrecord gevestigd met hun EK, WK, EK. En over Casillas, die gast heeft denk ik - heb zoiets gelezen, negenentwintig toernooien gespeeld en in twintig wedstrijden geen enkele bal doorgelaten. Dat moet je ook wel kunnen.


    Ja, ik heb dat ook ergens gelezen. Maar ach, ik verwacht niet veel van Spanje en niet veel van Nederland. Ik zie liever Italië of Engeland ofzo winnen :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 13:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amidala schreef:
    Ik vraag me trouwens wel af wat ze doen, als er bepaald wordt wie doorgaat naar de achtste finales, nummer twee en drie van één groep gelijk eindigen.


    Doelsaldo, aantal behaalde punten, etc. Als het doelsaldo ook gelijk is, dan kijken ze ook naar het fair play gedrag van de spelers en soms.. tja, soms wordt er effen lootje getrokken. Staat in het reglement ergens.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Astris schreef:
    Als Nederland niet wint, hoop ik eigenlijk wel dat Spanje wint.


    Als Nederland niet wint,
    Ben ik voor België.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Amarela schreef:
    (...)

    Ja, ik heb dat ook ergens gelezen. Maar ach, ik verwacht niet veel van Spanje en niet veel van Nederland. Ik zie liever Italië of Engeland ofzo winnen :')


    Ik moet voor België zijn, want het zou nogal vreemd zijn moest ik niet voor m'n eigen land zijn :'D En eerlijk gezegd, we hebben geen slecht team. De beste voetballers in Engeland, Frankrijk en Duitsland waren allemaal Belgen, tja. Al verwacht ik niet dat we het héél ver gaan schoppen.
    En ik zie Spanje eigenlijk wel nog graag winnen, geen idee waarom. Ik wil Spanje nog eens tegen Nederland zien in de finale ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    - Wandelt topic binnen -
    - Zet topic bij 'Mijn Topics' -
    - Wandelt topic weer uit -


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Astris schreef:
    Als Nederland niet wint, hoop ik eigenlijk wel dat Spanje wint.


    Als wij niet winnen hoop ik Brazilië, en anders Engeland :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omg ik ben zo onder de indruk van Nederland gisteren o.o echt als ik Nederlander was zou ik echt huilen van geluk ;d

    Ik hoop voor het beste voor België. Ik weet dat we sterk zijn, maar ik vind dat we altijd zo veel gericht zijn op balbezit. Ik ben wel nogal zeker dat België uit die groep zal geraken (ik denk dat we misschien nog kunnen verliezen van Rusland), maar als we eruit zijn spelen we of tegen Duitsland, of tegen Portugal en daar zie ik al niet zoveel kans meer in. Duitsland is sowieso echt fundamenteel sterker, en Portugal is misschien op het geheel gezien niet beter, maar ze hebben het wel in zich om een plotse goal te maken. Het zou wel mooi zijn. In ieder geval heb ik liever iets te alge verwachtingen dan te hoge :]

    Jullie Nederlanders zijn ook zo verwent he met die voetbal, voor mij is het letterlijk de eerste x dat ik België in een internationale competitie zie spelen (aangezien ik met het laatste WK dat België zich laatste maar 5 was ;d ) en jullie speelde de vorige keer nog de finale en doen nu direct met de eerste match zo een knaller.


    effort never betrays you

    Ik vond het wel grappig dat al die Brazilianen Nederland aanmoedigden. (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.