• Real Monster || Monster High




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.


    † Speeltopic
    † Praattopic


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, dus ze kunnen niet al 20.000 jaren hebben geleefd ofzo.)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar geen overpowered personages!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: Plek voor 1 jongen

    † Megan Nightmare ~ Child of the night ~ MissVendetta
    † Zinaïda Hippius ~ Wood Nimph ~ xLenox
    † Alexandria Dylara Hale ~ Hybrid ~ campeon
    † Nevena "Neve" Donnell ~ Banshee ~ NiallsXgirll
    † Vanessa Megan Sunfield ~ Vampire ~ PeterParker
    † Gereserveerd voor: Axiopistos

    † Zero Ayuzwa ~ Hybrid ~ sandordinja
    † Kenji Miller ~ Zombie ~ Samifer
    † Robin Tigrisblack ~ Fireman ~ Robind19
    † Jacob Andro ~ Skalenzahne ~ LittleJohn1
    † Andrew Joseph ~ Lost Soul ~ Dorchadais
    †


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!


    † Het kasteel (buiten)
    † Trappenhuis
    † Lounge
    † Lokalen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    campeon schreef:
    (...)

    Ze leeft niet in een roedel. Maar misschien dat ze elkaar tegen kwamen toen Alexandria en haar familie aan het "jagen" waren op kampeerders ofzo?


    Ja is prima :) dat ze elkaar als het ware herkennen zegmaar, maar nog niet echt kennen. xD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    bunnylover22 schreef:
    als de stop van meiden weg is mag ik er dan 1 zijn?


    Nou er staat niet voor niets een stop op de meiden aangezien er een veel te groot tekort is aan mannen en ik hou het liever gelijk qua mannen en vrouwen..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam: Kenji Miller
    Leeftijd: Kenji is overleden op zijn 18e en zo ziet hij er ook uit, maar is inmiddels 12 jaar dood.
    Soort monster: Zombie
    Geschienis: Zijn geschiedenis is niet iets waar Kenji graag aan terugdenkt. Dit is vooral omdat hij zich eigenlijk niet veel meer kan herinneren voor zijn gewelddadige dood. Hij is overleden op één zijn vele reizen samen met zijn ouders. Dit keer waren ze op jacht naar krokodillen, in een veel te klein bootje, verstopt tussen het hoge riet. Onderweg kwamen ze een nest tegen van één of ander dier. Kenji wilde deze van dichterbij bestuderen, maar het bootje kon er niet langs. En wie besloot er toen om maar gewoon door het water te gaan? Precies, ja. Kenji. Tien minuten later was hij dood.
    Zijn moeder werd letterlijk gek van verdriet toen ze haar zoon in het rode water zag liggen, lichaam doorboord, verscheurd en ogen starend. Zij is degene die hem weer tot 'leven' gewekt heeft. Of in ieder geval, weer heeft laten functioneren, tot op een zekere hoogte. Echt leven kun je het niet noemen, bij gebrek aan een hartslag en ademhaling. Dagenlang is ze alleen maar met hem bezig geweest, heeft ze hem volgestopt met pillen, volgespoten met vreemd ruikende vloeistoffen die bijna niets anders konden zijn dan gif en het zo op de een of andere manier voor elkaar gekregen dat hij zijn ogen weer opende. Helaas niet in die zin waar zij op gehoopt had. Vier dagen later werd ze opgenomen in een gesloten inrichting.
    Zijn vader stond hier heel anders tegenover. Hij miste zijn zoon net zo erg, maar kon zijn dood een stuk beter accepteren. Hij probeerde zijn vrouw ook tegen te houden, haar over te halen om Kenji gewoon te begraven, maar daar wilde ze niets van weten. Na haar opname lag de zorg voor zijn zoon ineens op hem. Maar zijn zoon leek niet meer op zijn zoon, niet in uiterlijk en niet in gedrag. Hij was bang voor hem en bang voor de reacties van de buitenwereld. Als oplossing hiervoor sloot hij Kenji op in de kelder. Dit was een stuk minder hard dan het klinkt, want de kelder was van alle gemakken voorzien. Het enige nadeel was dat Kenji er niet uit mocht. Tien jaar lang heeft hij daar gezeten. Zijn vader was er elke dag en voedde hem eigenlijk opnieuw op. In het begin was Kenji agressief, gefrustreerd, hongerig en vol met haat. Het waren tien hele lange en vooral zware jaren, maar uiteindelijk mocht hij dan naar buiten. 's Nachts, als er verder niemand op straat was. Overdag, op plekken waar nooit iemand kwam. Als hij maar niet gezien werd. Langzaam ging hij weer achteruit, snakkend naar meer contact dan alleen zijn vader die paar uurtjes. Hij verafschuwde zichzelf en zijn manier van leven. Even leek alles mis te gaan, tot zijn vader Monster High ontdekte. Het lijkt de perfecte uitkomst voor hun probleem. Kenji, omringd door soortgenoten en zijn vader, die eindelijk zijn rust krijgt.
    Uiterlijk: Ik vond het ontzettend moeilijk hier een foto bij te vinden. Bedenk even dat de foto die je ziet Kenji is uur nadat zijn moeder hem wakker gekregen heeft Kenji is niet langer de knappe jongen die hij ooit was. Aangevallen worden door een krokodil en een paar dagen verrotting doet dat met je. Hij is wel wat verbeterd met de jaren, maar veel vinden hem nog steeds afstotelijk. Van top tot teen: Kenji heeft zwart, halflang haar. Zijn huid is bleek, haast kleurloos. Kenji heeft één groengeel oog. Het andere heeft een wit vlies over de iris en is blind en starend. Zijn neus is na de breuk scheef weer vast gegroeid, maar het meest afstotelijke is toch wel zijn mond. Vanaf de linkerkant lijkt het vrij normaal, op de paarsige gloed na die zijn lippen hebben, maar de rechterkant van zijn gezicht is een slagveld. Vanaf de mondhoek tot aan zijn oor is de huid opengescheurd. De lappen vlees waren slordig weer aan elkaar genaaid en zijn op sommige plekken losgeraakt, waardoor een aantal kiezen altijd zichtbaar zijn. De randen van de wond zijn zwart en afgestorven.
    De rest van zijn lichaam is er al net zo erg aan toe, maar dat zie je niet omdat hij het goed weet te bedekken met kleding. Hij mist een heel stuk uit zijn rechterzijde, er zitten verscheidene gaten en kuilen in zijn borst en buik en de vele bijtlittekens sieren hem niet. Sommigen jongens zien er stoer uit met wat littekens. Kenji ziet er verminkt en vervormd uit. Zijn benen zijn wat minder gehavend, hoewel het dan weer jammer is dat zijn rechteronderbeen mist. Zijn vader heeft hiervoor een speciale kruk geregeld waar Kenji mee kan lopen. Hij heeft geen prothese en wil deze ook niet.
    Karakter: Ooit was Kenji een aardige jongen met veel vrienden en een grote nieuwsgierigheid. Hij was leergierig en vrolijk en genoot van het leven. Nu is hij bitter en boos en vooral niet spraakzaam.
    Relaties: Alleen zijn ouders. Zijn moeder zit nog altijd in de gesloten inrichting en zijn vader steunt hem wel, maar is compleet uitgebrand. Hij heeft geen vrienden meer en de rest van zijn familie denkt dat hij dood is. Als in, begraven onder de grond.

    Oké, whoa, ik vond dit echt super moeilijk. Ik weet niet veel van zombies af en toen ik ging zoeken merkte ik dat er 100 miljoen soorten zombies zijn, haha. Hoop dat dit zo een beetje goed is. Ik wilde geen aantrekkelijke zombie maken, weet je, zo'n mooie mannelijke tiener of zo, want dat is niet realistisch. Dus die van mij is gewoon heel erg lelijk. Die foto is nog véél te knap. Goedgekeurd? Moet ik nog wat aanpassen? Mijn personages ontwikkelen zich altijd veel beter zodra ik eenmaal begin, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha hij is gruwelijk op een goede manier ;) ik vind um echt geweldig!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mooi zo, haha. Wanneer beginnen we eigenlijk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat ik mijn rol even om ga gooien aangezien ik denk dat ik een beter idee heb. Dus hier is het:

    Naam: Nevena "Neve" Donnell. Meestal stelt ze zich ook voor als Neve.
    Leeftijd: Neve is een monster van 17 jaar, tenminste, zo ziet ze eruit. In werkelijkheid is ze rond de 200 en is al een tijdje geleden de tel kwijt geraakt.
    Soort Monster: Ze is de dochter van een Banshee. (een soort fee met telepathische krachten. Deze fee kondigt de dood aan van mensen door voor iemand te zingen of een ijzige gil te laten horen.)
    Geschiedenis: Neve is opgegroeid in het noordelijkste puntje van Ierland vlak tegen de grens van Noord-Ierland aan, samen met haar beide ouders, afgelegen van de rest van de wereld. Ze kwam nooit iets te kort en werd altijd goed behandeld, tot er een jaar of 20 geleden een hevige brand uit brak op de plek waar ze woonde. Neve wist zelf te ontsnappen maar haar ouders overleefde de brand niet. Vanaf dat moment stond ze er helemaal alleen voor, tot ze er achter kwam dat er nog een familie, van de zelfde soort als haar, in Engeland leefde. Ze trok vanuit Ierland richting Engeland, wat lastiger was dan ze van te voren had bedacht. Na het voltooien van haar reis kwam ze aan bij het gezin wat bestond uit een moeder, vader een klein meisje en een jongen van rond haar leeftijd. Haar nieuwe "broer" genaamd Darien zat al op het Monster High en zo besloot Neve ook mee te gaan aangezien ze thuis zitten na dit alles toch wel helemaal zat was. Sinds dien woont ze bij het gezin thuis en voelen ze als haar familie, hoewel ze haar echte ouders nooit zal vergeten.
    Uiterlijk: Neve is een meisje met lange zilveren/witte haren die tot ongeveer haar middel komen en ze meestal los over haar schouders laat vallen. Ze heeft kleine maar volle lippen die uit zichzelf ook nog eens knalrood zijn en heeft een slank figuur. Buiten dat heeft ze lange opvallende zwarte wimpers, een kleine neus en donkere smalle wenkbrauwen. Kortom een perfect meisje. Maar het enige wat haar uiterlijk een beetje doet verpesten, zijn haar ogen. Ze zijn compleet wit, zonder enige vorm van een iris of pupil. Hierdoor kan ze niet rondlopen in de buitenwereld waar iedereen haar kan zien zonder dat iedereen zou gaan gillen. Als ze een ding aan zichzelf zou kunnen veranderen zouden dat dus haar ogen zijn. Neve is ongeveer even groot als een gemiddeld mens, ze is 1,68m. Haar kledingstijl verschilt ook niet zo veel in vergelijking tot de de echte mensen. Ze houdt er van om jurkjes te dragen maar kan ook rondlopen in korte broeken in de zomer.
    Karakter: Neve is redelijk op zichzelf. Ze heeft maar een handje vol met mensen die ze vertrouwt en daarom dus niet ontloopt. Ze heeft een hekel aan haar kracht, de gedachtes van mensen kunnen lezen. Als ze te dichtbij mensen komt kan ze hun gedachtes lezen en aangezien Neve redelijk onzeker over haarzelf is, wil ze dat meestal totaal niet weten. Haar telepathische krachten heeft ze nu totaal nog niet onder controle. Ze wist eerst zelf niet eens dat ze ze had omdat het op haar soortgenoten niet werkt. Pas toen ze naar Monster High ging, kwam ze er achter dat ze deze gaven bezit. Vaak probeert ze zich er voor af te sluiten, maar dat wil nog lang niet altijd lukken. Zelf is ze er ook altijd bang voor om verkeerd begrepen te worden, ze houdt er bijvoorbeeld heel erg van om te zingen maar durft dat nooit te doen, bang dat wezens het verkeerd begrijpen. Omdat ze zich meestal afsluit voor andere weten de meeste monsters niet dat ze eigenlijk een heel spontaan en grappig meisje is. Als ze je toe laat, ben je redelijk speciaal voor haar. Ze zal je dus niet zomaar laten vallen. Maar als je haar vertrouwen beschaamd, win je het niet snel meer terug.
    Relaties: Zoals net al vertelt, ze heeft niet echt veel vrienden. Een van de enige wezens op Monster High die ze echt vertrouwd is Alexandria waar ze dan ook vaak haar verhalen mee deelt. En natuurlijk kan ze ook nog altijd terecht bij haar 'familie'.
    Extra: Door alles wat er met haar echte ouders is gebeurd, is ze redelijk bang voor vuur geworden. Ze versteend dan als het ware en blijft er vol angst naar staren zonder zichzelf te kunnen bewegen.

    Ik ga nog mijn best doen voor een afbeelding! (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 14:08 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Twijfels twijfels en nog eens twijfels,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik hoop dat we zo snel mogelijk kunnen beginnen als iedereen zijn rol heeft ingevuld!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Robin Tigrisblack
    Leeftijd: 16
    Soort monster: Naam van het wezen is onbekend. Maar als hij boos word verranderd zijn haar in ongevaarlijk vuur.
    Geschienis: Robin komt uit een normaal gezin. Tot die op een dag erachter kwam van zijn vuur. Later bleek hij geadopteerd te zijn. Robin heeft getraint om het vuur te beheersen. Alleen dat lukte hem amper.
    Uiterlijk: Robin heeft blond haar. Maar als die net boos is geweest is het rood/oranje. Robin lijkt veder op een normaal mens. Hij heeft blauwe ogen en.een blanke huid. Hij draagt vaak een muts om zen haar te verbergen.
    Karakter: Robin is een aardige jongen. Hij staat open voor andere en probeert veel mensen te helpen. Hij is gelukkig moeilijk boos te krijgen. Hij is snel maar onhandig. HZo valt hij telkens of botst hij tegen dingen op.
    Relaties: Robin vertrouwt weinig mensen als vriend. Familie heeft hij niet.
    Extra: Robin bezit vuurkracht (maak ik geen misbruik van) maar weet hij zelf nog niet.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 22:12 ]

    Naam:
    Zinaïda Hippius



    Leeftijd:
    Ze is 350 jaren oud, wat voor haar soort nog best wel jong is. Ze wordt dus als tiener gezien.

    Soort monster:
    Zinaïda is een Napaea, dat is een gevaarlijke in de bossen levende nimf.

    Geschienis:
    Zinaïda komt uit de bossen, aangezien ze een Napaea is. Het bos waar zij vandaan komt liggen in diepe dalen die door bergtoppen omringt zijn. Vroegen reisde ze ook over de bergen aangezien haar bos daar ook groeide en bloeide. De groep waarin zij leefde was altijd vrolijk en vriendelijk naar buitenstaanders . Ze hielpen verdwaalden reizigers het pad weer te vinden omdat dit bos zo dicht begroeit was dat als je van het pad was geraakt je het nooit meer terug zou kunnen vinden zonder hulp. Ze zongen prachtige liederen, waardoor ook vele mannen het bos in gingen. Ook al wouden ze dit niet de kracht van de liederen en de pracht van het geluid lokte hun gewoon.
    Op een avond werd het bos overspoeld door het leger van de graaf. Hij had hun de opdracht gegeven om de bossen de vernielen omdat de nimfen te aanlokkelijk waren voor elk man die maar in de buurt was. Hier was Zinaïda nog maar 176 jaren oud, als het waren nog een kind. De mannen branden en vernielden het bos, het bos dat hun thuis was. Ze maakten de nimfen hun gevangenen en misbruikte hun schoonheid, verkrachte ze en mishandelde ze. De nimfen ontsnapten op een avond door het gebruik van hun magie; Het woud besturen. De mannen zouden hangen om hun daden. De nimfen zijn daarnaar nooit meer het zelfde gebleven. Ze werden wraakzuchtig en gemeen. Hun lieve gezichtjes verraden dit alleen niet waardoor ze velen mannen, vrouwen en kinderen de bossen in kunnen lokken.
    Zinaïda was op 200 jarige leeftijd oud genoeg om de groep te verlaten, een oud ritueel dat nog altijd wordt uitgevoerd. Hierdoor ging ze dwalen door de bossen, steeds verder reizend. De kleine dorpjes die ze tegenkwam vielen door haar schoonheid. Mannen wilden maar al te graag deze jonge vrouw huwen. Iets wat ze nooit deed, mannen waren verachtelijk. Uiteindelijk kwam ze uit bij Monster High waar ze veilig een opleiding tot monster kan volgen.
    Uiterlijk: Zinaïda heeft light rode haren, die krullend om haar lijf sieren. Deze haren reiken tot iets verder dan haar middel. Vaak heeft ze er iets van takjes of bloemen in. Deze nimf is vrij slank en je kunt haar sleutelbeenderen ook goed zien. Ze heeft een smal en fijn gezichtjes met enkele sproetjes rond haar neus. Ze heeft vrij grote ogen, wat bekend is bij Napaea’s. Ze heeft twee diep blauwe kijkers waar ze veel mannen mee verleid. Ze heeft lange benen maar in vergelijking weer een klein bovenlichaam. Zinaïda heeft een bescheiden boezem, wat haar niet uitmaakt. Vaak heeft ze zwierige en lichte stoffen aan, vooral jurken. Ze heeft een ketting om haar nek hangen waar vele trouwringen om hangen van haar minnaars.
    Karakter: Zinaïda is een sarcastische jonge vrouw. Ze is heel duivels naar mannen toe vanwege haar verleden en nog nooit heeft een jongeman haar hart kunnen laten smelten. Misschien heeft ze een kans op Monster High voor liefde? Dat lijkt haar niet, het zijn verachtelijke wezens. Ze komt snel bitchie over met haar botte opmerkingen en ze heeft een hooghartig toontje. Ze weet dat velen mannen voor haar vallen, ook door de oude magie die ze bezit, en daarom plaagt ze vaak de jongens op school met haar verschijning.
    Hoewel ze zo is naar de monsters houd Zinaïda erg van de dieren en planten om het kasteel heen. Ze is ook vaak buiten te vinden waar ze van de natuur kan genieten.
    Relaties: De groep van Napaea’s in de bossen is haar hele familie. Hier is haar moeder en zuster ook nog steeds een deel van. Haar zus is pas 70 jaren oud. [misschien nog een goede vriendin?]
    Je zult misschien wel afvragen wie haar vader is. Aangezien nimfen halfgoden zijn, waardoor ze dus ook magie kan gebruiken, is haar vader een god. Nimfen zijn nakomelingen van de oppergod Zeus.
    Extra: Ze heeft de magie om de bossen te besturen en door haar prachtige stem windt ze snel de mannen om haar vinger, hoewel haar verschijning daar vaak ook wel voor zorgt.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 11:07 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    zo goed?? ^^ sorry dat het zo lang duurden!!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Vandaag was mijn verjaardag dus ik had niet echt de tijd om iets aan mijn karakter te doen, maar ik beloof dat ik morgen mijn rol af schrijf!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Kenji is echt zo trols lelijk vergeleken met de rest, ahaha

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 0:26 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NiallsXgirll schreef:
    Vandaag was mijn verjaardag dus ik had niet echt de tijd om iets aan mijn karakter te doen, maar ik beloof dat ik morgen mijn rol af schrijf!


    Nog gefeliciteerd!!! (hoera)(flower)(hoera)

    Xoxo

    Samifer schreef:
    Kenji is echt zo trols lelijk vergeleken met de rest, ahaha


    Ik vind hem best wel badass :Y)
    En ja Zinaïda is een nimf die verlovingsringen om haar nek draagt dus ik zou daar niet jaloers op zijn ofzo :Y)
    Hahahhaah

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 1:51 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik wilde mijn rol gisteren invullen, maar er kwam onverwachts iets tussen $: is het ook goed als ook het vanmiddag invul?


    First things first, but not necessarily in that order