• Real Monster || Monster High




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.


    † Speeltopic
    † Praattopic


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, dus ze kunnen niet al 20.000 jaren hebben geleefd ofzo.)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar geen overpowered personages!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: Plek voor 1 jongen

    † Megan Nightmare ~ Child of the night ~ MissVendetta
    † Zinaïda Hippius ~ Wood Nimph ~ xLenox
    † Alexandria Dylara Hale ~ Hybrid ~ campeon
    † Nevena "Neve" Donnell ~ Banshee ~ NiallsXgirll
    † Vanessa Megan Sunfield ~ Vampire ~ PeterParker
    † Gereserveerd voor: Axiopistos

    † Zero Ayuzwa ~ Hybrid ~ sandordinja
    † Kenji Miller ~ Zombie ~ Samifer
    † Robin Tigrisblack ~ Fireman ~ Robind19
    † Jacob Andro ~ Skalenzahne ~ LittleJohn1
    † Andrew Joseph ~ Lost Soul ~ Dorchadais


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!


    Het kasteel (buiten)
    Trappenhuis
    Lounge
    Lokalen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lovelydemon schreef:
    Ik wilde mijn rol gisteren invullen, maar er kwam onverwachts iets tussen $: is het ook goed als ook het vanmiddag invul?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik heb de familie-band-dingesding nog even aangepast bij mijn karakter!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Ik heb de familie-band-dingesding nog even aangepast bij mijn karakter!


    Ziet er goed en leuk uit!! :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    Naam: Vanessa Megan Sunfield.
    Leeftijd: Vanessa lijkt iemand van 17 maar in werkelijkheid is ze maar liefst 695.
    Soort monster: Vampier.
    Geschiedenis: Komt.
    Uiterlijk: Komt.
    Karakter: Komt.
    Relaties: Vanessa is single, ze heeft een jonger broertje die 522 is en ook op Monster High zit, haar ouders heten James en Lily Sunfield.
    Extra: x.

    Alvast een begin.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:48 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Ziet er goed en leuk uit!! :D


    Yayyyyy!! Dankjewel (flower)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik zoek eigenlijk nog een goede vriend/vriendin voor Zinaïda, iemand zin?? ;)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Kenji is niet alleen lelijk, maar ook nog eens omringd door bejaarden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xLenox schreef:
    Ik zoek eigenlijk nog een goede vriend/vriendin voor Zinaïda, iemand zin?? ;)


    Ik heb Vanessa voor haar (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    NiallsXgirll schreef:
    Ik denk dat ik mijn rol even om ga gooien aangezien ik denk dat ik een beter idee heb. Dus hier is het:


    Naam: Nevena "Neve" Donnell. Meestal stelt ze zich ook voor als Neve.
    Leeftijd: Neve is een monster van 17 jaar, tenminste, zo ziet ze eruit. In werkelijkheid is ze rond de 200 en is al een tijdje geleden de tel kwijt geraakt.
    Soort Monster: Ze is de dochter van een Banshee. (een soort fee met telepathische krachten. Deze fee kondigt de dood aan van mensen door voor iemand te zingen of een ijzige gil te laten horen.)
    Geschiedenis: Neve is opgegroeid in het noordelijkste puntje van Ierland vlak tegen de grens van Noord-Ierland aan, samen met haar beide ouders, afgelegen van de rest van de wereld. Ze kwam nooit iets te kort en werd altijd goed behandeld, tot er een jaar of 20 geleden een hevige brand uit brak op de plek waar ze woonde. Neve wist zelf te ontsnappen maar haar ouders overleefde de brand niet. Vanaf dat moment stond ze er helemaal alleen voor, tot ze er achter kwam dat er nog een familie, van de zelfde soort als haar, in Engeland leefde. Ze trok vanuit Ierland richting Engeland, wat lastiger was dan ze van te voren had bedacht. Na het voltooien van haar reis kwam ze aan bij het gezin wat bestond uit een moeder, vader een klein meisje en een jongen van rond haar leeftijd. Haar nieuwe "broer" genaamd Darien zat al op het Monster High en zo besloot Neve ook mee te gaan aangezien ze thuis zitten na dit alles toch wel helemaal zat was. Sinds dien woont ze bij het gezin thuis en voelen ze als haar familie, hoewel ze haar echte ouders nooit zal vergeten.
    Uiterlijk: Neve is een meisje met lange zilveren/witte haren die tot ongeveer haar middel komen en ze meestal los over haar schouders laat vallen. Ze heeft kleine maar volle lippen die uit zichzelf ook nog eens knalrood zijn en heeft een slank figuur. Buiten dat heeft ze lange opvallende zwarte wimpers, een kleine neus en donkere smalle wenkbrauwen. Kortom een perfect meisje. Maar het enige wat haar uiterlijk een beetje doet verpesten, zijn haar ogen. Ze zijn compleet wit, zonder enige vorm van een iris of pupil. Hierdoor kan ze niet rondlopen in de buitenwereld waar iedereen haar kan zien zonder dat iedereen zou gaan gillen. Als ze een ding aan zichzelf zou kunnen veranderen zouden dat dus haar ogen zijn. Neve is ongeveer even groot als een gemiddeld mens, ze is 1,68m. Haar kledingstijl verschilt ook niet zo veel in vergelijking tot de de echte mensen. Ze houdt er van om jurkjes te dragen maar kan ook rondlopen in korte broeken in de zomer.
    Karakter: Neve is redelijk op zichzelf. Ze heeft maar een handje vol met mensen die ze vertrouwt en daarom dus niet ontloopt. Ze heeft een hekel aan haar kracht, de gedachtes van mensen kunnen lezen. Als ze te dichtbij mensen komt kan ze hun gedachtes lezen en aangezien Neve redelijk onzeker over haarzelf is, wil ze dat meestal totaal niet weten. Haar telepathische krachten heeft ze nu totaal nog niet onder controle. Ze wist eerst zelf niet eens dat ze ze had omdat het op haar soortgenoten niet werkt. Pas toen ze naar Monster High ging, kwam ze er achter dat ze deze gaven bezit. Vaak probeert ze zich er voor af te sluiten, maar dat wil nog lang niet altijd lukken. Zelf is ze er ook altijd bang voor om verkeerd begrepen te worden, ze houdt er bijvoorbeeld heel erg van om te zingen maar durft dat nooit te doen, bang dat wezens het verkeerd begrijpen. Omdat ze zich meestal afsluit voor andere weten de meeste monsters niet dat ze eigenlijk een heel spontaan en grappig meisje is. Als ze je toe laat, ben je redelijk speciaal voor haar. Ze zal je dus niet zomaar laten vallen. Maar als je haar vertrouwen beschaamd, win je het niet snel meer terug.
    Relaties: Zoals net al vertelt, ze heeft niet echt veel vrienden. Een van de enige wezens op Monster High die ze echt vertrouwd is Alexandria waar ze dan ook vaak haar verhalen mee deelt. En natuurlijk kan ze ook nog altijd terecht bij haar 'familie'.
    Extra: Door alles wat er met haar echte ouders is gebeurd, is ze redelijk bang voor vuur geworden. Ze versteend dan als het ware en blijft er vol angst naar staren zonder zichzelf te kunnen bewegen.

    Ik ga nog mijn best doen voor een afbeelding! (:



    Ik heb mijn rol af!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 14:07 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    PeterParker schreef:
    (...)

    Ik heb Vanessa voor haar (:


    Gezellig!! haha dan is Venessa dus eigenlijk de enige die Zinaïda aan het lachen kan maken, goed??
    Ze is namelijk niet echt heel aardig ;P


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Gezellig!! haha dan is Venessa dus eigenlijk de enige die Zinaïda aan het lachen kan maken, goed??
    Ze is namelijk niet echt heel aardig ;P


    Is goed (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Iemand die nog vrienden met Alexandria wil zijn? :3


    El Diablo.

    campeon schreef:
    Iemand die nog vrienden met Alexandria wil zijn? :3


    Neve wil wel!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    NiallsXgirll schreef:
    (...)

    Neve wil wel!


    Is goed :]


    El Diablo.

    Is er nog plaats voor nog een jongen?