• Real Monster || Monster High




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.


    † Speeltopic
    † Praattopic


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, dus ze kunnen niet al 20.000 jaren hebben geleefd ofzo.)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar geen overpowered personages!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: Plek voor 1 jongen

    † Megan Nightmare ~ Child of the night ~ MissVendetta
    † Zinaïda Hippius ~ Wood Nimph ~ xLenox
    † Alexandria Dylara Hale ~ Hybrid ~ campeon
    † Nevena "Neve" Donnell ~ Banshee ~ NiallsXgirll
    † Vanessa Megan Sunfield ~ Vampire ~ PeterParker
    † Gereserveerd voor: Axiopistos

    † Zero Ayuzwa ~ Hybrid ~ sandordinja
    † Kenji Miller ~ Zombie ~ Samifer
    † Robin Tigrisblack ~ Fireman ~ Robind19
    † Jacob Andro ~ Skalenzahne ~ LittleJohn1
    † Andrew Joseph ~ Lost Soul ~ Dorchadais


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!


    Het kasteel (buiten)
    Trappenhuis
    Lounge
    Lokalen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Precies, ik wil geen OP in deze rpg.. Alle monsters zijn gelijk en allemaal uniek..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    I mean, draken en slangen en zo. You know.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Axiopistos schreef:
    I mean, draken en slangen en zo. You know.


    Alsnog wordt je personage wel OP als je alle mystic wezens gaat doen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Alsnog wordt je personage wel OP als je alle mystic wezens gaat doen.


    Het zou wel badass zijn maar dan kun je gewoon van iedereen kunnen winnen.. En dat is best wel OP XD


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Het zou wel badass zijn maar dan kun je gewoon van iedereen kunnen winnen.. En dat is best wel OP XD


    Loll iemand die het begrijpt XDD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik pas mijn aanvraag aan; mag ik een meisje reserveren (dochter van Medusa)?

    :3


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Loll iemand die het begrijpt XDD


    haha *box*

    @Axiopistos:

    Medusa!!!! (H)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Axiopistos schreef:
    Ik pas mijn aanvraag aan; mag ik een meisje reserveren (dochter van Medusa)?

    :3


    Ik zal het erbij zitten.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    xLenox schreef:
    (...)

    haha *box*

    @Axiopistos:

    Medusa!!!! (H)


    Hahah XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    Invullijstje:


    Naam:

    Elizebeth Annith Medusa, Ook wel 'Lize' genoemd.

    Leeftijd:

    Elizebeth is momenteel 652 jaar oud. Ze verjaart op 14 November.

    Soort monster:

    Elizebeth is de dochter van Medusa en Poseidon, ze is dus half Medusa en Half god.

    Geschienis:

    Elizebeth is geboren in de zee, waar haar vader Poseidon samen met Medusa haar hebben opgevoed.
    Op haar tiende verjaardag ging ze samen met haar ouders naar de tempel van de godin Pallas Athena omdat haar ouders wilden praten over iets, maar haar toch niet alleen wilden laten. Athena stond dit niet toe en heeft Medusa vervloekt; Ze kreeg haren van slangen en als je in haar ogen keek, kon je versteend raken. Elizebeth vervloekte ze echter alleen met de versteningsvloek wegens medelijden, waardoor moeder en kind allebei wonderschoon werden en gifgroene ogen kregen. Toen Elizebeth en Medusa naar Poseidon keken, werd hij verschrikkelijk bang maar veranderde niet in steen omdat hij onsterfelijk was. Medusa ging haar zussen Stethano en Eurayle bezoeken om haar dochter te tonen; Poseidon had dit eerder niet gewild uit angst voor wat de andere mensen zouden denken. Stethano en Eurayle benijdden Medusa en Elizebeth om hun schoonheid, ze hebben hen weggestuurd waardoor Elizebeth nooit iemand anders dan haar moeder heeft gekend.
    Ze is het uiterlijk van haar vader inmiddels al vergeten en zou hem graag een keer willen ontmoeten, ondanks de vele slechte verhalen die haar moeder over hem vertelde. Elizebeth weet zelf niet dat ze een Demigod is en dus het element Water kan beheersen, maar ze zal later een bericht van haar vader krijgen waarin alles over haarzelf staat. Ze kan niet meer zonder haar moeder leven en is dan ook verbaasd als de godin Pallas Athena haar vraagt het hoofd van Medusa te brengen.

    ~

    Elizebeth heeft nooit echt ergens bijgehoord op school of in het algemeen de monsterwereld. Veel monsters zijn namelijk als de dood voor haar en zijn niet graag in haar buurt. Ze is de vijand van waterwezens, dat is wat haar moeder haar geleerd heeft. Elizebeth is vroeger zelfs op school gepest, ze zat namelijk op de basisschool voor de 'normale mensen'. Veel mensen vonden haar ogen akelig en hebben haar daarmee gepest. Op een dag werd ze zo boos, dat ze een persoon recht in de ogen aankeek waardoor haar haren in slangen veranderen en haar ogen fel flikkerden. Ze heeft de hele school versteend, waardoor het nu een soort van 'bange-wegrennende-kinderen-en-leraren' standbeelden park was.

    Uiterlijk:

    [Fc ---> Indiana Evans]
    Elizebeth heeft lange blonde lokken die bijna altijd futloos om haar hartvormige gezichtje liggen. Haar ogen zitten meestal achter twee donkere glazen en zijn felgroen als een slang.

    Elizebeth heeft over het algemeen een erg slank lichaam.

    Karakter:


    Relaties:

    Elizebeth is enig kind en heeft bijna geen vrienden, ze is ook niet echt een 'sociaal' persoon.


    Extra:

    Elizebeth draagt een speciale zonnebril waardoor haar ogen niet blootgesteld worden en ze niemand kan verstenen. Als haar ogen blootgesteld worden, kunnen haar haren in slangen veranderen.


    Ik ga later verder ^^

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 22:22 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]