• Real Monster || Monster High




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.


    † Speeltopic
    † Praattopic


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, dus ze kunnen niet al 20.000 jaren hebben geleefd ofzo.)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar geen overpowered personages!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: Plek voor 1 jongen

    † Megan Nightmare ~ Child of the night ~ MissVendetta
    † Zinaïda Hippius ~ Wood Nimph ~ xLenox
    † Alexandria Dylara Hale ~ Hybrid ~ campeon
    † Nevena "Neve" Donnell ~ Banshee ~ NiallsXgirll
    † Vanessa Megan Sunfield ~ Vampire ~ PeterParker
    † Gereserveerd voor: Axiopistos

    † Zero Ayuzwa ~ Hybrid ~ sandordinja
    † Kenji Miller ~ Zombie ~ Samifer
    † Robin Tigrisblack ~ Fireman ~ Robind19
    † Jacob Andro ~ Skalenzahne ~ LittleJohn1
    † Andrew Joseph ~ Lost Soul ~ Dorchadais


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!


    Het kasteel (buiten)
    Trappenhuis
    Lounge
    Lokalen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Blegh ik zit met zoveel inspiratie voor Megan XD
    Ik hou zo erg van haar achternaam o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Robind19 schreef:
    Wouw 2die me willen. Ik denk dat vanessa het slimst is. Sorry niallsxgirl ik denk gewoon dat neve en robin gaan botsen


    Geen probleem :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oei, ik weet niet echt een innerlijk voor Andrew. Is het mogelijk deze in het RPG te ontwikkelen en dan langzaam hierin zetten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Oei, ik weet niet echt een innerlijk voor Andrew. Is het mogelijk deze in het RPG te ontwikkelen en dan langzaam hierin zetten?


    Tuurlijk kan dat! De meeste ontwikkelen hun innerlijk pas echt in de RPG zelf


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Thanks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Thanks!


    You're welcome!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Geschiedenis en extra is ingevuld, okay now? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Geschiedenis en extra is ingevuld, okay now? ^^


    Het is nog wel een beetje weinig, maar we doen het er voor nu maar mee


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben heel slecht in geschiedenis. En normaal zijn mijn rollen erg uitgebreid, maar ik zit niet zo lekker in mijn vel deze tijd, dus dan lukt het gewn niet echt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Ik ben heel slecht in geschiedenis. En normaal zijn mijn rollen erg uitgebreid, maar ik zit niet zo lekker in mijn vel deze tijd, dus dan lukt het gewn niet echt


    Dat begrijp ik! Het is goed dat je het nu aan geeft, dan kan ik er rekening mee houden met je posts


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje reserveren, een vormveranderaar?


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Axiopistos schreef:
    Mag ik een meisje reserveren, een vormveranderaar?


    Wat voor vormveranderaar wil je, want ik heb al 2 hybrids en een werecat..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Een waarbij ze in alle mytische wezens kan veranderen....


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Axiopistos schreef:
    Een waarbij ze in alle mytische wezens kan veranderen....


    Is dat niet iets teveel van het goede?
    Het is een leuk idee hoor.. Daar niet van, maar het is wel veel ..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Axiopistos schreef:
    Een waarbij ze in alle mytische wezens kan veranderen....


    wordt ook lastig want dan is ze hetzelfde ook nog als mijn personage.. dat is ook een mytisch wezen en er zijn gewoon zo veeeeeel mytische wezens dat je dan een beetje te OP wordt naar mijn mening ;P


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.