• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    Rejects schreef:
    (...)

    Jammer, je had een erg leuke rol.

    Er reageert niemand echt op mijn berichten en ik wil de RPG's een beetje opruimen waar ik aan meedoe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh oke, nog steeds is het jammer.
    Ik denk dat ik de mensen die nog (bijna) niets hebben gepost een berichtje ga sturen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik schrijf me uit. Mijn tegenspeelster gaat denk ik toch niet meer reageren en voor de rest heeft het ook niet echt zin meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Ik schrijf me uit. Mijn tegenspeelster gaat denk ik toch niet meer reageren en voor de rest heeft het ook niet echt zin meer.

    Wie was je tegenspeelster?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shimekukuri


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Shimekukuri

    Berichtje sturen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry Ik heb ineens 3 dagen straight gewerkt en eigenlijk meer dan ik zou mogen o-o. Ik zal Ourania even een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 13:39 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik probeer morgen te posten. (:


    A girl who wonders.

    Mijn oprechte verontschuldigingen dat het zo lang duurt - ik zit compleet sloot.


    A girl who wonders.

    Malt schreef:
    Mijn oprechte verontschuldigingen dat het zo lang duurt - ik zit compleet sloot.

    Dat maakt niet uit meis ; als er iets is waar Mirte ofwel ik je mee kunnen helpen, please say so. Maar haast je niet omwille van ons, en maak eerst de hoognodige zaken af waardoor je - je wat kalmer zal voelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik schrijf me uit. Ik heb gewoon geen tijd voor deze RPG ;c


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erg jammer dat velen zich uitschrijven. Ik stop de rpg vanaf nu. Ik twijfel of ik de rpg opnieuw op zal starten met wat aanpassinkjes. Wat is jullie mening hierover?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dat is zo jammer! De overgebleven personen kunnen toch wel verder schrijven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, ik ging net mensen gaan lastig vallen over mijn post van King. En agree met Maia, misschien kunnen de overgebleven personen nog verder schrijven? Ik vind het namelijk een heel fijne RPG.


    A girl who wonders.

    Nu ik er over nadenk; de mensen kunnen later in de rpg in Lyle House komen, maar ook weer weggaan. Ik ga het topic gewoon helemaal updaten en de inschrijvingen onbeperkt laten. Dan kan iedereen die bezig is met iemand, dit gewoon afmaken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman