• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    @MarkOfCain: Leuk stukje, maar mijn personage was al in de ruimte :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    @MarkOfCain: Leuk stukje, maar mijn personage was al in de ruimte :').

    Dan pas ik dat vanavond aan (: en bedankt

    Ok, ik heb dus vandaag mijn laatste examen, daarom is mijn reactie er nog niet, waarvoor sorry.
    [Ik ben zo'n idioot die altijd denkt dat ze massa's tijd heeft.] Maar ok, vanmiddag ben ik dus weer vrij - en hopelijk ook stess-vrij - dus dan kan ik geheel mijn aandacht weer op Q. gaan richten.


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    Ok, ik heb dus vandaag mijn laatste examen, daarom is mijn reactie er nog niet, waarvoor sorry.
    [Ik ben zo'n idioot die altijd denkt dat ze massa's tijd heeft.] Maar ok, vanmiddag ben ik dus weer vrij - en hopelijk ook stess-vrij - dus dan kan ik geheel mijn aandacht weer op Q. gaan richten.

    Okay, is goed. Doe maar rustig aan hoor, haha :3. Al ben ik wel benieuwd wat je ervan gaat maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, mijn stukje is wel erg kort :3 MarkOfCain, ik hoop dat je erg iets mee kan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    Wauw, mijn stukje is wel erg kort :3 MarkOfCain, ik hoop dat je erg iets mee kan.

    Ja, hoor ik post straks, eerst mijn afl afzien :)

    Caelestis schreef:
    Wauw, mijn stukje is wel erg kort :3 MarkOfCain, ik hoop dat je erg iets mee kan.

    Gepost :)

    Even melden dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli op reis ben en dan niet kan posten

    Ik ben van 16 tm 28 Juli op vakantie!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ga morgen proberen alles bij te passen met posten. So, maybe comes a post with Karmilla tomorrow.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil heel graag een post schrijven, vanwege het feit dat het simpelweg een geweldig stukje was. Alleen ik wacht geduldig op Scripturient. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal vanavond proberen een post te schrijven. Ik ga nu alvast beginnen met Karmilla.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben vanaf morgen tot vrijdag helaas weg, ik spreek jullie hopelijk snel weer!


    A girl who wonders.

    Weet even niet goed hoe ik King er weer in kan gooien.


    A girl who wonders.

    ik ben een tijdje niet meer zo actief geweest met deze rpg, sorry. Ik ga alles woensdag of donderdag bijwerken, dan is mijn toetsweek afgelopen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 6:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman