• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    Nou, bijna iedereen die de keuken in loopt pakt een appel voor het ontbijt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die van mij doet 't om te plagen, :] De rest weet ik niet.
    Maar is dat zo erg dan?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 19:04 ]


    † Love? I want to sleep.

    Nee, maar het viel me gewoon op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay. :]


    † Love? I want to sleep.

    Astris schreef:
    Nee, maar het viel me gewoon op.


    Hahahahaha, het was mij inderdaad ook al opgevallen! Appels zijn erg in trek klaarblijkelijk :P


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik heb terug gepost :)
    Sorry dat ik zo weinig post, mijn examens zijn bezig en ik heb het druk :)

    Ik heb zin om Karmilla haar charmes uit te oefenen bij iemand. Hehe.


    † Love? I want to sleep.

    Inanis -> Carmenta!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    hoe ziet Lyle house eruit?
    Er zijn 4 verdiepingen, waarvan 1 zolder en 1 kelder. In de kelder zijn de waswachines, afwasmachines en eetvoorraden te vinden. Een etage daarboven, op de begane grond, zijn de gezamelijke ruimtes. Er is een keuken, woonkamer en klaslokaal. Ook de voordeur is op de begane grond. Een verdieping daarboven zijn de slaapkamers. Er zijn twee gangen; een jongens en meisjes gang. Op de zolder heeft het personeel hen kamers en is een grote lege ruimte.

    Ik maak later (waarschijnlijk morgen) een afbeelding, zodat het nog iets duidelijker wordt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil graag verder schrijven, maar ik kan niet verder voordat degene die Luke bestuurd heeft geantwoord :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whoops :$ Ik zal gelijk beginnen met mijn post :$ Dan zie je hem morgen verschijnen als het goed is! :D


    First things first, but not necessarily in that order

    @Carmenta, MarkOfCain.
    King is ook nog in de keuken :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    @Carmenta, MarkOfCain.
    King is ook nog in de keuken :')

    Ik pas mijn stukje vanavond aan :)

    Fijn dat iemand nog erkent dat King in de ruimte is. ): Hehe.


    A girl who wonders.

    ik moet echt even kijken wanneer ik ga reageren want ik moet namelijk werken vanavond en nu huiswerk maken en zo eten D:

    (MT)


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic